Magistro laipsnį bioetikos ir biolaw

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Tai Interuniversity oficialus magistro (universitetas La Laguna universiteto Las Palmas) mokė mišriu režimu. Mokymas lankosi klasėje sesijų ir dvi intensyvus savaitgalis (ketvirtadienis vakaro iki sekmadienio pietų).

Pagrindinės funkcijos:

  1. Magistro ON-LINE ribotų seansų. Jis gali būti suderinama su klinikinio darbo visur.
  2. Ypatingą dėmesį skiriant klinikiniai aspektai bioetikos ir siekiama mokymo nariai klinikinių etikos komitetų ir komisijų profesinių asociacijų.
  3. Moksliniai įvairių sričių ir atvira. Oficiali absolventas laipsnį. Su dviem Ispanijos valstybinių universitetų pagrindo ir mokytojų dalyvavimą iš trijų kitų valstybinių universitetų ir pripažintų ekspertų kiekvienam dalykui.

Pagrindimas pavadinimas

Ši magistro laipsnį yra penkių universitetų ( "La Laguna, Las Palmas, Baskų kraštas, Zaragoza ir Rovira i Virgili) patirties rezultatas, kuris dalyvavo atliekant savo Programos pavadinimas Master bioetikos, 60 kreditų ir organizuojamas pagal Europos aukštojo mokslo erdvės reikalavimus trijų ankstesnių leidinių. Šiuo metu Interuniversity Masters bioetikos ir Biolaw yra siūlomas kartu su dviem iš penkių universitetų oficialus laipsnį, kad jau ofertaban: universitetas La Laguna ir Las Palmas universitetas

Tyrimas socialinio poreikio ir paklausos studentams

Už mokymo bioetikos poreikis buvo aiškiai nustatyta, pastaraisiais metais kaip sudėtingumo, įgijo medicinos praktiką ir iš esmės pasikeitė santykių specialistų ir pacientų rezultatas. Nepakanka "gerų ketinimų" arba protas, būtina gilinti tiek filosofinių ir antropologinių vyro pagrindus, sveikatos ir ligos, ir dėl etikos ir deontologijos dabartinių kriterijų, taip pat teisines pasekmes ir civilinė ir baudžiamoji atsakomybė medicinos aktų.

Vienas iš pagrindinių tikslų Master, yra specialistų, siekiant nustatyti etikos problemas sveikatos srityje mokymo ir turi tam tikrą orientaciją mokymus, siekiant palengvinti etikos komitetų (CEA) kūrimą.

Tai dar labiau papildo platesnį požiūrį, nes nuo pat pradžių buvo planuojama tarpdisciplininę programą, užtikrinant, kad akademinė kryptis ir mokymo palaiko patirtimi ir mokymo skirtingų ir vienas kitą papildančių sričių, susijusių su bioetikos ir Biolaw (Įstatymas Medicina Moksliniai tyrimai ir klinikiniai tyrimai, ir slauga). Galiausiai dėl to, kad studentai iš penkių skirtingų teritorinių srityse, ir kitiems, kurie bus registruojami ne tuose regionuose, dispersijos, ji surengė sistemą remiantis virtualių mokymosi platformų ir švietimo interneto programa.

Dalyvauti šiame Master turi tiesioginį poveikį pagerinti priežiūrą ligoninėse, bet sudaro didelę darbo krūvį daugumai studentų, kurie turi suderinti intensyvią profesinę pasišventimo ir aukšto lygio atsakomybe mokymo atsidavimą programą. Dėl šių priežasčių manoma, kad studentai Kiekviename leidime diapazone tarp 20 ir 40 skaičių. Be to, yra oficialus pakopos laipsnį, bus ypač patraukli bakalauro studentų sveikatos mokslų ir teisės mokslų, kuriems reikia magistro baigti koledžą ir pagaliau patekti į daktaro ir absolventams studijų Medicina, kaip Master specializaciją.

Profilis įlipimas ir išlipimas

Idealiai studentas aprašymą

Priėmimo aprašymą ir ankstesnių mokymo reikalaujama, kad suteikia prieigą prie pavadinimo yra tokia:

Turėdamas vieną iš šių kvalifikacijų:

  • Arba magistro laipsnį medicinoje
  • Arba magistro laipsnį įstatymo, slaugos, kineziterapijos, socialinis darbas, psichologija, ir kitos susijusios.
  • Absolventai ar absolventų šiais klausimais, atsižvelgiant į ankstesnių studijų planus.

Tikimasi, kad jautrumą pagarbos ir orumo vertybes neišskiriant kultūros, įsitikinimų ar seksualinės orientacijos, ir įsipareigojo gerinti visuomenę.

Pagal Dekreto 168/2008, liepos 22 d, tvirtinimo procedūra, reikalavimai ir vertinimo kriterijai iš pirmaujančių kad įgytumėte oficialių pavadinimų bakalauro, magistro ir diegimo leidimo reguliuoja universitetinį išsilavinimą daktaro iš Kanarų salos (4.5 straipsnis), studentai turi pademonstruoti žinias apie antrosios kalbos, pageidautina anglų atitinkamo lygio ir atsižvelgiant į mokymo poreikius. Šis lygis yra paprastai B1.

Baigiu aprašymą

Profesionalai domina bioetikos. specialiai apmokyti būti etikos komiteto mokslinių tyrimų, klinikinių tyrimų etikos komitetų, mokslinių tyrimų komitetų Gyvūnų ir gerovės etikos komitetų narys.

Tikslai

  • Mokymo sveikatos specialistams atpažinti etinius aspektus savo profesinę praktiką, žinant, nustatyti moralinius konfliktus ir vertybes kalbama šiuose konfliktuose.
  • Aprūpinti sveikatos priežiūros specialistų žinių, kad jie galėtų analizuoti kritiškai ir sistemingai šiuos aspektus.
  • Teikiame profesionalias praktinių įgūdžių integruoti šiuos matmenis nepertraukiamo proceso sprendimų priėmimą ir gebėti juos ginčytis protingai.
  • Suteikti gilesnį ir sistemingus mokymus bioetikos ir Biolaw daug specialistų, kurie yra konsultantai bioetikos, kvalifikuoti sveikatos priežiūros etikos komitetų nariai, etikos komitetai klinikinių tyrimų, etikos komitetų grupę ir skatinti bei koordinuoti mokymą bioetikos ir biolaw bendruomenėje.
  • Žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę už originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.

Kompetencijos

  • Atpažinti etinių ir teisinių problemų sveikatos praktikoje.
  • Turėti pakankamai žinių, kad suprastų svarbiausius koncepcijas ir teorijas bioetikos istoriją, susieti su kitais susijusių disciplinų.
  • Susipažinkite su jurisprudencijos analizės prielaidas įrėminti per Biolaw.
  • Statyti ir kritikuoti formalius ir neformalius argumentus, bioetikos srityje, pripažįstant jų stiprumą ar silpnumą, ir visus svarbius klaidingumą.
  • Analizuoti sudėtingas ir prieštaringas etikos klausimais, identifikuoti, formuluoti ir siūlančios alternatyvius metodus struktūrą.
  • Integruoti etikos diskursą, atsižvelgiant į esamą kultūrų įvairovės išsivysčiusiose visuomenėse ir plėtoti argumentus, kad pabandyti suprasti, kad kelių kultūrų įvairovės ir geriau paaiškinti savo pozicijas.
  • Susipažinęs su civilinės ir baudžiamosios atsakomybės biosanitarios profesionalams.
  • Nustatyti sveikatos aspektus ir paciento santykiai svarbaus padaryti iš etinių problemų, kurios kyla kasdieninėje klinikinėje praktikoje analizę.
  • Skatinti mąstantis, bendravimo ir bendravimo požiūrį į visose situacijose, kurios reikalauja ypatingų priemonių abu sprendimus apriboti gydomąjį pastangų.
  • Suprasti sutikimo sąvoką, autonomijos ir yra susipažinę su teisiškai reikalingų sutikimo galiojimo sąlygų principą.
  • Įgyti palankią disponavimo link komunikaciniu santykių remiantis klinikiniais pacientui.
  • Suprasti metodikos svarbą sprendžiant bioetikos problemas.
  • Supratimas metodinę įvairovę ir ypač tarp principialist ir pasekmizmas požiūrių skirtumus.
  • Mokymasis bendrauti etikos argumentus viešai ginančioms savo įsitikinimų.
  • Žinoti ir įvertinti skirtingus įrankius etinės peržiūros turi būti pateikta biomedicininius tyrimus Ispanijoje.
  • Pamąstyti apie mokslinių tyrimų svarbą bioetikos.
  • Žinoti pagrindinius turinį Etikos medikai ir slaugytojai kodą.

Orientavimo ir konsultavimo

Planas turi konsultavimo ir akademinį konsultavimą. Šio plano tikslas padėti studentams Mokytojo sėkmingai užbaigti savo mokymo, patarti jums visais laikais ir užtikrinti savarankišką mokymąsi. Dėl šios trys papildančių sistemų, per kurias visi veiksmai bus plėtojami vadovėliai bus sujungtas. Pirmasis būdas bus individualus mokymas mokytojas-kuratorius, antroji apima sistemingą mentorių atsakingas už modulio ir kiekvieno elemento, o trečiasis vyks kaip grupė sesijų ir bus atliekami akademiniuose koordinatorių meistras.

Kiekvienas studentas bus priskirtas prie kurso pradžioje individualus akademinis dėstytojo iš dalyvaujančių universitetų, dažniausiai mokytojui, kuris suteikia mokymą universitete, kuriame studentas mokosi mokytojams. Tai mokytojas bus atsakingas už paramą mokinio mokymosi procesą ir jis bus palaikyti nuolatinį elektroninį bendravimą su savo Mokomi ir nustatyti vietą, dienas ir valandas veido vadovėliai, kurie gali būti prašoma studentų. Tarp funkcijų galime išskirti dėstytojas, akademinės pažymėjo:

  1. patarti nepriklausomų mokymosi strategijas;
  2. skatinti patvari pasiekti mokymo tikslus, nepaisant kliūčių, su kuriomis susiduria;
  3. padėti spręsti problemas, kylančias magistrantūros studijų metu;
  4. bendradarbiauti siekiant išsamią viziją ir profesionalumo akademinį mokymąsi;
  5. mokymo planą ir organizuoti mokymosi veiklą.

Be to, studentai turi prieigą prie švietimo platforma 24 h / 7 dienas per savaitę ir jis turi reikiamas medžiagas stebėjimo temomis, užduotimis, ir grįžtamojo ryšio iš kuratorių ir mokytojams. Mes taip pat turime internetinę globojimo su kiekvieno modulio galvos pristatymo laikotarpiu (paprastai 3 mėnesius), taip pat kiekvieno objekto mokytojo (dažniausiai per savaitę). Jie taip pat gali būti skirta akademinio sekretorius bet kuriuo metu ir susisiekti Mokytojo direktoriai centre tiek pašto ir telefonu.

Galiausiai, Master vieną globojimo sesijų metu, asmeninį bus koreguojant Kroviniai ir platinimo darbą.

Išorės praktika

Ši magistro nenumatomas išorės praktikos efektyvumą.

Baigiamasis darbas

Turinys

Plėtra mokslinių tyrimų ataskaitos ar praktinio taikymo bioetikos tarp 50 ir 200 puslapių struktūrizuotų:

  • Įdiegimas
  • Tikslai
  • darbo metodas
  • Rezultatai ir jų aptarimas
  • išvados
  • praktinio pritaikymo
  • bibliografija

Darbas turi būti pristatytas visuomenei ir apginti save prieš tris profesorių Mokytojo teismas.

mokymosi rezultatai

Studentas turi gebėti plėtoti mokslinių tyrimų projektą į bioetikos, susijusių su jo profesinės veiklos, kuri atitinka konkretų taikymą žinių kapitonas savo profesinėje aplinkoje ar mokslinių tyrimų projektą orientuota į bioetikos klausimais srityje.

Be to, studentas turi gebėti pristatyti ir apginti ją viešai aiškumo, tikslumo, gylio ir sugeba diskutuoti teismui.

Darbas gali būti atliktas ir pristatytas ispanų arba anglų kalba.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

„Keystone“ stipendija

Susipažinkite su mūsų siūlomomis stipendijų galimybėmis

Apie mokyklą

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Skaityti daugiau

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Skaityti mažiau
Tenerifės „Santa Cruz“