1946 m. Kovo 5 d. Įkurtas Medicinos, visuomenės sveikatos ir slaugos fakultetas UNIVERSITAS GADJAH MADA (FK-KMK UGM) per pastaruosius metus išaugo ir sparčiai augo. „FK-KMK UGM“ tapo pirmaujančiu universitetu Indonezijoje, Azijoje ir pasaulyje. Tūkstančiai absolventų baigė ir spalvino sveikatos sektorių Indonezijoje ir visame pasaulyje. Įsikūręs universitete su tropiniu klimatu, gražią atmosferą ir įvairius įrenginius, kurie palaiko švietimą, mokslinius tyrimus ir bendruomenės darbą. Medicinos mokyklos vizija - būti puiki nacionaline medicinos švietimo programa, kuri yra novatoriška, visame pasaulyje standartizuota ir pranašesnė, taip pat tarnauti tautos ir žmonijos interesams, teikiant profesionalią žmogiškųjų išteklių paramą. FK-KMK UGM bakalauro studijų programos mokymosi etapai apima 3. 5 metų bakalauro etapą, 2 metų profesinį etapą ir 1 metų stažuotę.

Yra dvi programos:

Reguliari programa

  • Pareiškėjai baigė vidurinę mokyklą per pastaruosius trejus metus.
  • Atliktas egzaminas, kurį nustato metodai ir kriterijai. Keletas nacionalinių atrankos schemų buvo SNMPTN (30-50% suvartojimas), SBMPTN (30% suvartojimas) ir UGM suvartojimas buvo 20-40%. Tačiau 2016 m. SNMPTN suvartojimo procentas buvo 35,35%, SBMPTN 27,78%, o UGM - 35,86% (procentinis pasiskirstymas gali keistis kasmet, priklauso nuo vyriausybės politikos).
  • Geros sveikatos būklės.
  • Įėjimas į egzaminą apima akademinio potencialo testą, pagrindinį akademinį testą (matematika, chemija, fizika ir biologija), Bahasa Indonesia ir anglų kalbą.

Tarptautinė programa

  • Pareiškėjai iš Indonezijos ar kitų šalių baigė vidurinę mokyklą per pastaruosius trejus metus.
  • Indoneziečių kalba: išlaikytas egzaminas, įskaitant: pagrindinį akademinį testą (matematika, chemija, fizika ir biologija), Gadjah Mada Scholastinį testą (GMST = psichologinis testas), anglų, situacinio sprendimo testą (SJT) ir MMPI. Kitų šalių studentams buvo atliktas pagrindinio akademinio testo (matematikos, chemijos, fizikos ir biologijos), GMST ir interviu egzaminas.
  • Geros sveikatos būklės.

Skirtumas tarp įprastinės ir tarptautinės programos

Maždaug 90% kursų programos tarp įprastinės ir tarptautinės programos yra panašios. Kai kurie tarptautinės programos skirtumai yra tokie: paskaitos vyksta anglų kalba kaip mokomoji kalba, mokantis tarptautinės sveikatos sistemos (D2 bloke) ir privaloma turėti patirties studijuoti išeinančią šalį pasirenkamame bloke (D3 blokas) .

Mokymo planas

1992-1993 mokslo metais FM pradėjo įgyvendinti medicininio ugdymo pagrindinės medicininio ugdymo programos Indonezijoje (KIPDI) mokymo programą su probleminio mokymosi strategija (PBL). 2003–2004 m. Pradėta naudoti integruota mokymo programa 21 bloke su PBL strategija. 2007–2008 mokslo metais buvo atlikti ankstesnių blokų pakeitimai. Nuo 2013/2014 mokslo metų SKDI 2012 buvo įdiegta nauja Indonezijos gydytojo kompetencijai pritaikyta mokymo programa pagal studijų programas, integruotas į blokus ir PBL strategiją. Ši nauja sistema apima 3,5 metų bakalauro studijų akademinį etapą ir 2 metų klinikinės rotacijos etapą.

Numatomas mokymosi rezultatas (ELO)

Studentams, baigusiems USPM, yra 8 ELO, jie yra standartiniai nacionaliniai kompetentingi (1-7 sritis) ir vietiniai kompetentingi (8 sritis)

  1. Nobelio profesionalumo sritis
    1. Turėkite tikėjimą Visagalio Dievu.
    2. Turi moralės, etikos ir drausmės savybes.
    3. Laikykitės įstatymo.
    4. Būk įžvalgų apie socialinius ir kultūrinius reikalus.
    5. Profesinio elgesio elgesys.
  2. Apklausos ir gebėjimų stiprinimo sritis
    1. Atlikti savęs įsiklausymą
    2. Įgyvendinti mokymąsi visą gyvenimą
    3. Išplėskite žinias
  3. Efektyvaus bendravimo sritis
    1. Bendraukite tarp pacientų ir jų šeimų.
    2. Bendraukite tarp darbo partnerių.
    3. Bendraukite tarp suinteresuotųjų šalių ir visuomenių.
  4. Informacijos valdymo sritis
    1. Įvertinti informaciją ir žinias.
    2. Efektyvus informacijos ir žinių skatinimas sveikatos priežiūros specialistams, pacientams, visuomenėms ir susijusioms šalims siekiant pagerinti sveikatos paslaugų kokybę.
  5. Pagrindinių medicinos mokslų sritis: dabartinės biomedicinos mokslų, humanitarinių mokslų, klinikinės medicinos mokslo ir visuomenės sveikatos mokslų / prevencinės medicinos / bendruomenės medicinos taikymas siekiant visapusiškai ir išsamiai valdyti sveikatos problemas.
  6. Klinikinių įgūdžių sritis
    1. Atlikite diagnostines procedūras.
    2. Atlikti holistinį ir visapusišką valdymą.
  7. Visuomenės sveikatos problemų valdymo sritis
    1. Įgyvendinti sveikatos skatinimą individualiuose, šeimos ir bendruomenės lygmenyse.
    2. Įgyvendinti sveikatos problemų prevenciją ir ankstyvą atskleidimą individualiuose, šeimos ir bendruomenės lygmenyse.
    3. Atlikti sveikatos problemų valdymą individualiuose, šeimos ir bendruomenės lygmenyse.
    4. Įgalioti ir bendradarbiauti su bendruomenėmis, kad būtų pasiektas sveikatos gerinimas.
    5. Valdyti išteklius efektyviai, efektyviai ir tvariai sprendžiant sveikatos problemas.
    6. Taikyti konkrečias sveikatos politikos kryptis, kurios yra pagrindiniai prioritetai kiekviename Indonezijos regione.
  8. Vietinės kompetencijos, dėl kurių susitarė suinteresuotosios šalys, yra
    1. Atlikite medicininę pagalbą.
    2. Pasirengimo nelaimėms valdymas.
    3. Valdykite bendruomenės ir šeimos sveikatos problemas tarp profesionalų.
    4. Pasitikėkite savimi, kaip profesionalu, atsižvelgiant į jo interesus medicinos srityje (pasirenkamas pasirenkamuose blokuose, sudarytuose iš 19 modulių).

Kursų programa, mokymas ir mokymasis

Septynios konkrečios temos sritys ir 14 klinikinių sukimosi etapų (žr. Toliau), kuriose surinkti trys studijų proceso etapai, buvo išverstos į septynias sritis ir vietines kompetencijas. Kiekvienas blokas yra panašus į 6 sles, o stažuotės - nuo 2 iki 10 sks.

Mokymosi proceso etapai:

1 etapas su tema „Medicinos fondas“ (1 metai). Šio etapo pabaigoje studentai turėtų suprasti:

  • balanso (homeostazės) ir sąlygų, kurios nutraukia normalų žmogaus organizmo pusiausvyrą, pagrindai ir funkcijos.
  • filosofija, kad medicinos profesija yra studijų trukmė ir yra sveikatos priežiūros sistemos dalis.

Antroji fazė naudoja temą „Perėjimas nuo teorijos prie praktikos“ (2 - 3.5 metai), nes tai yra tarpinis lygis. Šio etapo pabaigoje studentai turėtų:

  • suprasti pagrindinę ligos koncepciją, prevenciją ir valdymą.
  • organizuojant ir sistemingai tvarkant įvairias žinias ir klinikinius įgūdžius, sprendžiant sveikatos problemas.

Šiame naujame PBL metode studentai turi užpildyti 21 bloką, kad įgytų laipsnį. Visus blokus galima užpildyti per 3,5 metus su studijų apkrova 165 semestro kreditų vienetais, įskaitant disertaciją. Mokymasis apima lankymąsi klasėse, pamokose (nedidelių grupių diskusijose), praktinėje sesijoje ir įgūdžių lavinimo, kaip pagrindinės klinikinės kompetencijos (BCC) įgūdžių laboratorijoje. BCC tikslas - suteikti studentams klinikinę patirtį prieš pradedant mokytis ligoninės klinikoje. Kai studentai baigė bakalauro programą, studentas gaus laipsnį S.Ked (medicinos bakalauras).

Trečiajame etape naudojama tema „Daktaras praktikoje“ (4 ir 5 metai). Šio etapo pabaigoje studentai turėtų:

  • profesionaliai atlikti prevencines priemones ir valdyti pacientų, šeimų ir bendruomenės sveikatos klausimus ir laikytis principų, etikos ir vertybių pagal savo gydytojo įgaliojimus.
  • išduoti kreipimąsi į kitą sveikatos priežiūros įstaigą, kuri teiks veiksmingesnę ir efektyvesnę sveikatos priežiūrą.

Šis etapas vadinamas klinikiniu rotacijos periodu, kuris yra laikotarpis, per kurį medicinos studentas savo klinikinėje švietimo dalyje eina per įvairias „darbo“ paslaugas tarp 2-10 savaičių klinikinių stadijų (žr. Toliau pateiktą lentelę). Šios klinikinės programos studijų trukmė yra 2 metai, o studijų apkrova - 35 s. Baigęs studentą, prieš priimant pavadinimą dr. (gydytojas).

Priėmimo sąlygos

Indonezijos kandidatai

  • Pastarųjų trejų metų absolventai;
  • Indonezijos vidurinės mokyklos kvalifikacija (Tikslieji mokslai / IPA); arba
  • A lygio kvalifikacija; arba
  • IB kvalifikacija;
    * Privalomi dalykai yra biologija ir chemija;
  • Ne spalvos aklumas.

Užjūrio kandidatai

  1. Didžiausias amžius yra 25 metai kiekvienam priėmimo laikotarpiui gegužės 18 dieną;
  2. Institucinis TOEFL balas bent 500 (popieriniu) arba 173 (kompiuteriu pagrįstas) arba 61 (internetinis) arba IELTS balas ne mažesnis kaip 5,00 arba MUET balas ne mažesnis kaip 4,00;
    * Dvigubo laipsnio kandidatams: IELTS sertifikatas, turintis mažiausiai 6,5 balų;
  3. Nacionalinių ir (arba) tarptautinių apdovanojimų akademiniame ar ne akademiniame pažymėjime (sporto čempionato / scenos meno čempionatas (jei yra));
  4. STPM kvalifikacija su minimaliais CGPA 3.00 (4.00 skalėse) / 3B mokslo dalykams; arba
  5. Ikimokyklinė kvalifikacija, minimali CGPA 3,00 (4,00 skalėse); arba
  6. Fondo programa / A lygmuo arba lygiavertė kvalifikacija (Kanados ikimokyklinis universitetas, Pietų Australijos imatrikuliacija, Kanados tarptautinė imigracijos programa, Monasho universiteto fondo metai, Universiteto fondo studijos Naujai Pietų Velsui, A lygio, aukštojo mokslo pažymėjimas Tamilnadu, Indija).

Priėmimo tvarka

  1. Prisijunkite prie programos paskyros.
  2. Užpildykite internetinę paraiškos formą ir įkelkite reikiamus dokumentus (mažiausiai 200 kb ir maksimaliai 800kb).
  3. Mokėkite negrąžintiną paraiškos mokestį per „Bank Mandiri“, „BNI“, „BRI“, „BSM“ arba „BTN“ daugiametę mokėjimo sistemą.
  4. Priėmimo kortelė gali būti išspausdinta tą dieną, kaip nurodyta jūsų paraiškos paskyroje.

Programa mokoma:
  • Anglų
Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 14, 2019
Šis kursas yra Campus based
Duration
7 semestrus
Dieninės
Price
315,000,000 IDR
Indonezijos studentai: 45 000 000 RP / semestras; Ne Indonezijos studentai: 65 000 000 RP / semestras
Deadline
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
End Date