Medicinos ir chirurgijos magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Medicinos ir chirurgijos magistro studijų programa - apžvalga

Ši nauja tarptautinė medicinos ir chirurgijos magistro studijų programa, dėstoma anglų kalba, taiko daugiadalykį požiūrį, kad mokytų studentus tapti gydytojais, praktikuojančiais įvairiapusėje biomedicininėje-socialinėje aplinkoje, turinčioje tarpdisciplininius ir tarpkultūrinius profesinius įgūdžius. Remiantis pagrindiniais Campus Bio-Medico University of Rome , mokymas yra visiškai orientuotas į pacientą ir į bendruomenę.

Gilios žinios apie etinius klausimus taikomos pažangios medicinos technologijų naudojimui, siekiant skatinti sveikatos priežiūrą taikant humanistinį požiūrį. Teikiant mokymus su stipria tarptautine kultūrine dalimi, programoje atsižvelgiama į šiandienos daugiatautės visuomenės, turinčios dideles migrantų populiacijas, ypatybes, ypatingą dėmesį skiriant įvairovei ir religijų dialogo vertei, siekiant sukurti pagrindą suprasti kultūrinius klausimus, kurie poveikį sveikatos priežiūros specialistams.

Europos ir tarptautiniai standartai

Pagrindinė programos turinys visiškai suderina Europos specifikacijas pasauliniams medicinos švietimo standartams, apibrėžtus pagal Pasaulinę medicinos švietimo federaciją, susijusią su tarptautiniais pagrindiniais standartais ir biomedicininio ugdymo kokybės plėtojimu (WFME biuras, Kopenhagos universitetas, 2007 m.) Ir „Basic“ Medicinos švietimas WFME pasauliniai kokybės gerinimo standartai - 2015 m. Persvarstymas (WFME biuras Ferney-Voltaire, Prancūzija Kopenhaga, Danija 2015).

Kodėl verta studijuoti UCBM

Mūsų misija: mokslas įsipareigojo žmogaus gyvybei

Campus Bio-Medico University of Rome „ Campus Bio-Medico University of Rome studentams siūlo dinamišką mokymosi patirtį, ugdančią kultūrinį, profesinį ir asmeninį augimą, tuo pačiu skatinant įgyti kompetencijas tarnaujant.

Ji siūlo mokymosi aplinką, kurioje mokymas, moksliniai tyrimai ir sveikatos priežiūra vyksta integruotose struktūrose, kur kiekvieno asmens geriausias tikslas yra individo gerovė ir kur mokymasis skatinamas tarpdisciplininiu požiūriu į mokslus ir mokslinius tyrimus visose srityse. susijusios su pacientų priežiūra.

Puikios medicinos ir chirurgijos programos savybės
  • Profesinis mokymas: supratimo apie tai, kaip ligos daro poveikį pacientams ir jų socialinei bei šeimos aplinkai.
  • Tvirtas pasirengimas pagrindiniams mokslams: suteikiant plačias žinias apie biologiškai sudėtingas žmogaus organizmo struktūras ir funkcijas įprastomis sąlygomis.
  • Kietas pasirengimas humanitariniams mokslams (antropologija, etika ir bioetika): žinių apie įvairias kultūrą, sudarančią socialinę aplinką, teikimas, kuris yra itin svarbus daugiatautės visuomenės gydytojams, nuolat besikeičiantiems ir besikeičiančiai.
  • Ypatingas dėmesys klinikiniams įgūdžiams: medicinos praktikos analitinių ir problemų sprendimo įgūdžių ugdymas.
  • Ypatingas dėmesys skiriamas „aplinkosaugos“ įgūdžiams: ugdyti studentų gebėjimą įvertinti aplinkos, politinį ir profesinį poveikį sveikatai ir ligoms; įvertinti sveikatos priežiūros paslaugas, jos veiksmingumą ir poveikį ekonominiu požiūriu, ypač vertinant jo vertę kaip išlaidų ir numatomos naudos santykį.
  • Ypatingas dėmesys skiriamas įvairiapusiems minkštiesiems įgūdžiams: savarankiško mokymosi ir savęs vertinimo įgūdžių, laiko valdymo įgūdžių, planavimo ir organizacinių įgūdžių ugdymui ir konsolidavimui.
  • Tęstinis profesinis tobulėjimas: skatinant sistemingai atnaujinti žinias ir įgūdžius.

Mokymo metodai

Probleminis mokymasis

Mokymas vykdomas pagal probleminį mokymąsi (PBL). Šis mokymo metodas naudoja sudėtingas realaus pasaulio problemas, skatinančias mokinių mokytis teorinių koncepcijų ir principų, o ne tiesioginį faktų ir koncepcijų pateikimą. Studentai ugdo pagrindinius įgūdžius, būtinus gydytojams, pavyzdžiui, kritinį mąstymą, problemų sprendimą ir bendravimo įgūdžius. PBL suteikia galimybes dirbti grupėse, rasti ir vertinti mokslinių tyrimų medžiagą ir mokytis visą gyvenimą.

Visas šio labai integruotos akademinės programos mokymo procesas, pradedant pamokų planavimu ir mokymo programų rengimu, yra orientuotas į studentą. Studentai pradeda profesinį mokymą pačioje programos pradžioje, nuolat palaikydami ryšius su pacientais ir kolegomis, taigi ne tik didindami pasitikėjimą, bet ir mokydamiesi dirbti savarankiškai. Studentams suteikiami stiprūs mokslinės metodikos, statistinės analizės ir įrodymų pagrindu pagrįstos medicinos praktikos pagrindai. Studentams suteikiama tiesioginė prieiga prie internetinių išteklių per tinkamai parinktas kompiuterines programas. Tiesioginė prieiga plėtoja jų gebėjimą naudotis pagrindinėmis mokslinių tyrimų priemonėmis ir pasirinktos programos padeda geriau suprasti atitinkamus mokslinių tyrimų klausimų sprendimo būdus.

Programa

Europos kreditų sistema

6 metų programa sudaro 360 ECTS (Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistemos) kreditų, iš kurių daugiau nei 60 yra skirta mokymui, skirtam konkrečių profesinių įgūdžių lavinimui.

Programa, organizuota 12 semestrų, siūlo 19 integruotų kursų: pagrindinio mokslo pagrindai (5 kursai); medicinos pagrindai (4 kursai); medicininė statistika ir epidemiologija (1 kursas); klinikinė medicina (8 kursai); širdies ir kraujagyslių sutrikimai (1 kursas). Klinikinės metodikos principai skiriami atidžiai, atsižvelgiant į kiekvieno paciento unikalumą ir jo poreikius.

Kursai apie patologiją, farmakologiją ir diagnostinę vizualizaciją yra mokomi vienu metu per 3, 4 ir 5 metus, siekiant integruoti įvairių ligų tyrimą įterptiniame modelyje, taikant žinias apie tinkamą diagnostikos ir gydymo praktiką. Per šiuos integruotus kursus studentai palaipsniui supažindina su tarpdisciplininio požiūrio, tarpprofesionalumo, sveikatos ekonomikos, gydytojo socialinės atsakomybės ir pacientų švietimo koncepcijomis, ypač susijusių su ligų prevencija.

6-asis metai yra skirti mokymui ligoninėje ir kitose Lazio regiono sveikatos priežiūros įstaigose. Programa baigiama disertacija apie studento pasirinktą temą, kuri pateikiama ekspertų komisijai.

Priėmimas: Medicina ir chirurgija - ne ES piliečiams - 2020/2021 mokslo metai

(ne Europos piliečiams, negyvenantiems Italijoje)

Paraiškų pateikimas
  • Registracijos atidarymas internetu: 2020 m. Gruodžio 5 d
  • Registracija internetu uždaryta: 2020 m. Kovo 7 d. 13:00 (13 val. GMT)
  • Interviu (taip pat ir nuotoliniu būdu) data: 2020 m. Kovo 13 d
  • Rezultatai: 2020 m. Kovo 30 d

Prieigos reikalavimai: BMAT testas

Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite Priėmimo tvarka .

Studentų gyvenimas

Universali patirtis

Viena iš pagrindinių Campus Bio-Medico University of Rome “ vertybių yra žmogaus asmenybė, vertinama kaip visuma, akademinė kompetencija, etinis profilis ir žmogiškosios vertybės. Dėl šios priežasties Universitetas visada pasiūlė daugybę kultūrinių, sportinių ir visuomeninių užsiėmimų, kaip priemonė sustiprinti asmenines žinias, sustiprinti vidinius ryšius ir universiteto gyvenimą, aptarti aktualijas ir ugdyti naujus pomėgius.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young peop ... Skaityti daugiau

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young people are offered a cultural, professional and human-oriented programme of academic formation founded on the unity of the various disciplines according to the notion of University as a community of students and teachers. An integral part of this project is the Campus Bio-Medico University Hospital, where the dimension of human service comes into full play, in the particular experience of illness and disease. The Rome Biomedical Campus University is a legally recognized private University (Ministerial Decree of 31 October 1991). Skaityti mažiau
Roma , Kembridžas + 1 Daugiau Mažiau