Socialinės intervencijos psichologijos magistro laipsnis

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Socialinės intervencijos psichologijos magistro kvalifikacinis laipsnis yra 90 ECTS. Atsižvelgiant į būsimą trečiojo sektoriaus ir socialinių įmonių užimtumą ir teisinį profesinio darbo pripažinimą, šis mokymas yra vienas iš artimiausiais dešimtmečiais klestinčių užimtumo šaltinių, įskaitant ne tik viešasis administravimas (socialinės tarnybos, prieglaudos, įkalinimo įstaigos ir kt.), o privatūs subjektai (Raudonasis Kryžius, fondai, asociacijos ir kt.).

Magistrantūros tikslas - suteikti studentams specialių žinių, įgūdžių ir požiūrio į profesinę ir tiriamąją praktiką, turint kritinę ir reflektyvią perspektyvą, susietą su socialinės intervencijos psichologijos sritimi, siekiant pagerinti gyvenimo kokybę ir gerovę. asmenys, grupės ir bendruomenės.

Taip pat šio magistro laipsnio studijų plane atsižvelgiama į tai, kad bet kokia profesinė veikla, ypač turinti šį pavadinimą, turi būti vykdoma:

  • Pagarba pagrindinėms teisėms ir vyrų bei moterų lygybei.
  • Gerbti ir skatinti žmogaus teises ir visiems prieinamą bei visiems prieinamą principą, remiantis gruodžio 2 d. Įstatymo 51/2003 dešimtosios paskutinės nuostatos dėl asmenų lygių galimybių, nediskriminavimo ir visuotinio prieinamumo nuostatomis. neįgaliųjų.
  • Remiantis taikos kultūros vertybėmis ir demokratinėmis vertybėmis.

Meistro byla

Mokymo centras: Psichologijos fakultetas
Mokymo tipas: Akis į akį
Kalba: Ispanų kalba
Trukmė: 1,5 metų
ECTS kreditai: 60
Pavadinimas: Socialinės intervencijos psichologijos magistro laipsnis
Stipendijos, stipendijos ir mobilumas: Nacionalinis / tarptautinis
Vieno kredito kaina:
  • Pirmoje registracijoje: 37,11 euro
  • Antros registracijos metu: 60,32 €
  • Trečioji registracija: 69,59 €
  • Ketvirtoje ar iš eilės: 69,59 €

Pagrindimas

Tobulėjanti psichologinio darbo svarba socialinių procesų srityje liudija oficialios psichologų kolegijos pripažintą socialinės intervencijos psichologiją (PSIS) kaip vieną profesionaliausių profilių. plėtrą pastaraisiais metais ir su didesnėmis ateities perspektyvomis. Pati Oficialioji psichologų kolegija yra parengusi išsamų dokumentą, apibrėžiantį profesinį profilį, funkcijas ir taikymo sritis, kuriuos šis magistro laipsnis panaudojo kaip nuorodą. Jame komentuojama, kad „poreikis suteikti konceptualų pagrindą heterogeniniam profesinės veiklos, vykdomos vykdant socialinę intervenciją, rinkiniui buvo jaučiamas prieš daugelį metų. Jos skubumas buvo stipriai jaučiamas dėl šio profesinio sektoriaus naujoviškumo, kuris be Ankstesni universitetiniai mokymai (palyginti neseniai universitetų specializacija atitiko trijų pagrindinių sričių: klinikinės, švietimo ir organizacijos) kriterijus buvo labai paklausūs, ypač kilę iš viešųjų socialinių paslaugų sistemos, išplėtotos per pastaruosius du dešimtmečius. "

psychology, psyche, mask„geralt“ / „Pixabay“

kompetencijos

Bus garantuojamos bent šios pagrindinės kompetencijos ir tos, kurios nurodytos Ispanijos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangoje (MECES).

Pagrindinės kompetencijos

Pagrindinės šio studijų plano kompetencijos leidžia ir garantuoja studentams:

  • Žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę už originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.
  • Kad studentai gali taikyti savo žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per platesnius (ar kelių) kontekstuose, susijusių su jų studijų srities.
  • Studentai galės integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri buvo neišsamūs arba ribotas, apima atspindžių socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymo.
  • Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perteikti savo išvadas ir žinias bei pagrindines priežastis, palaikančias juos specializuotoms ir nespecializuotoms auditorijoms.
  • Šie studentai turi mokymosi įgūdžių, kurie leidžia jiems tęsti studijas tokiu būdu, kuris bus daugiausia savireguliacinis arba savarankiškas.

bendrieji gebėjimai

  • Žinoti skirtingus psichologinės intervencijos modelius socialinėje erdvėje asmens, šeimos ir grupės lygmenimis.
  • Parodyti gebėjimą dirbti daugiadalykėse komandose, prisitaikant prie objektyvių profesinės funkcijos atlikimo aplinkybių.
  • Žinoti, kaip vertinti ir integruoti skirtingų psichologinių, socialinių, ekonominių aspektų ir kt. Padarinius. pasirenkant ir naudojant turimus išteklius.
  • Kurti ir taikyti intervencijas, kuriomis siekiama skatinti gyvenimo kokybę ir socialinę įtrauktį, ypač didžiausios rizikos sektoriuose.
  • Vykdykite profesinius veiksmus, pagrįstus pagarba žmogaus teisėms ir vyrų bei moterų lygybei, kad sukurtumėte demokratinę ir taikią kultūrą.
  • Parodykite etinį įsipareigojimą, taikydami profesinį etikos kodeksą.

specifiniai įgūdžiai

  • Žinojimas, kaip atlikti psichologinį ir socialinį vertinimą ir diagnozavimą asmens, šeimos, grupės ir socialiniame lygmenyje, nustatant socialinius poreikius, siekius ir problemas, rūpinantis kultūrų įvairove ir žmogaus vystymosi bei gyvenimo kokybės perspektyva.
  • Žinoti, kaip atrinkti ir nustatyti prioritetus nustatytiems asmeniniams ir socialiniams poreikiams, kad, bendradarbiaujant su intervencijos gavėjais ir kitais specialistais, būtų galima sudaryti ir kurti veiksmų planus.
  • Meistriškumas vertinant, planuojant ir plėtojant veiksmus, skirtus pagerinti ir integruoti žmones ir grupes rizikos ir socialinės atskirties situacijose (vyresnio amžiaus žmonės, turintys sensorinę motoriką, turintys priklausomybių, nepilnamečiai, migrantai ir kt.).
  • Parengti ir įgyvendinti griežtus ir sistemingus intervencijos programų įvertinimo pagal jų dizainą, vystymą ir poveikį procesus, analizuoti poveikį, įvertinti pažangą ir, jei reikia, iš naujo apibrėžti tikslus ir sprendimus.
  • Taikykite lyčių aspekto integravimo principą kuriant įvairias socialinės intervencijos funkcijas ir procedūras, ypač plėtojant vyrų ir moterų lygybės skatinimą.
  • Įgyti įgūdžių atlikti bendras psichosocialinės intervencijos profesinio profilio funkcijas, susijusias su tiesiogine priežiūra, patarimais ir konsultacijomis, mokymu ir bendruomenės atgaivinimu.
  • Patirtis analizuojant konfliktus, susijusius su socialinėmis problemomis, šaltiniais ir apraiškomis bei žinant apie šaltinius ir jų sprendimo strategijas atsižvelgiant į intervencijos sritį, žinant, kaip profesionaliai pritaikyti derybų ir tarpininkavimo įgūdžius.
  • Įsisavinti dokumentinių šaltinių valdymą, kad būtų galima pritaikyti atitinkamą dokumentaciją (ataskaitas, reglamentus, direktyvas ir kt.) Ir politiką, susijusią su socialine intervencija regioniniu, Ispanijos ir Europos lygmenimis, ir kritiškai bei kritiškai įvertinti jų poveikį skirtingoms veiksmų kontekstai ir profesinės funkcijos.
  • Suformuluokite mokslinių tyrimų pasiūlymus, atnaujintus dokumentinius filmus ir vykdykite juos novatoriškumo požiūriu psichosocialinės intervencijos srityse.
  • Suprojektuoti ir paruošti apklausas bei mastelius poreikiams įvertinti ir nustatyti ir rinkti informaciją atsižvelgiant į atrankos kriterijus (tinkamumą, reprezentatyvumą ir kt.).
  • Turėti pagrindines žinias apie įstatymus ir kitus teisinius aspektus, taip pat reikiamus įgūdžius tinkamam profesiniam darbui visose socialinės intervencijos psichologijos srityse (įstatymai ir teisinės procedūros; ekspertų ataskaitų ir psichologinių ataskaitų rengimas; parodymai ir žiuri).

Priėmimo profilis

Priėmimą į studijas priims magistrantūros akademinė komisija, teikdama pirmenybę psichologijos laipsniui. Galimybė gauti kitus laipsnius bus svarstoma, jei 30 proc. Psichologinio turinio ir (arba) 40 proc. Socialinių mokslų srityje atsiras mokymo programoje, aiškiai atsižvelgiant į tai, kad akademinė ir (arba) profesinė programa yra susijusi su tikslais ir mokymo programos orientacija.

Jei bus daugiau prašymų nei siūlomų vietų, priimamų asmenų atranka bus vykdoma atsižvelgiant į jų akademinius įrašus (30 proc.), Jų mokymo programą pritaikytą prie jų pačių pajamų profilio (50 proc.) Ir pokalbio rezultatą. prieš (20%), vykdomas magistrantūros akademinio komiteto.

Baigiu aprašymą

Absolventai yra socialinės intervencijos psichologijos ekspertai ir geba išdėstyti savo veiksmus makro ir mikroseksualiniame lygmenyje. Jis griežtai remia psichosocialinę analizę ir intervencijos procesus skirtingo sudėtingumo situacijose, kai reikia imtis konkrečių veiksmų, kad būtų lengviau jas išspręsti.

Karjeros galimybės

Profesinis darbas vykdomas tiek valstybinėse įstaigose, daugiausia susijusiose su socialinių paslaugų centrais (miesto salėmis, tarybomis), tiek švietimo srityje (Vietos bendruomenės tarnybose) ar kitais lygmenimis (ministerijos) ir privačiose, susijusiose su trečiasis sektorius (fondai, asociacijos, ne pelno organizacijos).

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Una institución docente de enseñanza superior que cuenta con unas infraestructuras para la docencia y la investigación de excelencia internacional. Una universidad innovadora, dinámica, responsable y ... Skaityti daugiau

Una institución docente de enseñanza superior que cuenta con unas infraestructuras para la docencia y la investigación de excelencia internacional. Una universidad innovadora, dinámica, responsable y comprometida con su entorno, que no olvida sus raíces históricas. Skaityti mažiau