Tarptautinis sveikatos lyderystės magistras
McGill University, Desautels Faculty of Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Montreal, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 58 000 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
09 Sep 2024
* mokama 4 dalimis už kreditą
Įvadas
Keičiamas sveikatos priežiūros valdymo būdas
Tarptautinis sveikatos lyderystės magistras (IMHL) prasidėjo 2006 m., siekiant tapti pasauline sveikatos priežiūros vadybos švietimo lydere. IMHL yra bendradarbiavimo McGill medicinos ir vadybos fakultetų pastangos, kurios remiasi abiejų fakultetų pasauline reputacija ir veikia kaip sveikatos priežiūros pokyčių agentas.
Kodėl IMHL
Išskirtinis programos požiūris leidžia sveikatos priežiūros profesijų žmonėms išlaikyti savo pozicijas savo organizacijoje visos programos metu, grįžtant į darbą tarp modulių. Mūsų unikali pedagogika remiasi realiu laiku internete ir klasėje pateikiamų koncepcijų, teorijų ir sistemų taikymu praktikoje. Be to, visas mūsų turinys ir programavimas yra orientuoti į sveikatos priežiūros organizacijų valdymą ir vadovavimą. IMHL mano, kad didžiausia viltis pagerinti sveikatą yra gilus supratimas apie tai, kaip veikia visa sveikatos sritis, kartu su sudėtingu jos valdymo vertinimu.
Sužinokite daugiau kitoje internetinėje informacinėje sesijoje
Privalumai dalyviams
IMHL pedagogika leidžia mokymąsi taikyti realiu laiku, tarp klasės modulių, kad programos metu būtų galima plėtoti ir tobulinti valdymo praktiką. IMHL sukurtas kaip dalyvių organizacijų ir bendruomenių pokyčių katalizatorius.
Programa skatina dalyvius dalytis savo patirtimi, gilintis į vienas kito problemas, kad pateiktų novatoriškus iššūkių, su kuriais jie susiduria atitinkamoje darbo aplinkoje, sprendimus. Mūsų dalyviai praneša apie padidėjusį pasitikėjimą sprendžiant iššūkius, kurie anksčiau jiems atrodė bauginantys. Mūsų novatoriška edukacinė veikla suteikia patyrusiems dalyviams galimybę būti pokyčių iniciatoriais savo organizacijoje ir bendruomenėje. Programos eigoje rašto darbai gali būti pristatomi konferencijose.
Nauda sveikatos sektoriui
Pagrindinis programos principas yra „naudok darbą, nedaryk darbo“. Dalyviai į programą atneša savo faktinius darbo iššūkius, o ne naudoja tradicines organizacinių atvejų studijas. Visoje programoje skatiname praktikoje taikyti klasėje naudojamas sąvokas, teorijas ir sistemas. Daugelyje organizacijų mūsų dalyviai sudaro komandas, kad būtų galima dalytis mokymusi atsižvelgiant į iššūkius. IMHL yra nuolatinis forumas, kuriame sprendžiami ir skatinami sveikatos priežiūros klausimai visame pasaulyje.
Sveikatos priežiūros vadybos absolventų pažymėjimas (GCHM)
McGill Graduate Certificate in Healthcare Management (GCHM) yra bendra McGill gamtos mokslų fakulteto ir McGill Desautels vadybos fakulteto iniciatyva. GCHM yra 8 mėnesių, 15 kreditų absolventų pažymėjimų programa, kuri vyksta visiškai internetu.
Šis sertifikatas suteikia formalų vadovų mokymą sveikatos priežiūros specialistams, užimantiems vadovaujančias pareigas. Įžymūs McGill universiteto profesoriai dėstys mokymo programą, kurioje bus nagrinėjamos pagrindinės Kanados Karališkojo gydytojų ir chirurgų koledžo CANMEDS švietimo sistemos lyderio kompetencijos.
Sėkmingai baigus GCHM programą, 15 absolventų kreditų gali būti paankstinti, kad būtų galima įgyti pažangų McGill universiteto Tarptautinės sveikatos lyderystės magistro (IMHL) programoje. Sužinokite daugiau internetinėje informacinėje sesijoje.
Studijų programa
Tarptautinis sveikatos lyderystės magistras (IMHL) yra 15 mėnesių programa, susidedanti iš penkių 11 dienų modulių, po kurių baigiamas magistro laipsnis, suteikiantis vadybos magistro laipsnį McGill universitete. Kiekvienas modulis orientuojasi į tam tikrą vadovavimo mąstyseną. Tarp modulių dalyviai grįžta į darbo vietą, kur taiko programos pedagogiką ir įžvalgas. Po penkių modulių yra laikotarpis, per kurį baigiamasis darbas rašomas vadovaujant patarėjui. Šis paskutinis etapas gali būti atliktas iš bet kurios pasaulio vietos.
Modulis 1 - refleksinis mąstys: perspektyvos
Reflective Mindset sukurtas tam, kad padėtų dalyviams geriau suprasti savo asmeninį valdymo stilių – kaip jie save pristato kitiems, savo stipriąsias ir silpnąsias puses bei esamus vadovavimo įgūdžius. Dalyviai mokosi, kaip būti apgalvotiems ir apmąstytiems, atsitraukti nuo nuolatinių veiksmų ir pamatyti pažįstamą patirtį iš naujos perspektyvos.
2 modulis – analitinis mąstymas: pirmaujančios organizacijos
Analitinė mąstysena suteikia pagrindinių šiandieninių sveikatos priežiūros organizacijų, įskaitant sveikatą stiprinančias ligonines, bendruomenės agentūras, sveikatos priežiūros organizacijas ir kt., apžvalgą. Dalyviai įgyja įžvalgų apie šių organizacijų veiklą, analizuodami jų esminius panašumus ir skirtumus. Dalyviai taip pat supažindinami su analitinėmis priemonėmis, naudojamomis konkrečioms organizacijoms valdyti, ir formaliais metodais, kurie pagerina valdymo efektyvumą. Pagrindinės apskaitos, žmonių valdymo ir organizacijos strategijos sąvokos skatina dalyvius diagnozuoti savo organizacijos stipriąsias ir silpnąsias puses. Strategija, struktūra, tiekimas ir pristatymas yra nagrinėjami sistemingai, todėl dalyviai gali žiūrėti į valdymo procesą kaip į meno, amatų ir mokslo susiliejimą.
3 modulis. Pasaulinis mąstymas: naršymas sistemoje
Sveikatos priežiūros paslaugų teikimas grindžiamas labai sudėtingomis sistemomis, kurios visame pasaulyje labai skiriasi – nuo visiškai socializuotų iki rinkos valdomų. Tačiau kiekviena sistema kovoja su tuo, kur turėtų atsidurti šiame kontinuume. Kadangi dauguma praktikų – ar tai būtų vadovai, ar gydytojai – paprastai savo karjerą praleidžia vienoje sistemoje, jie retai turi galimybę įvertinti alternatyvas. Trečiasis modulis sutelkia dėmesį į šias kontekstines "sistemas", tiria įvairias socialines institucijas sveikatos priežiūros srityje ir jų sąveiką su ekonominėmis, politinėmis ir socialinėmis jėgomis. Tikslas yra geriau suprasti „sistemos pasikeitimo“ dinamiką. Dalyviai skatinami ieškoti kūrybiškų sprendimų, pagrįstų integruotu, o ne fragmentišku sveikatos priežiūros supratimu. Dalyviai taip pat nuodugniau tyrinėja ekonomikos ir sveikatos sąveiką bei galimybes paskatinti pokyčius sudėtingose sistemose.
4 modulis – Bendradarbiaujantis mąstymas: darbo santykių vertinimas
Šiame modulyje dalyviai sutelkia dėmesį į santykių su pacientais, specialistais, sveikatos gynėjais, administratoriais, vyriausybe, žiniasklaida ir daugeliu kitų grupių valdymą. Įgūdžių ugdymas apima santykių kūrimą, derybas, suinteresuotųjų šalių koordinavimą ir žinių valdymą. Pabrėžiamas profesinių santykių valdymas, o dalyviai ugdo pažangius įgūdžius, reikalingus sudėtingiems tinklams, o ne paprastoms organizacijoms kurti ir jiems vadovauti. Taip pat nagrinėjama kelių disciplinų ir perspektyvų žinių integracija.
5 modulis – katalizinis mąstymas: pokyčių siekimas
Paskutinis modulis yra orientuotas į veiksmą ir yra integracinio pobūdžio, daugiausia dėmesio skiriant pokyčiams. Daug dėmesio skiriama projektams, su kuriais dalyviai dirbo programos metu. Apžvelgiami sėkmingi sveikatos valdymo atvejai ir nagrinėjamos adaptyvaus valdymo veiksmų pasekmės. Kitos pagrindinės studijų sritys apima integruotą ir tvarų požiūrį į sveikatą; prevencijos samprata ir taikoma jos sklaida; veiksminga intervencija į politikos aplinką; teigiami / neigiami žiniasklaidos poveikio sveikatos politikoje rezultatai; ir vertinimo bei atskaitomybės sąvokas. Dalyviai integruoja ir sintezuoja žinias, įgytas per ankstesnius modulius. Programa baigiama nuodugniai išnagrinėjus transformacijos lyderystės procesą ir tai, ką reiškia vadovauti visapusiškai, analitiškai, bendradarbiaujant, kontekstualiai, kataliziškai ir reflektyviai.
Idealūs studentai
IMHL yra daug pastangų reikalaujanti programa su ambicingais tikslais.Jo sėkmė labai priklauso nuo dalyvių kokybės ir motyvacijos.Jis tinka asmenims, taip pat komandoms iš keturių ar penkių vadovų ir (arba) gydytojų, atstovaujančių organizacijai, bendruomenei ar šaliai, turinčioms įtikinamą sveikatos problemą.Dalyviai tęsia darbą dalyvaudami programoje.Dalyviai eina atsakingas pareigas sveikatos priežiūros srityje, dauguma jų turi klinikinį išsilavinimą (gydytojai, slaugytojai, vaistininkai, socialiniai darbuotojai, psichologai), o kai kurie turi kitą išsilavinimą (ekonomistai, teisininkai ir kt.).Jie dirba visose sveikatos organizacijose (ligoninėse, bendruomenės priežiūros, visuomenės sveikatos, vyriausybės ministerijose, tarptautinėse agentūrose, fonduose ir kitose) ir visose sveikatos srityse – nuo sveikatos stiprinimo iki prevencijos iki gydymo.Jie atvyksta iš viso pasaulio.