
Magistro studijos in
Pažangios sveikatos priežiūros praktikos magistras – tarpprofesinis skausmo valdymas
Western University Faculty of Health Sciences

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 37 000 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautinis | vidaus: 14 000 CAD
Įvadas
Tarpprofesinė skausmo valdymo programa (IPM) leidžia gydytojams, ieškantiems naujų įgūdžių ir patirties, tobulinti savo klinikinį požiūrį į skausmo valdymą. Programa bus naudinga įvairių sričių sveikatos priežiūros specialistams, įskaitant mediciną, fizioterapiją, farmaciją, slaugą, ergoterapiją, socialinį darbą, psichologiją ir odontologiją.
Programos kompetencija pagrįstas ugdymo metodas reiškia, kad esate vertinamas pagal tai, kaip taikote įgytas žinias ir kaip jas integruojate į pacientų priežiūrą.
IPM programa moko mesti iššūkį tradiciniams mąstymo ir buvimo būdams praktiškai. Būsite skatinami ieškoti kūrybiškų sprendimų ir paramos kuriant pažangius klinikinius samprotavimus ir kritinio mąstymo įgūdžius. Šie įgūdžiai yra būtini norint suprasti ir gydyti įvairius skausmo potyrius, o gydytojai, dirbantys skausmo valdymo srityje, įvaldyti.
Programos ypatybės
- Klinikinės mentorystės metu gaukite individualų patyrusio mentoriaus palaikymą ir patarimus
- Būkite įvertintas pagal savo profesinius pasiekimus ir autentišką mokymosi patirtį
- Išmokite pritaikyti klinikinių sprendimų priėmimo įgūdžius, kad sukurtumėte išsamius ir individualius pacientų gydymo planus
- Sukurti ir vykdyti grupinį tyrimo projektą ir parašyti publikacijai paruoštą mokslinį darbą
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Tarpprofesinė skausmo valdymo programa yra sukurta remiantis kompetencijomis pagrįsta švietimo sistema, kurioje besimokantieji yra sutelkę dėmesį į pagrindinių kompetencijų ugdymą, kol sukaups pakankamai įrodymų, kad nepriklausomo apžvalgininko akyse įrodytų meistriškumą.
Taikant tradicinius metodus, laikas yra fiksuotas (dažniausiai semestras arba semestras), o rezultatas yra kintamas (žymis, kurį gauna kiekvienas studentas). Taikant CBE metodą, laikas yra kintamas (užtrunka tiek, kiek reikia kompetencijai įvaldyti), bet rezultatas yra fiksuotas (visi įvaldo kompetenciją). Grynoje CBE programoje kursus pakeičia mokymosi veikla, praktika ir patikėtos profesinės veiklos įgyvendinimas. Meistriškumo įrodymai kaupiami tiesioginio stebėjimo, modeliavimo, refleksijos ir kitų būdų, kaip parodyti, kad besimokantysis įvaldė kompetenciją realioje aplinkoje, būdu.
Sėkmingai baigę šią programą, studentai įrodys, kad įvaldo penkias pagrindines kompetencijas:
- Tarpprofesinis bendradarbiavimas
- Savęs suvokimas ir refleksyvumas
- Kritinis samprotavimas ir kūrybiškas problemų sprendimas
- Empatinė praktika ir samprotavimas
- Skausmo ekspertizė
Klinikinė mentorystė
Pagrindinis šios programos komponentas yra akademinės / klinikinės mentorystės reikalavimas. Studentams bus paskirtas akademinis mentorius, su kuriuo jie kas dvi savaites susitiks nuolatiniuose susitikimuose. Tikimasi, kad jie dirbs su akademiniu mentoriumi ir programa, kad nustatytų tinkamą klinikinį mentorių, iš kurio jie norėtų mokytis. Šis klinikinis mentorius nebūtinai turi būti skausmo valdymo ekspertas, bet turėtų būti vertinamas kaip patikimas ir gerbiamas gydytojas, su kuriuo besimokantysis gali bendrauti mažiausiai 15 valandų (penkias valandas per semestrą). Šio užsiėmimo pobūdis skirtingiems besimokantiems gali atrodyti skirtingai, atsižvelgiant į kontekstą ir geografinį prieinamumą. Pavyzdžiai būtų sudėtingų pacientų atvejų aptarimas, šešėlinis darbas, tiesioginis kuravimas klinikoje, diskusijos apie naujas klinikines žinias arba naujų klinikinių metodų mokymasis. Besimokantieji tvarkys kiekvienos mentorystės sesijos žurnalą, o klinikiniai mentoriai gaus nedidelę stipendiją už mentorystės valandų skyrimą.
Klinikinio mentorystės reikalavimo tenkinimas apima:
- Bendravimas su patvirtintais klinikiniais mentoriais
- Kiekvienos kadencijos pabaigoje pateikiamas užduoties žurnalas, nurodantis išdirbtas valandas ir kuravimo pobūdį
- Ne mažiau kaip penkios valandos per kadenciją (iš viso 15 valandų) tiesioginės studento ir klinikinio mentoriaus sąveikos
- Šios svarbios sąveikos taip pat turėtų būti užfiksuotos visame studento aplanke kaip vienos ar kelių reikiamų kompetencijų įvaldymo įrodymas.
Studentai yra atsakingi už savo klinikinio mentoriaus (-ų) užtikrinimą.