pristatymasPradedant nuo prielaidos, kad dabartinė ekonominė, politinė ir socialinė situacija, kuri tampa vis sudėtingesnė ir globalizuojama, iškelia problemą, kurios sprendimas reikalauja gilių techninių ir praktinių žinių, profesionalių valdymo sistemų išmanymo, leidžiančių resursų naudojimą padaryti pelningai. Vis rečiau yra žinomas ir atsispindi trijuose epigrafe išsakytuose aspektuose.
Trumpai apžvelgdamas evoliuciją, kurią sveikatos vadyba užregistravo trijuose pagrindiniuose lygmenyse (akademiniame, moksliniame ir profesiniame) dėl daugybės skirtingų procesų, nors ir tarpusavyje susijusių, linkę tirti ir analizuoti besikeičiančią tikrovę, kad galėtų paaiškinti Taip pat prieisime prie išvados, kad visa tai sukurta reaguojant į labai specifinius poreikius, kylančius iš sveikatos vadybininkų mokslinio ir profesinio darbo specializacijų. Reikšmingiausi pavyzdžiai yra darbo ekonomika, sveikatos ekonomika, švietimo ekonomika, transporto ekonomika ir kt.
Universiteto sveikatos vadybos magistro laipsnis yra oficialus laipsnis, kurio studijų planas paskelbtas BOE 75 2012 m. kovo 28 d.skirtaUniversiteto sveikatos vadybos magistro laipsnis yra skirtas absolventams, absolventams ar diplomams:Sveikatos mokslų absolventai.
Verslo studijos.
Verslo valdymas.
Ekonomika.Tačiau tie studentai, kurie nėra baigę arba nebaigę šių laipsnių arba nėra akreditavę specifinio ekonomikos ir verslo mokymo, turi dalyvauti mokymo prieduose, vadinamuose „Specialūs sveikatos valdymo papildymai“, kad padėtų finansų valdymo pagrindus. Šiems studentams šie mokymo priedai yra privalomi ir gali būti atliekami iki magistrantūros studijų pradžios arba kartu su ja (žr. mokymo priedų lentelę skirtuke „Studijų planas“).
Kalbama apie tai, kad studentai, turintys sveikatos mokslų ar socialinių ir teisės mokslų šakos universitetinį išsilavinimą (išskyrus tuos, kurie turi išsilavinimą ekonomikos ar verslo srityje), ugdyti pagrindines verslo vadybos žinias, kurios vėliau leis jiems suprasti. , įgyti ir plėtoti specializuotas Sveikatos vadybos žinias, paremtas išankstiniu ir optimaliu pasirengimu, leidžiančiu pasiekti kiekvieną magistre įtvirtintą kompetenciją.Pagrindinis magistro tikslasŠi mokymo programa sukurta taip, kad studentas įgytų visas reikalingas žinias, kurios leistų tinkamai ir su sėkmės garantu atlikti tokio tipo sveikatos sektoriaus įstaigų valdymo, konsultavimo ir vertinimo darbą tiek pasaulyje. įstaigos sritis, kaip ir bet kurioje iš jos funkcinių sričių: skyrius ar klinikinė tarnyba, ekonominis-finansinis valdymas, strateginė kryptis, žmogiškieji ištekliai, kokybė, logistika ir kt., palengvinantis jos integraciją į bendrą Europos darbo rinką.
Studijuodamas didaktikos vienetus ir realizuodamas vertinimo bei mokymosi veiklas, būsimasis specialistas įgyja reikiamų priemonių savo darbui atlikti, taikydamas savo žinias. Tai leidžia ugdyti esminius profesinio gyvenimo įgūdžius, tokius kaip komandinis darbas, problemų analizė, sprendimų paieška ir komunikacija, derybos ir sprendimų priėmimas.
Šį bendrąjį tikslą galima suskirstyti į šiuos konkrečius mokymosi tikslus:
Kad mokiniai suprastų ir gilintų savo žinias:Pagrindiniai metodai, įrankiai ir metodai, palengvinantys mokymąsi ir darbą internetinėse situacijose sveikatos aplinkos specialistams XXI a.
Nacionalinės sveikatos sistemos organizacija, jos tikslai, reglamentai ir sveikatos centrų bei paslaugų valdymas, taip pat pagrindinių strateginio sveikatos organizacijų valdymo aspektų išmanymas tiek jo „makro“ (planavimo), tiek „mezo“ srityse. valdymo) ir kaip „mikro“ (klinikinis valdymas) tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose.
Skirtingi klinikinio ir ligoninės valdymo modeliai, metodai, metodai ir priemonės finansinei analizei ir kaštų ir naudos naudojimui.
Įvairūs modeliai, metodai, priemonės ir rodikliai, leidžiantys sukurti ligoninių atvejų derinį, kad būtų galima tinkamai atlikti analitinį valdymą ir sukurti sveikatos centrų ir paslaugų, ypač pirminės sveikatos priežiūros ir specializuotų sveikatos priežiūros centrų, vertinimo modelius. Priežiūra.
Tos valdymo disciplinos, kurios nėra konkrečiai susijusios su sveikatos sektoriumi, savo metodikoje, technikose, priemonėse ir (arba) taikomuose reglamentuose turi dvigubą dimensiją: sveikatos sektoriaus dimensiją ir bendrą su kitomis organizacinio valdymo ir nukreipimo sistemomis kitose srityse. srityse.
Asmeninės vertybės ir elgesys, kurie turėtų apibūdinti sveikatos specialistų „kaip“ XXI amžiuje: emocinis intelektas, laiko valdymas, susitikimų organizavimas, viešas kalbėjimas, derybų metodai, vadovo deontologija, lyderystė ir motyvacija, komandinis darbas, tarpasmeninis bendravimas. , Žinių valdymas, Įmonių socialinė atsakomybė.Dalyvavimas kuriant Sveikatos vadybos procesus tiek sveikatos vadybos politikos (strateginis, klinikinis-finansinis valdymas, ligoninės vadyba, procesų valdymas, personalo, rizikos prevencija, logistika, kokybės valdymas, pirkimai) kūrimo, įgyvendinimo ir priežiūros lygiu. ir kt.) atitinkančios organizacijos ypatybes ir veiklą.Mokymo sistemaUDIMA mokymo modelis paremtas nuotoliniu mokymu, intensyviai panaudojant informacines ir komunikacijos technologijas (IKT), palengvinant ugdymo procesą.
UDIMA numato įvairių veiklų vykdymą ir, jei reikia, įveikimą. Procentiniai svoriai, nustatyti kiekvieno dalyko veiklai įvertinti, bus išsamiai aprašyti kiekvieno modulio ar dalyko byloje, esančiame mokymo planuose, ir bus nustatomi iš didžiausio ir minimumo, nustatytų šioje lentelėje:
Dalyvavimas mokymosi veikloje
≥ 10 %
Valdikliai
≥ 10 %
Nuolatinė vertinimo veikla (AEC):
≥ 20 %
Akis į akį baigiamasis egzaminas
≤ 60 %
IŠ VISO
100%
Visuose dalykuose studentas akademiškai stebimas per didaktinės veiklos kvalifikaciją, pagrįstą Europos aukštojo mokslo erdvės ypatumais.metodikaUDIMA metodika paremta nuotolinio mokymosi sistema, skatinančia nuolatinį vertinimą ir „mokymąsi dirbant“ artimumo, prieinamumo ir mokytojo ir mokinio sąveikos realiuoju laiku aplinkoje, pasitelkiant informacines technologijas.
Mokymo ir mokymosi procesas vystomas virtualiose klasėse, kuriose studentai turi mokymo vadovą su dalyko planavimu. Mokymo metodika užtikrina žinių ir profesinių bei asmeninių įgūdžių įgijimą per nuolatinę vertinimo sistemą, įkūnijamą didaktinėse veiklose, įsivertinimo anketomis ir baigiamuoju egzaminu asmeniškai.
Siekiant skatinti studento studijas ir mokymąsi, rengiami šie mokymo veiksmai:Studijuokite didaktikos skyrius per didaktinę medžiagą, kuri yra prieinama studentui ir skirta studijuoti internetu: vadovus, knygas, straipsnius ir kitą bibliografiją, susijusią su tiriamais dalykais.
Plėtoti ugdomojo mokymo veiklą pasitelkiant prielaidas, praktinius atvejus ir klausimynus, naudojant internetinių mokymo platformų priemones.
Vykdyti veiklą, susijusią su informacijos paieška ir valdymu.
Rengti studijas, ataskaitas, projektus, skatinančius profesinius įgūdžius.
Pasiūlykite mokiniui nuolatinį mokomąjį veiksmą, kuris sudarytų sąlygas teisingam mokymo ir mokymosi procesui, naudojant tolesnių veiksmų strategijas, pvz., internetinius arba telefonus.
Sukurti nuolatinį vertinimo procesą, leidžiantį perorientuoti mokymosi procesą.
Studijų programas ir užklasinę praktiką atlikti specializuotuose centruose, kad įgytumėte laipsnio profesinius įgūdžius.
Skatinti mokslinių tyrimų pajėgumus taikant didaktines strategijas, tokias kaip projektų formulavimas, duomenų analizė, rezultatų tyrimas, išvadų darymas ir bibliografijos tvarkymas.
Lavinti prezentacijos žodžiu įgūdžius ir akademinių darbų gynimą naudojant biuro automatizavimo mokymo priemonių galimybes.Karjeros perspektyvasKomandų koordinavimas ir paslaugų planavimas.
Biudžeto valdymas
Logistikos ir pirkimo organizavimas.
Kokybės vertinimai.
Bet kokio tipo sveikatos ir socialinės sveikatos įstaigos valdymas ir vadovavimas.
Planuoti ir valdyti sveikatos centrą ir paslaugas.
Sveikatos plėtros projektų vadovavimas ir rengimas.