Keystone logo

The United Nations Institute for Training and Research (UNITAR)

A logo

Įvadas

Institutas

1963 m. Įsteigta autonominė JT įstaiga, Jungtinių Tautų Mokymo ir tyrimų institutas (www.unitar.org) yra Jungtinių Tautų sistemos mokymo padalinys, turinti įgaliojimus didinti JT veiksmingumą vykdant diplomatinius mokymus ir didinti nacionalinių veiksmų poveikį didinant visuomenės informuotumą, švietimą ir mokymą viešosios politikos pareigūnams.

UNITAR vykdo mokymo ir gebėjimų ugdymo veiklą, siekdama padėti daugiausia besivystančioms šalims, ypatingą dėmesį skirdama mažiausiai išsivysčiusioms šalims (besivystančioms šalims), besivystančioms mažoms saloms (SIDS) ir kitoms grupėms ir bendruomenėms, kurios yra labiausiai pažeidžiamos, įskaitant tas, kurios atsiduria konfliktinėse situacijose. Institutas nagrinėja temas, susijusias su gebėjimų remti darbotvarkę 2030 m. Stiprinimu, daugiašališkumo stiprinimu, aplinkos tvarumo ir ekologiškos plėtros skatinimu, atsparumo ir humanitarinės pagalbos gerinimu, tvarios taikos skatinimu ir ekonominės plėtros bei socialinės įtraukties skatinimu.

Ji taip pat vykdo novatoriškų mokymosi metodų, metodų ir priemonių, taip pat taikomųjų tyrimų, skirtų kritinėms problemoms, tokioms kaip nelaimių rizikos mažinimas ir humanitarinės krizės, spręsti, klausimus.

Dirbame nepalikdami nė vieno nuošalyje ir stengiamės pirmiausia pasiekti kuo toliau. Norint tai pasiekti, mūsų mokymo planas taip pat priklauso nuo paramos teikėjų paramos. Kreipiamės į šalis donorus ir kitas paramos teikėjas, kad jie padėtų mums, kad galėtume suprojektuoti ir organizuoti aukštos kokybės mokymus, ypač ypatingose situacijose esančiose šalyse.

Mūsų vizija

„Pasaulis, kuriame žinių įgalinti žmonės, institucijos ir organizacijos pasiekia rezultatų įveikdami globalius iššūkius.“

Instituto siekiama vizija atspindi siekį rezultatų ir programavimo siekiant plėtoti asmenų, institucijų ir organizacijų gebėjimus įveikti pasaulinius iššūkius.

Mūsų misija

„Plėtoti gebėjimus, gerinančius pasaulinių sprendimų priėmimą, ir paremti šalies lygmens veiksmus formuojant geresnę ateitį“.

Mūsų pagrindinės funkcijos

Institutas:

  • kuria ir vykdo novatoriškus mokymus, tenkinančius asmenų, organizacijų ir institucijų poreikius;
  • palengvina keitimąsi žiniomis ir patirtimi per tinkle esančius ir novatoriškus procesus;
  • tiria ir bando naujoviškas mokymosi strategijas, metodus ir metodikas; ir
  • pataria ir remia vyriausybes, JT ir kitus partnerius teikiant su technologijomis susijusias žiniomis susijusias paslaugas.

Šiandien UNITAR programavimo sritis yra išties globali, jos aprėptis apima visas Jungtinių Tautų narystę ir daugiau nei 40 000 asmenų gauna naudos iš maždaug 500 mokymų ir susijusių renginių per metus. Niekada anksčiau instituto programavimas nebuvo toks įvairus, koks yra dabar, turint platų mokymosi ir kitokio pobūdžio renginius, apimančius temas plačiose daugiašališkumo srityse; ekonominė plėtra ir socialinė įtrauktis; aplinkos tvarumas ir ekologiška plėtra; tvari taika; mokslinių tyrimų ir technologijų taikymas.

Institutas taip pat labai paįvairino mokymo teikimą: e. Mokymosi kursai dabar sudaro trečdalį visų renginių ir 2012 m. Daugiau nei 5000 besimokančiųjų iš visų pasaulio kampelių pasinaudojo instituto virtualia mokymosi aplinka. 2012 m. Misija, institutas, be abejo, daug dėmesio skiria su mokymu susijusių produktų ir paslaugų tiekimui, žinių perdavimui, įgūdžių perdavimui ir supratimo didinimui, siekiant pakeisti elgesį ir plėtoti kitus jo naudos gavėjų gebėjimus.

Lygiagrečiai su mokymu, institutas taip pat vykdo su mokymu susijusias ir kitas patariamąsias paramos vyriausybėms paslaugas siekdamas platesnių socialinės ir ekonominės plėtros rezultatų, pavyzdžiui, plėtodamas institucinius gebėjimus.

Vietos

  • UNITAR, Palais des Nations, CH-1211, Geneva

  • Switzerland Online

  • San José

  • Laxenburg

  • Universidad Europea de Valencia, , Valencia

Klausimai