Keystone logo

Stovykloje Parengiamosios medicinos studijos Programos į Slaugos studijos į Japonija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Parengiamosios medicinos studijos
  • Sveikatos priežiūra
  • Stovykloje
Studijų sritys
    Aplinkos studijos (0)Energetikos studijos (0)Gamtos mokslai (0)Gyvenimiški įgūdžiai (0)Gyvosios gamtos mokslai (0)Kalbų studijos (0)Menų studijos (0)Pedagogika (0)Socialinių mokslų studijos (0)Sporto ir mankštos studijos (0)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Nė viena programa neatitinka jūsų paieškos kriterijų. Patikslinkite filtrus.

Clear filters

Stovykloje Parengiamosios medicinos studijos Programos į Slaugos studijos

Slauga – tai studijų kryptis studentams, kurie domisi pacientų sveikata ir priežiūra. Slaugos studentas gali tikėtis išklausyti biologijos, chemijos ir kitų mokslų kursus, prieš įgydamas klinikinės patirties per prižiūrimas mokymo valandas.

Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.

Prieš kreipdamiesi į medicinos mokyklą, jie dažniausiai įsitraukia į bakalauro studijas, kurios labiausiai tiktų jas parengti dėl šių programų intensyvumo. Premed course kursai gali padėti studentams keliauti toliau studijuoti ir, galiausiai, karjeros srityje.

Mokymasis miestelyje reiškia užsiėmimų lankymą asmeniškai. Paprastai tai apima lankymąsi tradicinėse pamokose ir paskaitose, dalyvavimą grupinėje veikloje ir asmeninį bendravimą su dėstytojais ir bendraamžiais. Mokymasis miestelyje taip pat dažnai apima prieigą prie laboratorijų, bibliotekų ir kitų universiteto miestelio išteklių, tokių kaip studentų klubai, karjeros paslaugų biurai ir poilsio centrai.