Medicinos ir chirurgijos magistro studijų programa - apžvalga

Ši nauja tarptautinė medicinos ir chirurgijos magistrantūros programa, dėstoma anglų kalba, naudoja daugiadisciplininį požiūrį mokydama studentus tapti gydytojais, kurie praktikuoja įvairioje biomedicininėje-socialinėje aplinkoje su tarpdisciplininiais ir tarpkultūriniais profesiniais įgūdžiais. Atsižvelgiant į pagrindinius Romos universiteto Campus Bio-Medico universiteto principus, mokymas yra visiškai į pacientą orientuotas ir į bendruomenę orientuotas.

Gilios žinios apie etinius klausimus taikomos pažangios medicinos technologijų naudojimui, siekiant skatinti sveikatos priežiūrą taikant humanistinį požiūrį. Teikiant mokymus su stipria tarptautine kultūrine dalimi, programoje atsižvelgiama į šiandienos daugiatautės visuomenės, turinčios dideles migrantų populiacijas, ypatybes, ypatingą dėmesį skiriant įvairovei ir religijų dialogo vertei, siekiant sukurti pagrindą suprasti kultūrinius klausimus, kurie poveikį sveikatos priežiūros specialistams.

Europos ir tarptautiniai standartai

Pagrindinė programos turinys visiškai suderina Europos specifikacijas pasauliniams medicinos švietimo standartams, apibrėžtus pagal Pasaulinę medicinos švietimo federaciją, susijusią su tarptautiniais pagrindiniais standartais ir biomedicininio ugdymo kokybės plėtojimu (WFME biuras, Kopenhagos universitetas, 2007 m.) Ir „Basic“ Medicinos švietimas WFME pasauliniai kokybės gerinimo standartai - 2015 m. Persvarstymas (WFME biuras Ferney-Voltaire, Prancūzija Kopenhaga, Danija 2015).

Kodėl mokytis UCBM

Mūsų misija: mokslas įsipareigojo žmogaus gyvybei

Romos universiteto „Bio-Medico“ universitetas suteikia studentams dinamišką mokymosi patirtį, kuri puoselėja kultūrinį, profesinį ir asmeninį augimą, kartu skatindama kompetencijos įgijimą paslaugų dvasia.

Ji siūlo mokymosi aplinką, kurioje mokymas, moksliniai tyrimai ir sveikatos priežiūra vyksta integruotose struktūrose, kur kiekvieno asmens geriausias tikslas yra individo gerovė ir kur mokymasis skatinamas tarpdisciplininiu požiūriu į mokslus ir mokslinius tyrimus visose srityse. susijusios su pacientų priežiūra.

Puikios medicinos ir chirurgijos programos savybės
  • Profesinis mokymas: supratimo apie tai, kaip ligos daro poveikį pacientams ir jų socialinei bei šeimos aplinkai.
  • Tvirtas pasirengimas pagrindiniams mokslams: suteikiant plačias žinias apie biologiškai sudėtingas žmogaus organizmo struktūras ir funkcijas įprastomis sąlygomis.
  • Kietas pasirengimas humanitariniams mokslams (antropologija, etika ir bioetika): žinių apie įvairias kultūrą, sudarančią socialinę aplinką, teikimas, kuris yra itin svarbus daugiatautės visuomenės gydytojams, nuolat besikeičiantiems ir besikeičiančiai.
  • Ypatingas dėmesys klinikiniams įgūdžiams: medicinos praktikos analitinių ir problemų sprendimo įgūdžių ugdymas.
  • Ypatingas dėmesys skiriamas „aplinkosaugos“ įgūdžiams: ugdyti studentų gebėjimą įvertinti aplinkos, politinį ir profesinį poveikį sveikatai ir ligoms; įvertinti sveikatos priežiūros paslaugas, jos veiksmingumą ir poveikį ekonominiu požiūriu, ypač vertinant jo vertę kaip išlaidų ir numatomos naudos santykį.
  • Ypatingas dėmesys skiriamas įvairiapusiems minkštiesiems įgūdžiams: savarankiško mokymosi ir savęs vertinimo įgūdžių, laiko valdymo įgūdžių, planavimo ir organizacinių įgūdžių ugdymui ir konsolidavimui.
  • Tęstinis profesinis tobulėjimas: skatinant sistemingai atnaujinti žinias ir įgūdžius.

Mokymo metodai

Probleminis mokymasis

Mokymas vykdomas pagal probleminį mokymąsi (PBL). Šis mokymo metodas naudoja sudėtingas realaus pasaulio problemas, skatinančias mokinių mokytis teorinių koncepcijų ir principų, o ne tiesioginį faktų ir koncepcijų pateikimą. Studentai ugdo pagrindinius įgūdžius, būtinus gydytojams, pavyzdžiui, kritinį mąstymą, problemų sprendimą ir bendravimo įgūdžius. PBL suteikia galimybes dirbti grupėse, rasti ir vertinti mokslinių tyrimų medžiagą ir mokytis visą gyvenimą.

Visas šio labai integruotos akademinės programos mokymo procesas, pradedant pamokų planavimu ir mokymo programų rengimu, yra orientuotas į studentą. Studentai pradeda profesinį mokymą pačioje programos pradžioje, nuolat palaikydami ryšius su pacientais ir kolegomis, taigi ne tik didindami pasitikėjimą, bet ir mokydamiesi dirbti savarankiškai. Studentams suteikiami stiprūs mokslinės metodikos, statistinės analizės ir įrodymų pagrindu pagrįstos medicinos praktikos pagrindai. Studentams suteikiama tiesioginė prieiga prie internetinių išteklių per tinkamai parinktas kompiuterines programas. Tiesioginė prieiga plėtoja jų gebėjimą naudotis pagrindinėmis mokslinių tyrimų priemonėmis ir pasirinktos programos padeda geriau suprasti atitinkamus mokslinių tyrimų klausimų sprendimo būdus.

Programa

Europos kreditų sistema

6 metų programa sudaro 360 ECTS (Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistemos) kreditų, iš kurių daugiau nei 60 yra skirta mokymui, skirtam konkrečių profesinių įgūdžių lavinimui.

Programa, organizuota 12 semestrų, siūlo 19 integruotų kursų: pagrindinio mokslo pagrindai (5 kursai); medicinos pagrindai (4 kursai); medicininė statistika ir epidemiologija (1 kursas); klinikinė medicina (8 kursai); širdies ir kraujagyslių sutrikimai (1 kursas). Klinikinės metodikos principai skiriami atidžiai, atsižvelgiant į kiekvieno paciento unikalumą ir jo poreikius.

Kursai apie patologiją, farmakologiją ir diagnostinę vizualizaciją yra mokomi vienu metu per 3, 4 ir 5 metus, siekiant integruoti įvairių ligų tyrimą įterptiniame modelyje, taikant žinias apie tinkamą diagnostikos ir gydymo praktiką. Per šiuos integruotus kursus studentai palaipsniui supažindina su tarpdisciplininio požiūrio, tarpprofesionalumo, sveikatos ekonomikos, gydytojo socialinės atsakomybės ir pacientų švietimo koncepcijomis, ypač susijusių su ligų prevencija.

6-asis metai yra skirti mokymui ligoninėje ir kitose Lazio regiono sveikatos priežiūros įstaigose. Programa baigiama disertacija apie studento pasirinktą temą, kuri pateikiama ekspertų komisijai.

Priėmimo: Medicina ir chirurgija - ne ES piliečiams - 2019/2020 mokslo metai

(ne Europos piliečiams, negyvenantiems Italijoje)

Antrasis kvietimo priėmimo testas
  • Registracija prasideda: 2019 m. Rugsėjo 12 d
  • Uždarymo data: 2019 m. Rugsėjo 27 d., 12.00 val. (GMT 2)
  • Priėmimo testas: 2019 m. Spalio 3 d. 11.00 val. (GMT 2)
  • Bandymų centras: šalis, miestas ir laikas
    • Italija, Roma, 11 val
  • Rezultatai (iki 2019 m. Spalio 14 d.)
Registracija
  • 2019 m. Spalio 8–14 d. Priimti kandidatai privalo patvirtinti savo vietą.
  • Kandidatai, neatlikę registravimo procedūrų per nustatytą terminą, praranda paskirtą vietą ir nebus įleidžiami.
  • Tinkami kandidatai bus informuoti el. Paštu apie vietų laisvą vietą Studentų biure.
  • Kandidatai yra atsakingi už tai, kad būtų patikrinta, ar į el. Pašto adresą, naudojamą registracijos procedūroje, buvo gautas ryšys apie turimas vietas.
  • Reikalavimus atitinkantys kandidatai, kurie nesilaiko procedūros ir terminų, neteks teisės dalyvauti.
Testo rezultatai
  • 2019 m. Spalio 10 d. Kandidatai gali peržiūrėti savo balus pasiekdami asmeninį portalo puslapį su registracijos duomenimis (vartotojo vardu ir slaptažodžiu).

Studentų gyvenimas

Universali patirtis

Vienas iš Campus Bio-Medico universiteto Romos pagrindinių vertybių yra žmogaus asmenybė, laikoma visuma: akademinė kompetencija, etinis profilis ir žmogiškosios vertybės. Dėl šios priežasties Universitetas visuomet pasiūlė daug kultūrinių, sporto ir socialinių veiklų, kaip asmeninių žinių stiprinimo, vidinių santykių ir universitetinio gyvenimo stiprinimo priemonių, aptarti aktualijas ir ugdyti naujus interesus.

Programa mokoma:
  • Anglų
Paskutinį kartą atnaujinta Rugsėjis 18, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Spal. 2019
Duration
6 metų
Dieninės
Deadline
Susisiekti su mokykla
For Non-EU candidates only
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Spal. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
For Non-EU candidates only

Spal. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
For Non-EU candidates only
End Date