Magistrantūros profesinė terapija (išankstinė registracija)
University of Lincoln
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lincoln, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautiniams studentams | namų studentai: 9 250 svarų sterlingų
Atraskite Linkolną, kad ir kur būtumėte
Mūsų internetiniai seminarai, dalykiniai meistriškumo kursai, klausimų ir atsakymų sesijos bei studentų grupės pokalbiai yra puikus būdas sužinoti, ką reiškia gyventi ir mokytis University of Lincoln .
Įvadas
Magistrantūros darbo terapija (išankstinė registracija) yra mokslu pagrįsta programa, skirta parengti absolventus darbui įvairiose aplinkose, įskaitant sveikatos organizacijas, socialinės priežiūros paslaugas, būstą, švietimą, savanoriškas organizacijas arba kaip nepriklausomus specialistus.
Ši programa tinka tiems, kurie nori išnaudoti ar dirba siekdami išnaudoti savo, kaip ergoterapeuto, potencialą, skatinti funkcijas, gyvenimo kokybę ir potencialo realizavimą žmonėms, kurie patiria profesinį nepriteklių, disbalansą ar susvetimėjimą. Jie tiki, kad veikla gali būti veiksminga priemonė disfunkcijai ištaisyti, palengvinti prisitaikymą ir atkurti tapatybę.
Ergoterapeutai dirba su įvairaus amžiaus suaugusiais ir įvairaus amžiaus vaikais; dažniausiai tie, kuriems kyla sunkumų dėl psichinės sveikatos ligų, fizinių ar mokymosi sutrikimų. Kursas siekia išsiugdyti įgūdžius, žinias ir pasitikėjimą savimi, reikalingus dirbti įvairiose sudėtingose ir dinamiškose sveikatos ir socialinės priežiūros aplinkose.
Šio kurso studentai skatinami vertinti ir suprasti dabartinę ergoterapijos praktiką, kartu kritiškai vertindami savo požiūrį į naujų, novatoriškų ir įrodymais pagrįstų intervencijų kūrimą. Yra tarpprofesinių kurso komponentų, skirtų ugdyti specialistus, kurie būtų profesionalūs, užjaučiantys, saugūs, mąstantys ir savarankiški. Darbas su bendraamžiais iš kitų profesijų, įskaitant kineziterapiją, slaugą, akušeriją ir socialinį darbą, padeda skatinti komandinį darbą, bendradarbiavimą ir mokslinių tyrimų įgūdžių taikymą keičiant sveikatos ir socialinės priežiūros paslaugas.
Pirmenybė teikiama mokymui akis į akį
University of Lincoln stengiamės užtikrinti, kad mūsų studentų patirtis būtų patraukli, palaikanti ir akademiškai sudėtinga. Per visą koronaviruso pandemiją prisitaikėme prie vyriausybės nurodymų, kad mūsų studentai, darbuotojai ir bendruomenė būtų saugūs. Visi likę „Covid-19“ teisiniai apribojimai Anglijoje buvo panaikinti 2022 m. vasario mėn. pagal Vyriausybės ir rsquo planą gyventi su „Covid-19“, o mes nusprendėme saugiai grįžti prie asmeninio mokymo universiteto miestelyje. Kai tinkama, tiesioginis mokymas sustiprinamas naudojant skaitmenines priemones ir technologijas ir gali būti papildyta internetinėmis galimybėmis, kai tai padeda pasiekti mokymosi rezultatus.
Esame visiškai pasirengę pritaikyti savo planus, jei pasikeitus Vyriausybės gairėms tai prireiktų, ir stengsimės informuoti esamus ir būsimus studentus.
funkcijos
University of Lincoln yra Bendruomenės ir sveikatos tyrimų skyrius (CaHRU), kuris yra Sveikatos ir socialinės priežiūros mokyklos tyrimų centras. CaHRU atlieka pasaulyje pirmaujančius tarpdisciplininius tyrimus su paslaugų vartotojais, sveikatos priežiūros specialistais ir organizacijomis, siekdama padidinti sveikatą ir gerovę sveikatos, socialinių ir trečiojo sektoriaus priežiūros paslaugų srityse. CaHRU yra susijęs su Linkolno sveikatos institutu. Linkolno sveikatos institutas (LIH) yra viso universiteto daugiadisciplininis mokslinių tyrimų bendradarbiavimas, atliekantis tarptautiniu mastu puikius pasaulinio lygio tyrimus nuo ląstelės iki bendruomenės.
Antraisiais metais studentai gali turėti galimybę eiti į „vaidmenų stažuotę“, kur jie galės ištirti ir pagrįsti galimą ergoterapeuto vaidmenį organizacijoje. To pasirinkimo galimybės yra plačios ir įvairios, o mokiniai gali plėtoti galimybes dominančiose srityse, padedami dėstytojų.
„Ši informacija buvo teisinga paskelbimo metu (2023 m. liepos mėn.)“
Priėmimai
Studijų programa
Kaip tu studijuojate
Bendradarbiavimas yra pagrindinė šio magistro studijų dalis, o studentai skatinami mokytis su kitais sveikatos priežiūros specialistais ir iš jų. Studentai galės pritaikyti savo dėstomą mokymosi patirtį realiame pasaulyje, nes programa sudaryta iš penkiasdešimties procentų teorijos ir penkiasdešimt procentų praktikos.
Studentai gali dirbti bendradarbiaudami ir bendradarbiaudami su akademikais, praktikais, paslaugų vartotojais ir kitais studentais. Kurso tikslas – suteikti studentams galimybę tapti atspariomis, rūpestingomis, mąstančiomis slaugytojomis ir besimokančiais visą gyvenimą, kad būtų lengviau pažinti kitus vaidmenis ir paslaugas, bendradarbiavimą tarp agentūrų ir pasitikėjimą dirbti peržengiant profesines ribas.
Studentas kaip gamintojas
Moksliniai tyrimai ir įrodymais grįstas mokymasis ir mokymas yra šio kurso studentų mokymosi patirties pagrindas. Studentas kaip prodiuseris yra mokymo ir mokymosi modelis, skatinantis akademikus ir bakalauro studentus bendradarbiauti vykdant mokslinę veiklą. Tai programa, skirta mokytis dirbant.
Studentų kaip prodiuserių principai yra atradimas, bendradarbiavimas, įtraukimas ir gamyba.
Atradimas
Studentai gali mokytis atlikdami savo tyrimus. Savarankiškas mokymasis kiekviename modulyje skatinamas tiek kryptingų, tiek savarankiškų studijų metu, suteikiant studentams galimybę dėstomą turinį pritaikyti savo praktikos sričiai ir skatinant savarankiškas studijas kaip procesą, kurį studentai gali naudoti per savo profesinę karjerą.
Bendradarbiavimas
Tarpprofesinis darbas yra svarbi kurso dalis. Studentai gali dirbti kartu, kad plėtotų savo žinias ir supratimą, o studentai gali bendradarbiauti tarp profesionalių kolegų grupių ir darbuotojų. Į studentus žiūrima kaip į žinių kūrimo ir sklaidos partnerius.
Dalyvavimas
Studentai gali ugdyti savo, kaip profesinės bendruomenės nario, pasitikėjimą savimi ir tapatybę. Studentai gali perkelti savo mokymąsi ir pritaikyti jį slaugos praktikoje, visiškai apmąstydami ir aktyviai nustatydami savo mokymosi poreikius.
Gamyba
Kurso metu pagrindinis dėmesys skiriamas profesionaliai svarbių ir novatoriškų mokymosi rezultatų, kurie gali būti taikomi ir įgyvendinami slaugos praktikoje, kūrimas, taip pat dėmesys skiriamas akademinių studijų rezultatų pasiekimui.
Studentai vykdo kursų modulius.
Pirmo kurso moduliai:
- Esminė tarpprofesinė praktika
- Poreikių įvertinimas, priežiūros planavimas ir koordinavimas
- Slaugos teikimas ir vertinimas
- Lyderystė ir priežiūra slaugos praktikoje
Antro kurso moduliai:
- Taikomas sveikatos gerinimas
- Klinikinės praktikos paslaugų vertinimas
- Paslaugų pertvarkymas
- Būti atskaitingu profesionaliu registruotu slaugytoju (suaugusiu)
- Kompleksinės priežiūros valdymas
Programos pabaigoje studentai turi sugebėti įrodyti kompetenciją prieš būsimą slaugytoją: registruotų slaugytojų kvalifikacijos standartai. Tai apima atskaitingą specialistą, sveikatos skatinimą ir sveikatos prevenciją, poreikių vertinimą ir priežiūros planavimą, priežiūros teikimą ir vertinimą, slaugos priežiūros vadovavimą ir valdymą bei darbą komandose, priežiūros saugos ir kokybės gerinimą ir priežiūros koordinavimą.
Darbo vietos
Darbo vietos yra skirtos paruošti studentus spręsti greitai besikeičiančios klinikinės aplinkos iššūkius, nesvarbu, ar tai ligoninė, šeimos gydytojo chirurgija ar bendruomenės sveikatos priežiūros įstaigos.
Studijuoti užsienyje
Antraisiais metais studentai turi galimybę atlikti pasirenkamąją praktiką užsienyje arba JK. Stažuotės gali padėti studentams sutelkti dėmesį į alternatyvų sveikatos priežiūros kontekstą ir suteikti galimybę įgyti įžvalgos ir patirties dirbant kartu su kolegomis iš įvairių disciplinų.
Atkreipkite dėmesį, kad studentai patys atsako už savo kelionės, apgyvendinimo ir gyvenimo išlaidas, kai jie dirba ar studijuoja užsienyje.
Moduliai
- Taikomas sveikatos gerinimas (pagrindinis)
- Poreikių vertinimas, priežiūros planavimas ir koordinavimas (L7) (pagrindinė)
- Būti apskaitingu profesionaliu registruotu slaugytoju (suaugęs) (L7) (pagrindinis)
- Esminė tarpprofesinė praktika (pagrindinė)
- Lyderystė ir priežiūra slaugos praktikoje (pagrindinė)
- Kompleksinės priežiūros valdymas (L7) (pagrindinė)
- Slaugos teikimas ir vertinimas (L7) (pagrindinė)
- Klinikinės praktikos paslaugų vertinimas (pagrindinė)
- Paslaugos transformacija (pagrindinė)
Kaip vertinate
Studentai yra vertinami tiek formaliai, tiek neformaliai viso kurso metu, siekiant ugdyti mokymąsi ir autonomiją. Vertinimai gali būti atliekami tiek Universitete, tiek praktikos aplinkose. Praktika pagrįstas mokymasis bus vertinamas kaip sėkmingas arba nesėkmingas. Akademinis darbas prisideda prie jų galutinio įvertinimo.
Dalį kurso įvertinimo veda dėstytojai, tačiau studentai yra skatinami įsitraukti į kolegų ir savęs vertinimą, kad padėtų lavinti refleksijos ir vertinimo įgūdžius, kurie yra būtini mokymuisi visą gyvenimą ir tolesniam profesiniam tobulėjimui, užsiregistravus slaugytojai.
Kai kuriuose vertinimuose daugiausia dėmesio skiriama teorinėms žinioms ir teorijos pritaikymui, o kitiems - praktiniams techninių įgūdžių atlikimui ir paciento valdymui.
Įvertinimai visoje programoje buvo sukurti taip, kad atitiktų profesinę darbo praktiką.
Akreditacijos
Šį kursą akreditavo Sveikatos ir priežiūros profesijų taryba (HCPC) ir Karališkoji ergoterapeutų kolegija (RCOT). Sėkmingai baigus šią programą, absolventai galės pretenduoti į HCPC registrą kaip ergoterapeutas ir narystė Karališkajame ergoterapeutų koledže.