Montpellier Business School

Įvadas

Pasaulinio ir tvaraus veiklos tikslas, naudingas organizacijoms, visuomenėms ir asmenims.

Montpellier Business School , „Grande Ecole“, yra paveldėjęs senas mokymo tradicijas, pagrįstas verslo ir rinkų poreikiais. 1897 m. Įkūrusi Monpeljė prekybos ir pramonės rūmus, mokyklai pavyko nuolat tobulinti savo specializuotą vadybos mokslo dėstymą, kad jos kursai būtų pritaikyti prie nuolatinių pokyčių vietos ir pasaulio ekonominėje aplinkoje.

Institucijos strategija yra „būti pirmaujančia Europos vadybos mokykla Oksitanijos regione, pripažinta tarptautiniu mastu už jos propaguojamas vertybes, jos akademinį meistriškumą vadybos inovacijų ir verslumo srityje bei rūpestį globalia atsakomybe ir rezultatyvumu, kuris apibūdina jos veiklą, suinteresuotuosius subjektus ir rezultatus “.

Siekdama šio strateginio globalių ir tvarių rezultatų tikslo, „ Montpellier Business School , savo veiklos dėka atsidūrusi vadybos inovacijų ir verslumo srityse, perėmė pagrindines etikos, įvairovės, atvirumo, atsakomybės, taip pat globalios vertybes. spektaklį, įkvepiantį savo misiją, kuri yra „mokyti aukštojo mokslo programų vadovų, kuriuos sustiprina jų įvairovė, kurie supranta savo visuotinę atsakomybę, geba panaudoti savo naujovių jausmą ir įmonės kultūrą vykdydami savo profesinę veiklą ir prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių vietinėje, nacionalinėje ir tarptautinėje aplinkoje “.

Jos strategijos ir rezultatų kokybė yra pripažinta tarptautiniu mastu. Jos triguba tarptautinė akreditacija (AACSB, AMBA ir EQUIS), jos vieta „Financial Times Ranking“ geriausių pasaulio vadybos programų magistre, taip pat vieta Prancūzijos reitinguose liudija puikią tarptautinę reputaciją.

Mūsų misija

Montpellier Business School misija yra „pagal aukštojo mokslo programas mokyti vadybininkų, kuriuos sustiprina jų įvairovė, kurie supranta savo atsakomybę globaliai vykdydami savo misijas ir geba prisitaikyti prie pokyčių vietos, nacionalinėje ir tarptautinėje aplinkoje“.

Mūsų vertybės: įsipareigojimas kiekvieno veiksmo pagrindas

Montpellier Business School trys pagrindinės institucinių vertybių šeimos vadovauja kiekvienam mokyklos veikimo ir mokymo aspektui ir kasdien atsispindi visuose jos veiksmuose ir įsipareigojimuose:

Etika: gebėjimas įsitraukti į kritinį mąstymą apie žmogaus elgesio taisykles, kad ir kokios jos būtų; tai yra, nuolat kvestionuoti bendruosius veiksmus per pavienį veiksmą, kad būtų galima apibrėžti „teisingą dalyką“, pagrįstą sąžiningumo, teisingumo ir sąžiningumo vertybėmis.

Atvirumas ir įvairovė: gebėjimas visomis formomis elgtis su įvairove, savanoriškai arba netyčia, be demagoginio ketinimo, su pozityvaus atvirumo intelektu.

Visuotinė atsakomybė ir veiklos rezultatai: nuolatinis ekonominio, socialinio ir aplinkosauginio efektyvumo ieškojimas vykdant veiksmus, aiškus jų poveikio visoms suinteresuotosioms šalims supratimas ir noras skaidriai apie juos pranešti.

Šių vertybių įgyvendinimas pripažįstamas griežtomis etiketėmis:

  • EESPIG
  • Įvairovė
  • Profesinė lygybė
  • Jungtinių Tautų susitarimas
  • Visuotinis kompaktiškas

Mūsų išsilavinimas

Naujovės yra programų pagrindas

Montpellier Business School tiria ir moko vadybos naujovių ir verslumo, taip pat įmonių socialinės atsakomybės.

Montpellier Business School fakulteto, kurį sudaro daugybė nuolatinių dėstytojų-tyrinėtojų, tiriamieji darbai padeda užtikrinti, kad mokymas išliktų šiuolaikiškas ypač besikeičiančioje vadybos mokslo srityje.

Be to, novatoriškais mokymo metodais siekiama ugdyti atsakomybės jausmą ir kritinį mąstymą, kuris skatina studentų naujoves ir verslumą.

Montpellier Business School taip pat yra įsipareigojusi palaikyti tvarią partnerystę mokslinių tyrimų ir švietimo srityse.

Monpeljė universiteto miestelyje

  • „COMUE LR-U“ narė, Montpellier Business School yra vadybos laboratorijos „Montpellier Recherche en Management“, vienijančios daugiau nei 200 tyrėjų, narė ir vaidinanti pagrindinį vaidmenį nacionaliniu lygiu atliekant vadybos mokslo tyrimus.
  • Montpellier Business School kartu su „SupAgro“ ir Monpeljė universitetu taip pat yra pagrindinė Labex Entreprendre, vienintelės „Kompetencijos laboratorijos“, skirtos verslumui Prancūzijoje, narė.

Bet taip pat nacionaliniu ir tarptautiniu lygmenimis

  • Bendradarbiaujama su daugiau nei 50 Prancūzijos universitetų ir verslo mokyklų.
  • Aktyvus bendradarbiavimas su daugiau nei 25 šalimis (daugiausia Europoje, taip pat JAV, Kanadoje ir Kinijoje).

Akreditacijos

Vietos

  • 2300, avenue des Moulins, 34185, Montpellier

Klausimai