Stomatologijos bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Mokymasis CEU UCH reiškia universiteto pasirinkimą, kuris skiriasi tiek „ką“, tiek „kaip“. Mes siūlome patirties ir naujovių derinį . Tai yra iš tikrųjų tarptautinis ir dar stiprios vietos šaknys. Trumpai tariant, mes galime Jums pasiūlyti viską, ko reikia , kad būtumėte tai, ko norite.

Kas mus daro kitaip?

1. Pažangiausi įrenginiai

Modernioje „Alfara del Patriarca Campus“ patalpoje jūs turite puikią vietą jūsų mokymui: anatominės patalpos, laboratorijos, ikiklinikiniai modeliavimo kambariai, studijų kambariai ir universiteto odontologijos klinika tame pačiame pastate ir kt. .

2. Profesionalai klasėje

Suprantame, kad norėdami tapti geru stomatologu, nuo pat pradžių turite susisiekti su geriausiais šios srities specialistais, kurie dalijasi savo patirtimi ir kasdienį gyvenimą praktikoje klasėje ir klinikoje su mūsų studentai.

3. Studentai, kurie yra veiksmo pagrindas (taip pat ir paskirties vietų metu)

Tame pačiame rajone turime universiteto odontologijos kliniką, kurioje studentai atlieka realaus gyvenimo praktiką ir stebi pacientus skirtinguose specialybėse, 2/3 studentų grupėse, kurias prižiūri profesionalūs dėstytojai.

4. Tarptautinė patirtis

Įvairių tautybių moksleiviai gyvena kartu tame pačiame pastate, o tai išplaukia iš mūsų dvigubos idiomatinės linijos: ispanų grupės ir anglų / ispanų dvikalbių grupių. Kitas skirtingas veiksnys, praturtinantis mokinių mokymą ir asmeninį tobulėjimą.

5. Sąveika su realiais pacientais

Baigę laipsnį, turėsite galimybę įgyti daugiau žinių, kaip dirbti CEU dantų klinikoje. Tokiu būdu jūs būsite tas, kuris gydys realius pacientus, prižiūrint profesionalams, ir įgyja patirties, kad galėtume geriau pasiruošti.

Kompetencijos

Bendrieji gebėjimai

  • GA 1. Istorinės sistemos pagrindimas ir koncepcinis mokslo struktūrinių principų kūrimas.
  • GA 2. Įvairovės ir daugiakultūriškumo pripažinimas.
  • GA 3. Pasirengimas kritinei ir reflektuojančiai pagrindinių antropologinių klausimų analizei.
  • GA 4. Mokslinio turinio istorinių tekstų kontekstualizuotos analizės gebėjimas.
  • GA 5. Nustatyti aspektus, kurie sudaro Bažnyčios doktriną dėl santykinai absoliutaus asmens orumo kaip vadovo šiam bioetinių principų ir standartų pagrindimui.
  • GA 6. Gebėjimas kritiškai analizuoti ir interpretuoti Bažnyčios Magisteriumo pagrindinius dokumentus, susijusius su socialine problema apskritai, o ypač sveikatos tyrimais ir praktika.
  • GA 7. Žinoti ir suprasti bendruosius istorinio diskurso principus ir metodą.

Specifiniai gebėjimai

  • 1. Žinoti biomedicinos mokslus, kuriais grindžiama stomatologija, kad būtų užtikrinta tinkama pagalba dantų gydymui. Tarp šių mokslų turėtų būti įtrauktas tinkamas turinys, susijęs su:
    • Žmogaus kūno embriologija, anatomija, histologija ir fiziologija.
    • Genetika, biochemija, ląstelių ir molekulių biologija.
    • Mikrobiologija ir imunologija.
  • 2. Žinoti stomatognatinio aparato morfologiją ir funkciją, įskaitant tinkamą specifinį embriologijos, anatomijos, histologijos ir fiziologijos turinį.
  • 3. Žinoti mokslinį metodą ir turėti kritinį gebėjimą įvertinti žinias ir naują informaciją.
  • 4. Žinoti būtinus sterilizacijos, dezinfekcijos ir antisepsijos mokslinius principus, kad būtų išvengta kryžminio užteršimo odontologijos praktikoje.
  • 5. Žinoti jonizuojančiosios spinduliuotės pavojų ir jo poveikį biologiniams audiniams bei teisės aktus, reglamentuojančius jo naudojimą. Naudoti burnos radiologinius įrenginius.
  • 6. Atlikti reikiamus radiografus odontologijos praktikoje, interpretuoti gautus vaizdus ir žinoti kitus su vaizdu susijusius diagnostikos metodus.
  • 7. Žinoti normalumą ir burnos patologiją, taip pat semiologijos duomenų vertinimą.
  • 8. Nustatyti pagrindinę konsultavimo priežastį ir dabartinės ligos istoriją. Atlikti bendrą paciento klinikinę istoriją ir klinikinius duomenis, tiksliai atspindinčius paciento įrašus.
  • 9. Žinoti elgesio ir komunikacijos mokslus, kurie palengvina dantų praktiką.
  • 10. Tvarkyti, atskirti ir pasirinkti tinkamas dantų medžiagas ir instrumentus.
  • 11. Žinoti dantų biomedžiagas: jų manipuliavimą, savybes, indikacijas, alergijas, biologinį suderinamumą, toksiškumą, atliekų šalinimą ir poveikį aplinkai.
  • 12. Žinoti Nacionalinę sveikatos sistemą, taip pat pagrindinius sanitarinių teisės aktų aspektus, klinikinį valdymą ir tinkamą sanitarinių išteklių naudojimą, suprasti odontologo vaidmens svarbą pirminės sveikatos priežiūros srityje.
  • 13. Žinoti ir naudoti pagrindinę dantų gydymo įrangą ir priemones.
  • 14. Taikyti odontologijos ergonomikos principus tiek individualiame lygmenyje, tiek darbo grupėje, kai tai tinkama, taip pat principais, kuriais siekiama išvengti su dantų praktika susijusios darbo rizikos.
  • 15. Sutelkti dėmesį į burnos priežiūrą ir taikyti sveikatos skatinimo ir burnos ligų prevencijos principus.
  • 16. Šviesti ir motyvuoti pacientus taip, kad būtų užkirstas kelias burnos ligoms, patikrintas patogeninis burnos įpročiai, nurodoma, kaip jie geria burnos higieną, mitybos ir mitybos priemones, ir galiausiai apie visus burnos sveikatos palaikymo būdus.
  • 17. Žinoti tabako poveikį burnos sveikatai ir dalyvauti priemonėse, kurios padeda pacientui, kuris nori mesti rūkyti. Taip pat žinoti sudėtingas sąveikas tarp žodžiu ir visuotinės sveikatos aplinkos, socialinių ir elgesio veiksnių.
  • 18. Žinoti procedūras, skirtas bendruomenės burnos sveikatos diagnostikai ir žinoti, kaip interpretuoti rezultatus.
  • 19. Žinoti demografinių ir epidemiologinių tendencijų pasekmes dantų praktikoje.
  • 20. Žinoti bendruomenės žodžiu sveikatos priežiūros organizavimą ir teikimą tiek privačiame lygyje, tiek bendrosios sveikatos priežiūros ir odontologo vaidmenį minėtose srityse.
  • 21. Parengti ir įgyvendinti burnos sveikatos programas ir žinoti tarpinstitucinį ir tarpšakinį koordinavimą, būtiną jo įgyvendinimui.
  • 22. Žinoti etinius teisinius ir administracinius standartus, reglamentuojančius dantų profesiją ir juos taikyti vadovybėje ir klinikinėje praktikoje, taip pat žinoti profesinių korporacijų organizaciją, gebėjimus ir funkcijas. Užbaigti visų rūšių medicininius-teisinius dokumentus ir įrašus.
  • 23. Žinoti odontologo vaidmenį sveikatos priežiūros profesijose ir dirbti su kitais sveikatos priežiūros specialistais ir kitais dantų komandos nariais.
  • 24. Pripažinti, kad pacientas yra dėmesio centras ir kad visos sąveikos, įskaitant diagnozę, planavimą ir gydymo bei priežiūros įgyvendinimą, turi būti geriausiu interesu, vengiant bet kokios rūšies diskriminacijos ir laikantis konfidencialumo.
  • 25. Nustatyti požymius ir požiūrį, kurie rodo galimą netinkamo elgesio egzistavimą.
  • 26. Žinoti bendruosius susirgimo, gydymo ir taisymo procesus, tarp jų infekciją, uždegimą, kraujavimą ir krešėjimą, gijimą, traumas ir imuninės sistemos pokyčius, degeneraciją, naviką, metabolinius pokyčius ir genetinius sutrikimus.
  • 27. Žinoti bendras ligų ir problemų, turinčių įtakos organinėms sistemoms, patologines charakteristikas.
  • 28. Žinoti sisteminių ligų burnos apraiškas.
  • 29. Žinoti bendrąją ir klinikinę farmakologiją dantų praktikoje.
  • 30. Žinoti įvairių anestetinių gebėjimų farmakologinius pagrindus, kiek jie yra vietiniai, taip pat sedacijos ir bendrosios anestezijos vaidmenį gydant dantų pacientą.
  • 31. Žinoti ir valdyti dažniau pasitaikančias neatidėliotinas medicinines situacijas dantų praktikoje ir pagrindinės kardiorespiracinės gaivinimo metoduose.
  • 32. Turėti tinkamas žinias apie žmonių mitybą, ypač mitybos įpročių ir mitybos santykį su sveikatos palaikymu ir geriamųjų ligų prevencija.
  • 33. Visų amžiaus grupių pacientams atlikti pagrindines burnos ligų gydymo priemones. Terapinės procedūros turi būti grindžiamos minimalios invazijos samprata ir visuotiniu bei integruotu dėmesiu gydymui žodžiu.
  • 34. Diagnozuoti, planuoti ir atlikti bendro pobūdžio įvairialypę, nuoseklią ir integruotą riboto sudėtingumo gydymą pacientams, sergantiems visų amžiaus grupių ir ligonių, ir pacientams, turintiems specialių reikalavimų (cukriniu diabetu, hipertenzija, onkologija, transplantacija, imunosupresija, antikoaguliacija, tarp kitų pacientų). kiti) arba neįgalieji. Konkrečiai, stomatologas turi būti kompetentingas nustatyti diagnozę, prognozę ir atitinkamo gydymo plano parengimą, ypač tam tikru būdu, kai yra skausmas per burną, laikinieji skilveliniai sutrikimai, bruxizmas ir kiti parafunkciniai įpročiai; dantų ir periapiniai; burnos traumos; perontplantuotų audinių periodonto patologija ir patologija; žandikaulio, burnos minkštųjų audinių ir prijungtų liaukų kaulų patologija; dalinės ar visiškos atkūrimo būklės ir planuojant jų reabilitacijos gydymą per dantų ir gleivinės protezus, arba per dantų implantus, dantų nesutapimą ir (arba) netikslumą bei kitus anatominius ar operatyvinius stomatognatinės sistemos veido ir galimo ortodontinio pokyčius. , ortopediniai ar chirurginiai pataisymai.
  • 35. Nustatant diagnozės ir gydymo planą, stomatologas turi įgyti šiuos gebėjimus:
  • a. Imtis ir interpretuoti rentgenogramas ir kitas atvaizdu pagrįstas procedūras, susijusias su dantų praktika.
  • b. Sudaryti diagnostinius modelius, sudėti juos ir paimti tarpšakinius įrašus.
  • c. Nustatyti ir nustatyti paciento estetinius reikalavimus ir jų patenkinimo galimybes.
  • d. Nustatyti pacientą, kuriam reikia ypatingos priežiūros, pripažįstant jų savybes.
  • e. Įvertinti burnos, žandikaulio ir pridedamų sričių motorinę ir jutimo funkciją.
  • f. Atlikti ribotas minkštųjų audinių invazinių diagnostikos metodų (biopsijų) procedūras.
  • 36. Nustatant tinkamą gydymą, odontologas turi būti kompetentingas:
  • a. Teisingas vaistų skyrimas, žinant jų kontraindikacijas, sąveiką, sisteminį poveikį ir poveikį kitiems organams.
  • b. Vietos-regioninės anestezijos įgūdžių taikymas.
  • c. Veikimo zonos paruošimas ir izoliavimas.
  • d. Nustatyti, įvertinti ir padėti medicininėms ekstremalioms situacijoms ir neatidėliotinoms situacijoms, kurios gali kilti klinikinės praktikos metu ir taikant kardiopulmonines gaivinimo technologijas, gydant ūmines infekcijas, įskaitant farmakologinį receptą ir paprastus chirurginius aspektus.
  • e. Dantų skubos nustatymas ir pagalba.
  • f. Gydymo procedūros, tiek medicininės, tiek chirurginės, dėl įprastų burnos minkštųjų audinių ligų.
  • g. Paprastų chirurginių procedūrų atlikimas: išsiveržusių nuolatinių ir laikinų dantų ištraukimas; lūžusios arba įstrigusios šaknys, nesudėtingas chirurginis ištraukimas iš nesprogusių dantų ir paprastos protezavimo operacijos.
  • h. Dantų-alveolinių traumų gydymas laikinu ir nuolatiniu dantų gydymu.
  • i. Gydymas kiekybiniu farmakologiniu, kaip chirurginiu periodontinių ir (arba) peri-implantuotų audinių uždegimu, įskaitant pirmiau ir žemiau dantenų periodontinių instrumentų metodus.
  • j. Įvertinti ir gydyti pacientus su ertmėmis ar kitomis nežalingomis dantų ligomis ir sugebėti panaudoti visas paskirtas medžiagas, kad būtų atkurta dantų forma, funkcija ir estetika visų amžiaus grupių pacientams.
  • k. Dantų projektavimas, paruošimas, klinikinių bandymų skyrimas, registravimas, netiesioginių restauracijų atlikimas: intarpai, faneros arba porceliano laminatas ir atskiros karūnėlės.
  • l. Operatyviai naikinamųjų procesų ir dantų alveolinių traumų gydymas.
  • m. Vykdant endodontinį gydymą ir taikant procedūras, kaip išsaugoti celiuliozės gyvybingumą.
  • n. Tradicinių estetinių procedūrų atlikimas iš daugiadisciplininės perspektyvos.
  • o. Tiek dalinio, tiek dalinio edentulizmo gydymas, įskaitant biologinį dizainą (specifines dizaino charakteristikas) dantų paruošimą, įrašų, klinikinių tyrimų ir dalinių ir pilnų nuimamų protezų, paprastų dantų remiamų tiltų ir paprastų protezų implantuose pritaikymą pacientams, nuimamas ir fiksuotas, įskaitant jų padėties nustatymą ir pradėjimą eksploatuoti.
  • p. Pasirinktinių „dantų protezų“ sveikatos produktų ir „dantų ir veido ortodontikos bei ortopedijos aparatų“ receptų rengimas.
  • q. Ne chirurginio gydymo, skirto laikui ir galūnėms, ir burnos ir veido skausmo gydymas.
  • r. Vaiko paciento gydymas žodžiu ir jų savybių pripažinimas.
  • s. Nustatyti ir ištaisyti burnos įpročius, galinčius sukelti ar pasunkinti netikslumus.
  • t. Konkrečių projektavimo charakteristikų, įrašų, receptų, klinikinių bandymų, klinikinių padėčių nustatymas ir nustatymas, siekiant nustatyti pastovių ir nuimamųjų erdvių prižiūrėtojus ir ortodontinius metodus, taip pat nuimamas turtas, skirtas dantims pakeisti ar taisyti kryžminius.
  • 37. Išankstinė profesinė praktika, taikant rotacinę klinikinę odontologiją ir galutinį kompetencijų vertinimą, leidžiantis įtraukti profesines vertybes, pagalbos komunikacijos gebėjimus, klinikinius argumentus, klinikinį valdymą ir kritinį vertinimą. Jie turės integruotai ir tinkamai prižiūrėti studento klinikinį darbą su visų amžiaus grupių ir ligonių pacientais.

Speciali kompetencija kalboje.

  • 38. Studentai turėtų gebėti perduoti profesijos informaciją, idėjas, problemas ir sprendimus anglų kalba specializuotai ar nespecializuotai auditorijai

Karjeros galimybės

Stomatologija (Grado en Odontología) suteiks jums galimybę dirbti ne tik kaip bendrosios dantų gydytojos privačiose klinikose, ligoninėse ir bendruomenės dantų gydymo įstaigose, bet ir kaip ortodontas, kosmetikos odontologas, periodontologas ar burnos chirurgas.

Be to, sužinoję Ispanijos, kaip stomatologijos, absolventą, galėsite dirbti kitose šalyse, kuriose plačiai kalbama ispanų kalba, pavyzdžiui, JAV ar Lotynų Amerikoje.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Our University belongs to the University Foundation San Pablo-CEU, the most important private education organization in Spain, having more than 26,000 students and 24 centres in every educative level, ... Skaityti daugiau

Our University belongs to the University Foundation San Pablo-CEU, the most important private education organization in Spain, having more than 26,000 students and 24 centres in every educative level, among those three Universities in Madrid, Barcelona and Valencia. Skaityti mažiau