Visuomenės sveikatos magistro laipsnis

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Visuomenės sveikatos magistras yra tarptautiniu mastu konsoliduotas pavadinimas, kuris apibūdina magistrantūros mokymą, orientuotą į specialistų, turinčių akademinį bakalauro kvalifikaciją, mokymą, atėjusį iš įvairių disciplinų, apimančių sveikatos mokslus griežtąja prasme ir socialinius mokslus. Šio magistro trukmė yra 60 ECTS ir jis gali būti įgyjamas ne ilgiau kaip per 1, 2 ar 3 metus. Tačiau prieš įformindami priėmimą, studentai iš sekretoriato siunčiami į magistrantūros koordinavimo skyrių, kad gautų individualizuotas konsultacijas dėl studijų plano ir klasės tvarkaraščio.

Norint įgyvendinti studento statute numatytą teisę derinti studijas su šeimos ir šeimos gyvenimu, rekomenduojama, kad dirbantys studentai magistro studijas priimtų ne visą darbo dieną, ne trumpesnę kaip 2 metai. Iš esmės mokymas yra tiesioginis ir orientuotas į profesinės praktikos mokymą ir (arba) mokslinius tyrimus.

Visuomenės sveikatos magistras yra tarptautiniu mastu konsoliduotas pavadinimas, kuris apibūdina magistrantūros mokymą, orientuotą į specialistų, turinčių akademinį bakalauro kvalifikaciją, mokymą, atėjusį iš įvairių disciplinų, apimančių sveikatos mokslus griežtąja prasme ir socialinius mokslus. Visuomenės sveikatos magistras trunka 60 ECTS, kuris gali būti baigtas per vienerius ar dvejus metus. Iš esmės mokymas yra tiesioginis ir orientuotas į profesinės praktikos mokymą ir (arba) mokslinius tyrimus.

Meistras yra oficialus universitetinis mokymas, skirtas aukštesnio lygio profesionalams rengti profesinei, tiriamajai ar mokymo veiklai, siekiant prisidėti skatinant ir gerinant sveikatą, taip pat skatinant sveikatos sistemų teisingumą ir efektyvumą. Todėl tai suteikia galimybę naudotis doktorantūros programa universitete ir vykdoma glaudžiai bendradarbiaujant su Mursijos regiono sveikatos ministerijos generaliniu visuomenės sveikatos direktoratu, taip pat ir teikiant paramą dėstymui. Be šių specialistų, magistro mokymo personalą sudaro įvairūs Universidad de Murcia departamentai, kiti Ispanijos universitetai ir Carlos III sveikatos instituto Nacionalinė sveikatos mokykla.

Sukurti trys maršrutai, kurie atitinka tris aiškiai apibrėžtus profesinės ir mokslinės orientacijos bei mokymo profilius:

  • Profesinis maršrutas: skirtas praktikuoti visuomenės sveikatos specialistams arba norintiems vykdyti profesinę veiklą (praktikuojantiems visuomenės sveikatos gydytojus, slaugos specialistus, farmacijos, veterinarijos ir kitus visuomenės sveikatos specialistus).
  • Tyrimų maršrutas: visuomenės sveikatos srityje, skirtas specialistams, norintiems atlikti ryžtingą visuomenės sveikatos tiriamąjį darbą, naudojant epidemiologinį metodą ar kokybinius tyrimus, kad būtų galima atlikti daktaro disertaciją.
  • Prevencinės medicinos ir visuomenės sveikatos gydytojų rezidentų maršrutas: (reglamentuojamas RD. 127/84), kuriems pirmaisiais gyvenimo metais būtina baigti visuomenės sveikatos magistrą.

Meistro byla

Mokymo centras: Medicinos fakultetas
Mokymo tipas: Akis į akį
Kalba: Ispanų kalba
Trukmė: Vieneri metai
ECTS kreditai: 60
Pavadinimas: Visuomenės sveikatos magistro laipsnis
Stipendijos, stipendijos ir mobilumas: Nacionalinis / tarptautinis
Vieno kredito kaina:
  • Pirmoje registracijoje: 37,11 euro
  • Antros registracijos metu: 60,32 €
  • Trečioji registracija: 69,59 €
  • Ketvirtoje ar iš eilės: 69,59 €

Pagrindimas

Pagrindinis tikslas yra suteikti dalyviui būtinų žinių, požiūrių ir įgūdžių, reikalingų norint vykdyti profesinę veiklą visuomenės sveikatos administracijoje arba pradėti tiriamąją veiklą, vedančią į daktaro disertacijos ir (arba) tyrimo projektą.

Bendrieji tikslai yra šie:

  • Įgyti sveikatos = ligos tęstinumo ir veiksnių, darančių įtaką sveikatai kaip sveikatos veiksnių, supratimą.
  • Treniruokis suprasti ir aiškinti teisinę bazę, kurioje bus plėtojama prevencinės medicinos ir visuomenės sveikatos specialistų veikla.
  • Apibūdinkite visą sveikatos sistemą ir įvairių jos komponentų indėlį kuriant ir plėtojant sveikatos politiką.
  • Įgykite žinių ir įgūdžių, reikalingų visuose pagrindiniuose moksluose, kurie palengvina ir parengia prevencinės medicinos ir visuomenės sveikatos specialisto mokymus.
  • Žinoti ir taikyti epidemiologinį metodą priežiūros, tyrimų ir vertinimo srityse.
  • Mokykite analizuoti sveikatos problemas ir susirgimo rizikos veiksnius tiek ligų prevencijos, tiek apsaugos ir sveikatos stiprinimo aspektais.
  • Įgyti žinių apie sveikatos priežiūros paslaugų ir jų išteklių planavimą, nukreipimą, valdymą ir vertinimą.

132110_pexels-photo-48604.jpegNeigiama erdvė / Pexels

kompetencijos

Pagrindinės kompetencijos

  • Žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę už originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.
  • Kad studentai gali taikyti savo žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per platesnius (ar kelių) kontekstuose, susijusių su jų studijų srities.
  • Studentai galės integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri buvo neišsamūs arba ribotas, apima atspindžių socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymo.
  • Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perteikti savo išvadas ir žinias bei pagrindines priežastis, palaikančias juos specializuotoms ir nespecializuotoms auditorijoms.
  • Šie studentai turi mokymosi įgūdžių, kurie leidžia jiems tęsti studijas tokiu būdu, kuris bus daugiausia savireguliacinis arba savarankiškas.

bendrieji gebėjimai

  • Laikykite etiką ir intelektinį vientisumą pagrindinėmis profesinės praktikos vertybėmis.
  • Gebėjimas projektuoti įgytas žinias, gebėjimus ir įgūdžius skatinti laisvės, teisingumo, lygybės ir pliuralizmo vertybėmis grįstą visuomenę.
  • Gebėjimas dirbti komandoje ir bendrauti su kitais žmonėmis iš tų pačių ar skirtingų profesinių sričių.
  • Gebėjimas įgyti socialinius ir etinius įsipareigojimus.
  • Sugebėti išlaikyti pagarbos požiūrį į žmones ir grupes, nepaisant jų kilmės, lyties ar įsitikinimų.
  • Žinoti, kaip prisiimti vadovavimo, koordinavimo ir atstovavimo užduotis.

Skersinės kompetencijos

Duomenų nėra

specifiniai įgūdžiai

Žinios ir supratimas (E1-E6)

  • Žinoti visuomenės sveikatos istoriją ir esamos situacijos bei istorinės padėties ryšį.
  • Žinoti visuomenės sveikatos, sveikatos stiprinimo ir prevencijos darbo teorinius pagrindus ir terminologiją.
  • Žinoti visuomenės sveikatos mokslinių tyrimų procesą ir pagrindinius gyventojų sveikatos tyrimų ir analizės metodus, jų pritaikymą ir apribojimus tiek kokybiniais, tiek kiekybiniais būdais.
  • Žinoti pagrindines strategijas, kaip pašalinti pagrindines gyventojų sergamumo ir mirštamumo bei rizikos veiksnius, jų veiksmingumą ir jo ribotumą, siekiant pagerinti gyventojų sveikatą.
  • Žinoti sveikatos valdymo ir politikos sveikatos informacines sistemas, jų pagrindus, taikymo sritį ir apribojimus.
  • Žinoti pagrindinių sveikatos paslaugų valdymo sistemų kilmę, ypatybes ir specifines problemas.

Įgūdžiai ir gebėjimai (E7-E20)

  • Gebėjimas įvertinti ir įvertinti gyventojų sveikatos poreikius.
  • Gebėjimas identifikuoti ir apibūdinti konkrečias aplinkybes istorines ir dabartines ypatybes ir ypatumus, kuriais grindžiamos gyventojų sveikatos problemos.
  • Gebėti naudoti epidemiologinį metodą analizuoti sveikatos problemas ir rizikos veiksnius susirgti populiacijomis.
  • Gebėjimas siūlyti intervenciją į populiaciją, atsižvelgiant į gyventojų poreikius ir sveikatos problemas, siekiant individualiai apsaugoti nuo ligų ir apsaugoti bei skatinti sveikatą, atskiriant individualias ir gyventojų skaičiaus prevencijos strategijas.
  • Gebėti nustatyti būtinus elementus, užtikrinančius siūlomos visuomenės sveikatos intervencijos plėtrą ir tvarumą.
  • Sukurti ir plėtoti sveikatos priežiūros paslaugų kokybės valdymo ir įvertinimo programas, taip pat atlikti sveikatos patikrinimus ir auditą pagal gaires ir protokolus.
  • Žinoti, kaip įgytas žinias pritaikyti nustatant, paaiškinant ir (arba) sprendžiant socialinės nelygybės sveikatos srityje problemas.
  • Gebėti naudotis grupinio darbo dinamika.
  • Tvarkykite įvairius informacijos šaltinius: bibliografinius, elektroninius ir kitus.
  • Gebėti rengti darbo hipotezes, pagrįstas ankstesnėmis žiniomis, suprojektuoti ir plėtoti eksperimentinius ir stebimus visuomenės sveikatos tyrimus.
  • Nustatyti tinkamiausią statistinės analizės tipą dažniausiai pasitaikančioms visuomenės sveikatos situacijoms, atlikti statistinę analizę, interpretuoti ir aprašyti analizių rezultatus.
  • Aiškiai ir griežtai įvertinti aprašomųjų ir analitinių gyventojų sveikatos tyrimų rezultatus ir nustatyti rizikos veiksnius.
  • Gebėjimas glaustai ir griežtai išsakyti išvadas, išplaukiančias iš gyventojų sveikatos analizės rezultatų, atskirti prielaidas ir įrodytus faktus, ir parengti ir pateikti rezultatus moksliniuose seminaruose, naudojant veiksmingą mokslinę komunikaciją.
  • Parengti, valdyti, vertinti ir (arba) patarti dėl intervencijos planų, skatinančių gyventojų sveikatą įvairiose profesinio ir (arba) mokslinių tyrimų plėtros srityse.

Vertybės ir požiūriai (E21-E29)

  • Žinoti, priimti ir elgtis profesionaliai pagal vertybes ir socialines normas, palankias grupių ir mažumų sveikatai, bei demokratinius sambūvio ir etinius principus, susijusius su tarpasmeniniais santykiais.
  • Skatinti sveikatos apsaugą vykdant tarpsektorinę politiką.
  • Įvertinkite, pripažinkite ir gerbkite teismo sprendimų autonomiją ir nepriklausomumą, gerbdami žmonių skirtumus, nuomones ir veiksmus, taip pat kultūrinę įvairovę.
  • Gebėjimas prisiimti socialinius ir etinius įsipareigojimus, susijusius su gyventojų sveikata.
  • Skatinti piliečių socialinį dalyvavimą ir kontroliuoti savo sveikatą.
  • Suprasti valstybinių ir privačių įmonių bei valstybinių ir privačių tyrimų kultūrą.
  • Dirbkite dinamiškoje ir veiksmingoje komandoje visose visuomenės sveikatos specialisto veiklos srityse.
  • Pripažinti ir vertinti teisę į nešališkumą ir socialinį teisingumą sveikatos ir sveikatos priežiūros srityje kaip pagrindinę žmogaus teisę.
  • Pripažinti ir gerbti individualius ir kolektyvinius sprendimus dirbant bendruomenėje.

Priėmimo profilis

Visuomenės sveikatos mokyme gali dalyvauti įvairiausi laipsniai, įskaitant mediciną, farmaciją, veterinarinę mediciną, psichologiją, kineziterapiją, slaugą, ergoterapiją, psichopedagogiją, sociologiją, statistiką, mokslą, nors tai nėra išskirtinis sąrašas. Aplinkos, biologijos, biochemijos, chemijos ir kitos susijusios disciplinos. Per mokslo metus bus siūlomos ne daugiau kaip 30 vietų. Studentai galės gauti „Visuomenės sveikatos magistro laipsnį“ išlaikydami oficialius bakalauro laipsnius - bakalauro, diplomą ar jam tinkamai pripažintą atitikmenį.

Baigiu aprašymą

Pabaigos profilis yra orientacinis elementas, jis išreiškiamas kompetencijomis, apibūdinančiomis, ką absolventas sugebės padaryti pasibaigus šiai magistrantūros programai, ir tai įgalins jį ar ją profesinėje veikloje. Pagrindinis šio magistro tikslas yra suteikti žinių, požiūrio ir įgūdžių, reikalingų norint vykdyti profesinę ar tiriamąją veiklą visuomenės sveikatos srityje Sveikatos apsaugos sistemoje, privačiuose subjektuose, specialistams ar tyrėjams bei akademinėms įstaigoms. Šis laipsnis suteikia profesinius įgūdžius atliekant darbus, susijusius su valdymo, vykdymo ir tikrinimo funkcijomis visuomenės sveikatos srityje, įskaitant visus, susijusius su pirminiu prevencija, sveikatos skatinimu ir apsauga. Visuomenės sveikatos mokymai yra tarptautiniu mastu pripažinti ir reguliuojami mokymai, rengiantys specialistus, sveikatos priežiūros ar kitokius mokymus, skirtus spręsti ir ginti gyventojų sveikatos problemas.

Karjeros galimybės

Šis oficialus magistro laipsnis iškyla kaip pasiūlymas mokyti visuomenės sveikatos kaip dalis pastangų apsaugoti ir skatinti gyventojų sveikatą remiantis intervencija, apibrėžta kaip visuomenės sveikatos specialistų mokymas, derinant dėstymą, profesiją ir mokslinius tyrimus. Kitaip tariant, mokymai, orientuoti į akademinę, profesinę ir mokslinių tyrimų kryptis. Trys pagrindiniai ramsčiai ir papildo vienas kitą tobulinant šiuos specialistus. Strateginė perspektyva, skirta panaikinti atotrūkį tarp sveikatos sistemų poreikių ir darbo rinkoje esančių visuomenės sveikatos specialistų kvalifikacijos. Tikslas yra mokyti visuomenės sveikatos specialistus, kurie efektyviai reaguotų į dabartinių sveikatos sistemų ir jų sudėtingos aplinkos poreikius, mokyti specialistus, kurie galėtų vis labiau įsikišti į šią sritį, taip pat mokyti specialistus, kurie galėtų įsitraukti į sveikatos praktiką. Visuomenės populiarinimas ir bendradarbiavimas visuomenės sveikatos gerinimo srityje. Ir taip yra todėl, kad suprantame, kad visuomenės sveikatos magistrantūra yra geriausia priemonė reaguoti į poreikį rengti specialistus, gebančius atsakyti į įvairius visuomenės sveikatos iššūkius.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Una institución docente de enseñanza superior que cuenta con unas infraestructuras para la docencia y la investigación de excelencia internacional. Una universidad innovadora, dinámica, responsable y ... Skaityti daugiau

Una institución docente de enseñanza superior que cuenta con unas infraestructuras para la docencia y la investigación de excelencia internacional. Una universidad innovadora, dinámica, responsable y comprometida con su entorno, que no olvida sus raíces históricas. Skaityti mažiau