Mokyklos ir universitetai Latvijoje

Geriausios verslo mokyklos ir universitetai Latvijoje 2018

Šiame puslapyje Jūs galite ieškoti universitetai, verslo mokyklos ir Latvija. Jūs sužinosite viską apie aukščiausią reitingą universitetų Latvija informaciją. Paspauskite ant "Skaityti daugiau " už išsamų aprašymą universiteto ir studijų programų siūlo apžvalga.

Ieškoti universitetų Latvija ir naršyti savo programas rasti tuos, kurie tiktų jums geriausia. Gauti visą apie įvairias studijų galimybes Latvija informacijos ir palyginti mokesčius už mokslą ir studijų trukmės. Galite sutaupyti laiko ir kontaktiniai universitetų Latvija tiesiogiai: užpildyti "Prašymas informaciją nemokamai " formą, kuri padės jums susisiekti su priėmimo biure.

Pradėkite savo ateities švietimo paiešką iš karto!

4 Rezultatai Latvija

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Magistras Latvija Jelgava September 2018

Švietimo, mokslo ir kultūros centrasLatvia University of Life Sciences and Technologies yra vienintelis aukštojo mokslo įstaiga Latvijoje ir siekia: skatinti kaimo plėtros intelektinį potencialą žemės ūkyje; skatinti jaunimą įgyti aukštąjį akademinį ir profesinį išsilavinimą; plėtoti mokslinius tyrimus; prisidėti prie kultūrinio vystymosi; studijuoti, palaikyti ir tobulinti įgytą patirtį iš Latvijos žmonių ir perduoti ją ateities kartoms. Universitetas yra daugialypis. Be tradicin… [+] ių studijų sričių, LLU taip pat teikia įvairias unikalias studijų programas, susijusias su pažangiu žemės ūkiu, veterinarine medicina, maisto produktų gamyba, miškininkyste ir kraštovaizdžio architektūra. Universitetas yra Jelgavoje - senamiesčio kultūros miestelyje, kuris yra tik 40 km nuo Latvijos sostinės - Rygos. Jelgava yra pripažinta tikru studentų miestu.Misija2015 m. - 2015 m. Latvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) strateginio plano 2015-2020 m. Buvo sukurtas 2015 m. Ir patvirtintas LLU Senato 2015 m. Gruodžio 9 d. Siekdamas savo funkcijų ir įgyvendinti savo tikslus bei uždavinius, Latvia University of Life Sciences and Technologies sukūrė tris veiklos programas: 1. Studijos 2. Mokslas 3. Administracinė ir finansinė parama studijoms ir moksliniams tyrimams Latvia University of Life Sciences and Technologies tikslas yra suteikti galimybę įgyti aukštąjį mokslą ir aukštąjį išsilavinimą farmacijos, žemės ūkio, veterinarijos, maisto technologijų, inžinerijos, miškininkystės, socialinių mokslų, informacinių technologijų ir aplinkos valdymo sektorių, taip pat mokslo ir palaikyti bei vystyti Latvijos intelektinį potencialą ir kultūrą. LLU uždaviniai: 1. Užtikrinti studijų kokybę, atitinkančią nacionalinio universiteto standartus, kurie leistų konkuruoti specialistus Latvijos ir tarptautinėse darbo rinkose. 2. Plėtoti mokslinį potencialą dalyvauti tarptautiniuose tyrimuose, integruoti akademinį išsilavinimą ir mokslinius tyrimus, kurie užtikrintų novatoriškų, žiniomis grįstų technologijų diegimą į Latvijos nacionalinę ekonomiką, ypač Žemgalės regione. 3. Užtikrinti universiteto, kaip nacionalinės švietimo, mokslo ir kultūros institucijos, tvarią plėtrą:sustiprinti teisinį pagrindą;tobulinti organizacinę struktūrą pagalLLU tikslams; plėtoti bendradarbiavimą su institucijomis, akademinio švietimo ir mokslo institucijomis Latvijoje ir užsienyje, įmonėmis ir profesinėmis organizacijomis bei regioninėmis Zemgalės institucijomis;efektyviai valdyti LLU materialinę ir techninę bazę.LLU misija Sukurti konkurencingą intelektinį kapitalą remiantis mokslinių tyrimų kokybe, tyrimų rezultatų naudojimu ekonomikoje, aukšta švietimo kokybe ir veiksmingu universiteto valdymu. LLU vizija Latvia University of Life Sciences and Technologies yra vienas iš pirmaujančių Baltijos jūros regiono mokslo ir technologijų universitetų, kurie specializuojasi tausojant gamtos išteklius, siekdami gerinti visuomenės gyvenimo kokybę.FaktaiLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) įkurtas 1939 m., O jo seniausias fakultetas yra 1863 m. Įkurtas žemės ūkio fakultetas, glaudžiai bendradarbiaudamas su daugeliu universitetų užsienyje. LLU buvo sparčiai auganti institucija nuo tada, kai Latvija tapo nepriklausoma.Universitete yra 8 fakultetai: žemės ūkis, veterinarija, inžinerija, maisto technologijos, aplinka ir civilinė inžinerija, miškas, informacinės technologijos, ekonomika ir socialinė raida.2014-2015 m. 643 bakalauro, magistrantūros ir doktorantūros studijų programas teikia 313 dėstytojai ir mokslininkai 4350 studentams.Tarptautinis bendradarbiavimas grindžiamas daugiau nei 130 sudarytais bendradarbiavimo susitarimais su 27 Europos šalių partnerių institucijomis ir 42 aktyviais dvišaliais susitarimais su aukštojo mokslo institucijomis ir mokslinių tyrimų centrais iš 19 pasaulio šalių.Universiteto muziejus pritaria ekspozicijoms "Jelgavos pilies istorija ir Latvia University of Life Sciences and Technologies istorija".Universiteto kultūrinė aplinka aktyviai formuojama ir ištirta tradiciniuose ir unikaliuose renginiuose.Universiteto studentams ir darbuotojams taip pat siūlomos įvairios sporto galimybės. [-]


RISEBA

Magistras Latvija Riga September 2018

RISEBA universitetinis tipas privati ​​aukštoji mokykla visiškai akredituota Švietimo ir mokslo ministerija Lietuvos Respublikos ministerija. Esamas viena iš pirmųjų privačių aukštojo mokslo institucijų Latvijoješiandien RISEBA yra tarp 10 didžiausių aukštojo mokslo institucijų Latvijoje (Viešojo ir privataus) beveik 3000 studentai, įskaitant 200 tarptautinių studentų, Kurie lanko 19 studijų programos skirtingų lygių ir krypčiųir daugiau nei 8000 abiturientų. Per pastaruosi… [+] us du dešimtmečius RISEBA nuėjo per didelę transformaciją iš mažo užmojo verslo mokyklos į universitetą, kuris suteikia, be to, verslo ir vadybos programas, studijų ryšių, garso ir vaizdo meno ir architektūros, taigi pertvarkyti instituciją į "toje vietoje, kur verslo atitinka menas". RISEBA išsiskiria iš kitų aukštųjų mokyklų, kaip vienas, turintis aiškų tarptautinį dėmesį ir išsiskiria iš siūlomų ir įvairių kalbų dėstymo studijų programų išskirtinumą. RISEBA teikia programas kurios yra unikali rinkoje arba pirmą kartą buvo įvestas į rinką pagal RISEBA, Tai viena iš nedaugelio institucijų, siūlo pilną studijų programų trimis kalbomis - latvių, anglų ir rusų kalbomis. RISEBA yra išsibarsčiusios penkių vietų: trys pastatai RISEBA Pagrindinis Campus yra įsikūręs Ryga (Sostinė), vienas regioninis filialas yra įsikūrusi Daugpilis (Antras pagal dydį Latvijos miestas). RISEBA Misija, vizija ir vertybės Nuo pat savo įkūrimo 1992 metais, RISEBA buvo vadovaujamasi savo misiją "būti vartai į tarptautinę karjerą" pabrėžė, kad universitetas siekiama parengti savo studentus ir absolventus tarptautinę karjerą ir pabrėžiant, kad tai nereiškia, kad studentai yra mokomi "už eksportas ". Pagrindinė idėja misijos yra tai, kad RISEBA nori įsitikinti, kad jos studentai yra konkurencinga tarptautinėse rinkose, yra kultūriškai žino, gali dirbti tarptautinėse komandose arba savo šalyje arba užsienyje ir sėkmingai konkuruoti pasaulio rinkose. RISEBA mato savo absolventų potencialių darbdavių, kurie prisidės prie Latvijos, Europos ir pasaulio ekonomikos augimą, gali dirbti tarptautinėse bendrovėse Latvijoje ir užsienyje, yra jautrus ir tolerantiški įvairių kultūrinių skirtumų, ir yra aktyvūs prisideda apie tarptautines grupes. Reagavimas į išorinės aplinkos pokyčių ir siekti naujų galimybių RISEBA išplėtė savo veiklą į naujas sritis - kūrybinių industrijų, ty ryšių, žiniasklaidos bei architektūra, ir ateityje mato save kaip "finansiškai tvarios, tarptautiniu mastu pripažintą universitete verslo, meno ir technologijų ". Vadovaujasi savo viziją RISEBA apima tris pagrindinius akademinius komponentus ar mokyklas: Verslo mokykla su bakalauro, magistro ir doktorantūros studijų programų, kurios apima verslo, vadybos ir ekonomikos sritis - mokyklos žiniasklaidos ir komunikacijos bakalauro ir magistro programas meno ir komunikacijų - Mokyklos Architektūros ir dizaino, kuris šiuo metu siūlo bakalauro programą architektūros. RISEBA yra tarpdisciplininio, daugiakultūris universitetas teikia pasaulinę darbo rinką protingų, kūrybingų ir savarankiškai mąstančių žmonių. RISEBA reiškia puikų išsilavinimą, tarptautiniu mastu pripažintų laipsnių, aukštos kokybės absolventų, puikios mokslinių tyrimų bazę ir aukštos kvalifikacijos darbuotojų. Penki pagrindinės vertybės yra ne kas RISEBA daro širdį: Atvirumas: RISEBA yra žinomas dėl savo individualaus požiūrio į studentus. Darbuotojai yra įsipareigojusi sukurti studijų palankią aplinką pagrįsta pasitikėjimu, pagarba ir reagavimą. Bendradarbiavimas: RISEBA aktyviai dalyvauja vietos ir tarptautinėje verslo aplinkoje ir skatina profesinį augimą savo darbuotojams ir studentams. Kartu su savo auklėtinių ir partneriais, institucija sukuria puikią akademinę ir darbo patirtį, kuri yra neatskiriama studijų proceso. Mokymasis visą gyvenimą: RISEBA skatina mokymąsi visą gyvenimą mokiniams. Mokymasis visą gyvenimą prisideda prie Latvijos ir kitų Europos šalių vystymąsi, kaip šiuolaikinės žinių visuomenės su pastovaus ekonominio vystymosi, daugiau darbo vietų ir didesnę socialinę sanglaudą. Įvairovė: RISEBA yra tiltas tarp Vakarų ir Rytų Europoje, kuri padeda mokiniams padaryti pirmą žingsnį kelyje į tarptautinę karjerą. RISEBA užtikrina daugiakultūrę aplinką, siūlant įvairias studijų programas, studijų formas ir mokymo įvairiomis kalbomis. Etika ir socialinė atsakomybė: RISEBA traukiniai socialiai atsakinga vadovai ir deda visas pastangas, kad padėtų mokiniams suprasti verslumo vaidmuo kuriant ir prižiūrint aukštos etinės praktikos profesinės aplinkos ir visuomenės, kaip visumos, ir tuo pat metu užtikrinti tinkamą aplinkos apsaugą ateinančioms kartoms. [-]


University of Latvia

Bakalauras Magistras M.D. Latvija Riga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Magistras Latvija Riga September 2018

Latvijos sporto mokslo akademija (LASE) yra 1921 m. Rugsėjo 6 d. Įsteigta akademinė ir profesinė valstybinė aukštojo mokslo ir mokslo įstaiga, veikianti pagal Aukštojo mokslo įstatymą, LSA Konstituciją ir veiklą reglamentuojančius įstatymus ir kitus teisės aktus. LASE yra vienintelė šalyje veikianti sporto aukštoji mokykla, garantuojanti sporto mokslo ir sporto mokslo bei sporto mokslo tyrimų ir studijų vienybę pagal "Latvijos nacionalinį vystymosi planą 2014-2020 m.", "Moksla… [+] s, technologijų plėtra ir inovacijos" 2014-2020 m. Gairės "," 2014-2020 m. Protingos specializacijos strategijos "," 2014-2020 m. Švietimo plėtros gairės "ir" 2014-2020 m. Sporto politikos gairės ", skirtos studentams įgyti akademinius ir mokslo laipsnius, profesinę kvalifikaciją ir skatinti naujoves sporto moksle ir sveikatos apsauga sporto srityje. LASE yra mokslo įstaiga, 2006 m. Gegužės 9 d., Įregistruota mokslo institutų registre Nr. 172075. LASE veiklos ataskaitos atsispindi Akademijos tinklalapyje lspa.lv: viešai prieinami kasmetiniai savęs įvertinimo pranešimai. LASE vizija - tarptautiniu mastu atpažįstamas ir vienas iš pirmaujančių sporto universitetų Baltijos šalyse, sporto ir sveikatos priežiūros specialistų sportininkams ugdymas, TSA akademinio, mokslinio ir finansinio potencialo stiprinimas.LASE misijaTeikti tarptautiniu mastu pripažintus kokybės tyrimus, plėtoti novatoriškus sporto mokslo ir sporto srities mokslinius tyrimus, integruoti juos į studijų procesą, kuris užtikrina konkurencinių sporto specialistų parengimą, skatina Latvijos valstybės ir visuomenės vystymąsi, palaiko technologinę pažangą nacionalinės ekonomikos. Užtikrinti LASE kaip nacionalinės ir tarptautinės svarbos švietimo, mokslo ir sporto universiteto indėlį į tvarų sporto ir sveikatos priežiūros vystymą sporto srityje. LASE pagrindinis tikslas yra suteikti studentams galimybę siekti aukštojo mokslo ir aukštojo profesinio išsilavinimo bei mokymo, plėtoti sporto mokslą ir sporto sveikatos priežiūros mokslinius tyrimus, plėtoti kultūrą, siekiant išsaugoti Latvijos Respublikoje reikalingą intelektinį ir fizinį potencialą, skatinti ir užtikrinant darnų tautos vystymąsi90 metų istorija2011 m. Rugsėjo 6 d. Latvijos sporto rengybos akademija šventė savo 90-mečiui Latvijos aukštojo sporto išsilavinimo apskritai ir ypač jos įkūrimą. 1919 m. Pavasarį atsirado būtinybė įsteigti specialią švietimo įstaigą, kai to laiko progresyvi spauda pažymėjo, kad fizinio ugdymo teoriniai klausimai ir organizacijos formos reikalauja jų mokslinės bazės. Latvijos švietimo ministerija priėmė šią visuomenės būtinybę, o 1921 m. Rugsėjo 6 d. Ministrų kabinetas nusprendė įsteigti Latvijos kūno kultūros institutą (LFII). Studentų teorinis mokymas prasidėjo Rygoje, Nikolaje (dabar: Valdemara) gatvėje 1, o mokyklos sporto salėse ir stadionuose vyko praktiniai užsiėmimai. Instituto tikslas buvo apmokyti fizinio lavinimo mokytojus, parengti teorinius ir praktinius fizinio lavinimo, fizinio ugdymo ir fizinio lavinimo priežiūros klausimus šalyje. Pirmasis instituto vadovas buvo Rumpmuižos mokytoja Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . Instituto rengimas trunka dvejus metus ir apima 1400 valandų teorinių ir praktinių studijų kursų. Specialistų parengtoje dėmesys buvo skiriamas jų praktiniam mokymui, kuris sudarė 65,3 proc. Studijų apimties. Savo ruožtu, praktikoje vyravo gimnastika ir fizinė veikla, susijusi su gimnastika. Šią reikšmę įtakojo tai, kad tuo metu mokyklose fizinis ugdymas buvo vadinamas gimnastika, o mokytojai - gimnastikos mokytojai. 1922 m. Lapkričio 3 d. Buvo peržiūrėtas Institutui įgyvendintas studijų planas, kuriame buvo numatyta sąlyga, kad studijų pabaigoje studentai imsis egzamino kiekviename iš 21 studijų dalyko. 1922 m. Lapkričio 15 d. Instituto vadovas buvo dr. Dr. Jekabas Dilis. 1923 m. Pedagoginė komisija nustatė egzamino reikalavimus ir turinį bei patvirtino tų laikų absolventų gautą dokumentą. Pirmieji galutiniai egzamino reikalavimai buvo panašūs į šiuolaikinius reikalavimus, ir viena iš pagrindinių dalių buvo mokymosi mokykloje vaikams ir ginti pasirinktą valdymo veiklą. Pirmieji paskutiniai egzaminai vyko nuo 1923 m. Liepos 23 d. Iki 27 d., O tų pačių metų rugpjūčio 8 d. LFII taryba, veikusi pagal 1921 m. Rugsėjo 6 d. Ministrų kabineto nutarimą, nusprendė suteikti arba neteikti baigimo Diplomas, suteikiantis arba nesuteikiantis teisės dirbti mokytoju. LFII nutraukė savo veiklą 1925 m., O per 5 savo gyvenimo metus (1921-1925 m.) Parengta ir patvirtinta 79 gimnazijos (fizinio lavinimo) mokytojai. Atsižvelgiant į fizinio lavinimo svarbą ir poreikį turėti mokyklos fizinio ugdymo pedagogus, 1926 m. Spalio 2 d. Latvijos liaudies universitete buvo atidarytas Kūno kultūros institutas (LTU FAI). Remiantis LTU FAI veikla, buvo naudojama organizacija, bendras studijų pobūdis ir reikalavimai. Institutas dirbo pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintus planus ir programas, studijų trukmė buvo 3 metai. LTU FAI vadovu paskirtas Vildemārs Cekuls, Švietimo ministerijos Kūno kultūros inspektorius. Jų egzistavimo metu (1929-1940 m.) LTU FAI paruošė 189 kūno kultūros specialistus, iš kurių 179 gavo diplomą, patvirtinantį Instituto baigimą, o 10 - apie tai, kad jie lankė pamokas kaip klausytojus. LTU FAI 1940 m. Nutraukė savo veiklą, o jo vadovas Voldemārs Čekuls buvo ištremtas iš Latvijos 1941 m. Birželio 14 d. 1921-1940 m. Laikotarpiu Institutą baigė 267 kūno kultūros mokytojai.Latvijos valstybinis kūno kultūros institutas (LVFKI) 1946 m. ​​Sausio 1 d. Pradėjo veiklą LSSR Liaudies komisarų tarybos sprendimu. Praktiniai studijos LVFKI prasidėjo 1946 m. ​​Sausio mėn. Rygoje, 6 Aspazijos (tuometinio Padomju) bulvaro, kur nebuvo jokių specialių patalpų, o studijoms reikėjo išnuomoti patalpas. Situacija šiek tiek pagerėjo 1946 m. ​​Spalio 21 d., Kai 3-iose Kaļķu gatvėje buvo priskirtos papildomos patalpos. Priešingai, 1951 m. Institutas gavo patalpas 10 "Kalpaks" (tuomet "Komunārų") ir 4 istorinės gatvės. Infrastruktūros tobulinimas įvyko 1959 m., Kai 333 Brīvības (tada Lenina) gatvėje buvo pastatytas LVFKI studijų ir sporto kompleksas. Kaip neatskiriama struktūrinė sporto universiteto dalis, visuomet buvo Sporto klubas (SKIF), įsteigtas 1946 m. ​​Spalio 4 d., O per visus savo egzistavimo metus jo darbuotojai buvo studentų ir dėstytojų organizatorių sportinė veikla. Visais laikais mūsų studentai įgijo didelę sėkmę tarptautiniu lygmeniu, dalyvaudami ir atstovaujantys Latviją bei Universitetą pasaulio ir Europos konkursuose, taip pat įvairių lygių studentų varžybose. 1959 m. Buvo pastatytas 6 aukštų studijų pastatas. Universitete gauta prestižinė kvalifikacija ir su juo susijusių studentų skaičius augo dėl to, kad 1982 m. Buvo pastatytas kitas studijų ir sporto pastatas, o 1986 m. - "Athletic Arena". 1989 m. Instituto studentai įgijo papildomų auditorijų ir biurų. 1994 m. Kartu su stadionu buvo atidarytos mokslinės laboratorijos patalpos ir šaudyklos. Per savo egzistavimą iki 1992 metų, LVFKI parengė 5522 specialistai su aukštuoju išsilavinimu ir 151 - su specialiu viduriniu išsilavinimu. 1991 m. Lapkričio 5 d. Latvijos Respublikos švietimo ministerija įsakymu Nr.459 numato, kad ateityje geriau atspindėti aukštojo mokslo įstaigos statusą ir profilį, jo pavadinimas bus Latvijos sporto mokslo akademija (LASE) . 1992 m. Kovo 10 d. Latvijos Respublikos Aukščiausiajame Taryboje buvo patvirtinta pirmoji Akademijos Konstitucija. Akademijoje dirbo Latvijos sporto pedagoginio fakulteto akademijos uždaviniai, o nuo 1983 iki 1991 m. trenerių fakultetas. Akademijos studentų skaičius, palyginti su 1946 m. ​​Duomenimis, kelis kartus išaugo: nuo 2 studijų grupių 1946 m. ​​Iki 27 grupių 2011/2012 mokslo metų pradžioje.Taip pat kiekybiškai ir kokybiškai išaugo dėstytojų skaičius: 31946-1947 mokslo metais dirbo 8 akademinio personalo nariai, iš jų 1 profesorė, 16 docentų, 7 vyresniųjų dėstytojų, 14 dėstytojų ir asistentų;2011/2012 mokslo metais švietimo darbą Akademijoje suteikė 78 akademinio personalo nariai, iš jų 18 profesorių, 15 docentų, 22 asistentų, 14 dėstytojų, 9 asistentų, iš kurių 42 mokslinio laipsnio nariai .Visi akademijos studentai ir sėkmingi absolventai įgijo aukštąjį išsilavinimą ir buvo apmokyti dirbti su labai skirtingomis kvalifikacijomis, susijusiomis su tokiu laikotarpiu, kaip antai:Sporto (kūno kultūros) mokytojai;Biologijos mokytojai;Socialinių mokslų (sveikatos švietimo) mokytojai;Anatomijos ir fiziologijos mokytojai;Karinio mokymo mokytojai;Sporto treneriai;Fizinė kultūra (švietimas) mokytojai;Švietimo ir sporto vadovai;Aktyvūs turizmo vadovai;Fizioterapeutai;Masseuriai.LASE yra vienintelė latvių aukštoji mokykla, koordinuojanti ir vykdanti mokslinius tyrimus sporto srityje, taip pat ugdo sporto mokslo specialistus. Iki šiol mokslinė veikla daugiausia buvo vykdoma Akademijos departamentuose, tačiau dabar yra suformuota keletas mokslinių tyrimų institutų su savo laboratorijomis, tokiais kaip Sporto mokslo institutas, Poilsio ir aplinkos institutas, Mokytojų rengimo plėtros institutas, Judėjimo institutas Ergonomika. Daugelį metų tradicija yra metinė fakulteto ir studentų mokslų konferencija, kurios dėka aprobuoja dėstytojai ir studentų tyrimai. Loginis šių konferencijų rezultatas yra kasmetinis sporto mokslo leidinys - LASE moksliniai straipsniai. Sportas beveik kiekvienam LASE studentui buvo neatskiriama gyvenimo dalis. Aktyvus studentų gyvenimo būdas lemia jų gyvenimo kokybę ir profesinį pasirengimą. Kitas Latvijos sporto rengybos akademijos tikslas yra teikti tarptautiniu mastu pripažintą aukštos kokybės studiją, plėtoti novatoriškus sporto mokslo mokslinius tyrimus ir integruoti ją į studijų procesą, kuris užtikrina kompetentingų ir konkurencingų sporto specialistų rengimą Latvijos ir tarptautinė darbo rinka. [-]