Keystone logo
Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Įvadas

Universidad de Sonora yra privilegijuota erdvė, skirta remti tikslus ir uždavinius, įtrauktus į 2030 m. Tvaraus vystymosi darbotvarkę, dėl kurios susitarė JT. Nuo visiško visų funkcijų vykdymo ji turi galimybę padėti išspręsti pagrindines žmonijai kylančias problemas, pvz., Skurdą, nelygybę ir aplinkos problemas.

Universidad de Sonora yra savarankiška ir viešoji tarnyba, įsteigta 1942 m. Tai vertingiausia Sonoros valstybės socialinė globa, atsižvelgiant į jo žmogiškųjų ir materialinių išteklių dydį, kokybę, studentų skaičių, kokybę. jos siūlomą švietimą, absolventų buvimą ir jo poveikį istorijai ir regioninei pažangai.

Jos šeši miesteliai, įsikūrę strateginėje geografinėje vietovėje, leidžia institucijai atlikti svarbų vaidmenį įvairiose įtakose ir skatinti naujas ir įvairias švietimo galimybes, generuoti ir taikyti naujus atradimus pasaulinio vystymosi keliamiems iššūkiams dabartiniame tūkstantmetyje ,

Kaip duoklę almos materijos švietimo, kultūros ir mokslo palikimui, jo pavadinimas įrašytas aukso raidėmis valstybės kongreso būstinėje.

Universidad de Sonora : 75 metai dalijasi žiniomis.

misija

„ Universidad de Sonora yra savarankiška viešoji įstaiga, kurios misija yra ugdyti kokybiškas ir aktualias švietimo programas nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu integruotus ir kompetentingus specialistus, suformuluojant mokymą, kuriant, taikant ir perduodant žinias ir technologijas, taip pat su ryšiu su gamybos ir socialiniais sektoriais, prisidėti prie tvaraus visuomenės vystymosi. “

Universidad de Sonora , kaip socialinės atsakomybės dalis, yra privilegijuota padėtis remti 17 tikslų, kuriuos JT nustatė 2030 m. Darnaus vystymosi darbotvarkėje. Taigi, siekiant prisidėti sprendžiant pagrindines žmonijai, ypač jos valstybinei ir regioninei aplinkai, kylančias problemas, Universiteto tikslas yra šių funkcijų vykdymas:

  • Integruotai apmokyti specialistus ir mokslininkus visose žinių srityse, turint atitinkamas vertybes ir įgūdžius, kad galėtumėte bendrauti ir plėtoti, atsižvelgiant į skirtingų visuomenės sektorių poreikius ir reikalavimus.
  • Kurti, taikyti ir perduoti žinias ir technologijas visose žinių srityse, atkreipiant dėmesį į pagrindines aplinkos problemas ir gerinant gyventojų gerovės lygį.
  • Vykdyti savo mokymo ir mokslinių tyrimų funkcijas veiksmingai palaikant ryšius su visuomene, teikiant paslaugas socialiniams, produktyviems ir vyriausybiniams sektoriams, atsižvelgiant į jų poreikius ir reikalavimus, skleidžiant įvairias meno ir kultūros apraiškas į socialines erdves ir įtvirtinant akademinį bendradarbiavimą su kitomis institucijomis.

vaizdas

„ Universidad de Sonora yra pirmaujanti institucija šalyje ir tarptautiniu mastu, atsižvelgiant į absolventų gebėjimus ir kūrybiškumą, taip pat įnašo į inovacijas, meną, kultūrą ir žinias svarbą ir aktualumą. mokslinis ir technologinis, ir kuris lemiamai prisideda prie tvarios Meksikos, ypač Sonoros, plėtros. “

Tokia vizija pasižymi šiais požymiais:

  1. Yra reglamentavimo sistema ir mechanizmai, skatinantys pensinį gyvenimą, taip pat akademinio personalo habilitaciją, atnaujinimą, įvedimą, vertinimą ir skatinimą, kurie prisideda prie subalansuotos jų funkcijų plėtros ir kartų kaitos, atsižvelgiant į akademinių nuopelnų kriterijus. Dėl šios priežasties visi PTC turi antrosios pakopos studijas, daugiau kaip keturis penktadalius su gydytojo laipsniu ir pageidaujamo profilio PRODEP pripažinimą, o daugiau kaip pusė yra pripažinta Nacionalinėje mokslininkų sistemoje.
  2. Jame yra paramos mechanizmai, studentų dėmesys ir parama, leidžianti tobulinti mokyklos trajektorijas, iš kurių yra aukštas baigimo ir baigimo galutinis efektyvumas. Išorės vertintojų atliekami tyrimai garantuoja, kad jie buvo gerai apmokyti, todėl daugiau nei du trečdaliai jų gauna patenkinamus rezultatus.
  3. Švietimo ir mokymo programų modeliai buvo konsoliduoti, remiantis kompetencija pagrįstu požiūriu ir lankstumo bei daugialypės ir tarpdisciplininės charakteristikos, iš kurių nuolat atnaujinamos mokymo programos, į kurias įtraukiamos vertybės, internacionalizacija tarpkultūriškumas. Integruotą formavimą sustiprino fizinė, meninė ir kultūrinė veikla.
  4. Visose žinių srityse, socialiai svarbiose srityse, nuolat vertinamos, siūlomos įvairios bakalauro ir antrosios pakopos studijų programos. Visi jie yra kokybiški, juos pripažįsta nacionalinės ir tarptautinės organizacijos.
  5. Sukurtas naujas socialinio aktualumo švietimo pasiūlymas ne tik tradiciniais būdais, bet ir tarpinstitucinėmis programomis, konsorciumo programomis, antrosios pakopos studijų programomis pramonės šakoje ir internetu bei mišriais mokymais. Be to, visi regioniniai padaliniai turi magistrantūros galimybes, kaip savo programas arba būstinę.
  6. Yra pakankamai fizinių erdvių, tinkamai aprūpintų, taip pat įvairių paslaugų ir paramos infrastruktūros, pakankamo kiekio ir kokybės, kad būtų galima tinkamai kurti būdvardžių ir esminių funkcijų.
  7. Žinių ir technologijų generavimo, sklaidos, taikymo ir perdavimo veikla buvo įtvirtinta institucijoje ir buvo nukreipta į prioritetinių aplinkosaugos problemų dėmesį, be to, jie buvo suformuluoti su studentų formavimu ir jie yra socialiniu, viešuoju ir privačiu sektoriumi.
  8. Sustiprinti kolegialūs mokslinių tyrimų organai. Beveik visos akademinės įstaigos yra konsoliduotos arba konsoliduotos, jos dalyvauja akademiniuose tinkluose ir aktyviai dalyvauja institucijų konsorciumuose, kurie atlieka tyrimus, orientuotus į prioritetinius valstybės klausimus.
  9. Ryšys su gamybos ir socialiniais sektoriais buvo sustiprintas, be to, gerinamas studentų ir dėstytojų rengimo procesas, teikiant kokybiškas laboratorijų, seminarų ir advokatų kontorų paslaugas, kuriose testai ir procedūros yra tinkamai patvirtintos; suteikti daugybę tęstinio mokymo veiklos; neįgaliųjų ir pažeidžiamų grupių priežiūra; perkainoti socialines paslaugas ir profesinę praktiką; ir skatinti meninę ir kultūrinę gamybą bei sklaidą.
  10. Konsoliduotas universiteto ir kitų nacionalinių ir tarptautinių institucijų akademinis bendradarbiavimas, iš kurio sustiprintos jos programos, studentų, dėstytojų ir tyrėjų mokymas, vykdant mokslinių tyrimų ir plėtros projektus, technologines naujoves, socialinę intervenciją ir mobilumą.
  11. Universitetas iki galo supaprastino procedūras ir procedūras, padedančias plėtoti esmines funkcijas. Jis pagerino, išplėtė ir patvirtino savo strateginius procesus. Institucijų administravimo ir valdymo funkcija yra akredituota CIEES. Taisyklės atnaujinamos ir įdiegti mechanizmai, užtikrinantys jų taikymą ir tolesnius veiksmus. Ji turi gerus finansus, reguliariai reguliuodama išteklius ir diversifikuodama finansavimo šaltinius, taip pat sugebėjo optimaliai panaudoti išteklius.
  12. Universitete buvo sukurti veiksmingi komunikacijos kanalai, kurie kartu su efektyviomis derybomis su profesinėmis sąjungomis, noras dialogui, sutarimo ir kolektyvinių sprendimų paieška sukūrė stabilumo ir harmonijos atmosferą.
  13. Planavimas ir vertinimas buvo konsoliduoti kaip nuolatinis ir sistemingas visų Institucijos programų ir veiklos rezultatų stebėjimo ir vertinimo procesas. Skaidrumas laikomas principu, atitinkančiu sąžiningumo ir socialinės atsakomybės vertybes, taikomas visam universiteto darbui. Darnaus vystymosi koncepcija yra įtraukta į visas Institucijos esmines ir būdvardines funkcijas. Lyčių lygybė peržengiama į institucines funkcijas ir struktūras. Sustiprinta sveikatos, sporto ir fizinio aktyvumo kultūros skatinimas, kuris pagerino universiteto bendruomenės gyvenimo kokybę. Institucija tapo pažangiuoju universitetu, kuriam taikoma technologija, sistemos, įrankiai ir įrenginiai.

vertės

Siekdamas esminių tikslų, Universitetas remia savo darbą dvylikos pagrindinių vertybių:

Sąžiningumas ir vientisumas

Universiteto studentų įsipareigojimas elgtis pagal savo idėjas ir išraiškas, pagrįstas tiesa, vykdant savo funkcijas, kurios taip pat išreiškiamos tinkamai naudojant ir prižiūrint institucijos išteklius.

Pagarba ir tolerancija

Universiteto studentų mąstymo ir veikimo įvairovės pripažinimas ir pripažinimas bei galimybė rasti ir plėtoti sutapimus, leidžiančius pasiekti institucinius tikslus.

Atsakomybė

Universiteto studentai prisiima įsipareigojimą vykdyti savo įsipareigojimus ir pareigas bei reaguoti į jų poveikį ir rezultatus, o prireikus juos ištaisyti.

Etika

Suteikti moralinių standartų, principų ir vertybių, kurios vadovauja Universiteto vystymuisi, rinkinį, kuris vadovauja savo narių idėjoms ir veiksmams vykdant savo funkcijas, kaip bendrą tikslą.

Solidarumas

Visų universitetų studentai įsipareigoja priimti kitų asmenų ir socialinių grupių, ypač pažeidžiamiausių, priežastis, problemas ir iššūkius, taip pat dalyvavimą jų dėmesyje ir sprendimuose.

socialinė atsakomybė

Universiteto studentų materialinių funkcijų vykdymas, vykdomas dalyvaujant socialiniams veikėjams, atitinka visuomenės poreikius ir turi teigiamą poveikį.

Nuosavybė

Universitetas studentams suteikia lygias galimybes gauti kokybišką mokymą ir vykdo veiksmus, ribojančius socialinės atskirties situacijas.

Teisingumas

Kasdieniniame Universiteto vystyme įvairūs sprendimai priimami atsižvelgiant į normatyvą, priežastį ir teisingumą.

Tvarumas

Universitetas yra tvirtai pasiryžęs gerinti savo aplinką ir rūpintis gamta, formuoti ekologinį sąmoningumą ir prisidėti, siūlydamas aplinkosaugos problemų sprendimus, kad būtų galima ir skatinamas tvarus vystymasis.

Autonomija

Universiteto gebėjimas savarankiškai valdyti ir apibrėžti akademinę orientaciją, atsižvelgiant į aplinkos, ypač Sonoro visuomenės, kuriems teikiamos sąskaitos, reikalavimus tiek finansiniu, tiek institucinio darbo rezultatais.

Skaidrumas

Universiteto interesas viešai skelbti visą turimą informaciją apie jos veiklą, išteklių naudojimą, jos funkcijų tobulinimą ir rezultatus, tik ribojant galiojančių teisės aktų nuostatas.

Pirmininkas ir mokslinių tyrimų laisvė

Mokymo laisvė ir žinių kūrimas bei taikymas, praktikuojamas institucinėje sistemoje taip, kad atitiktų Universiteto nustatytus tikslus, standartus ir programas.

Vietos

  • Hermosillo

    Calle Avenida Rosales,&, 83000, Hermosillo

Klausimai