Laipsnis Slaugos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

  • Oficialus pavadinimas: Slaugytojo diplomas
  • Žinios: Sveikatos mokslai
  • Centras: Ávila universiteto slaugos mokykla (priskirtas centras)
  • Mokymo tipas: vietoje
  • Kalba: Ispanų
  • Reguliuojama profesija: slauga
  • Trukmė: 4 akademiniai kursai
  • ECTS kreditai: 240
  • Naujo įrašo vietos 2019-20: 50

pristatymas

Slaugos laipsnis pradedamas mokyti USAL 2010-11 mokslo metais, praėjus patikrinimo procesui, pakeičiantis slaugos diplomą ir turintis teisę į registruotą slaugos profesiją (ORDEN CIN / 2134 / 2008 m. Liepos 3 d., Nustatantis oficialių universitetinių kvalifikacijų, kurios atitinka slaugos profesiją, tikrinimo reikalavimus (BOE 2008 7 19).

Jis yra mokomas šiuose trijuose centruose, kurie yra Salamankos slaugos ir fizioterapijos ES pavadinimas: 1) Ávila (giminingo centro) slaugos ES, 2) Zamoros slaugos ES (paskirtas centras) ir 3) ES slaugos ir fizioterapijos skyrius (centras, atsakingas už pavadinimą).

Šio laipsnio mokymai yra skirti bendrosios praktikos gydytojų rengimui, moksliniam pasirengimui ir mokymui apibūdinti, identifikuoti, gydyti ir palyginti sveikatos problemas, į kurias galima atsakyti iš slaugos, naudojant metodus, procedūras, modelius metodai ir veiksmai, kuriais gerinama sveikatos būklė ir prisidedama prie ligų ir jų pasekmių prevencijos. Visa tai turint omenyje individą trimis aspektais: biologiniu, psichologiniu ir socialiniu.115639_avila_enfermeria.jpg

Tyrimai trunka 4 metus (60 ECTS kreditų per metus 240) ir numatyti semestro dalykuose. Pagrindiniai mokymo dalykai (60 ECTS) sutelkti pirmaisiais metais; asmenys, turintys specialų arba privalomą mokymą (84 ECTS), dažniausiai mokomi per pastaruosius dvejus metus, taip pat pasirenkant (6 ECS). Išorės klinikinė praktika (84 ECTS) planuojama visiems semestrams, išskyrus pirmąjį ir galutinį projektą (6 ECTS) už paskutinįjį.

Klinikinė praktika vykdoma Kastilijos ir Leono visuomenės sveikatos sistemoje Ávila rajone (1 centras ligoninių praktikai ir 6 pirminės sveikatos priežiūros centrai) ir Diputación Provincial de Ávila provincijos pagalbinei rezidencijai „Infantas Elena y Cristina“. , nuo kurios priklauso universiteto slaugos mokykla.

kompetencijos

tikslai

Bendrasis tikslas - „kad studentas įgytų klinikinę kompetenciją, turėdamas žinias, įgūdžius ir požiūrį tokiu būdu, kuris leidžia jam, baigus mokymą, atlikti visas profesines funkcijas, visus veiksmus, kurie sudaro veiklos esmę Slaugytojo specialistas, rūpintis visuomenės poreikiais. Tikslas yra apmokyti bendrosios praktikos slaugytojus su moksliniu mokymu ir pakankamu mokymu, kad jie galėtų apibūdinti, identifikuoti, gydyti ir palyginti sveikatos problemas, į kurias galima atsakyti iš slaugos, naudojant metodų, procedūrų rinkinį, modeliai, metodai ir veiksmai, kurie pagerina sveikatos būklę ir padeda užkirsti kelią ligoms ir jų pasekmėms. Visa tai turint omenyje individą trimis aspektais: biologiniu, psichologiniu ir socialiniu.

Specialieji tikslai , kuriuos studentai turi pasiekti, yra, vadovaujantis liepos 3 d. Įsakymu CIN / 2134/2008, nustatančiu reikalavimus, keliamus oficialios universitetinės kvalifikacijos, kuri atitinka slaugytojo profesijai, patikrinimui, taip:

  1. Slaugos srityje gebėti teikti techninę ir profesinę sveikatos priežiūrą, atitinkančią žmonių, kuriems jie tarnauja, sveikatos poreikius, atsižvelgiant į mokslo žinių raidą visais laikais ir kokybės lygiais saugumą, nustatytą taikomose teisinėse ir deontologinėse normose.
  2. Suplanuokite ir teikkite slaugos paslaugas, skirtas asmenims, šeimoms ar grupėms, orientuotoms į sveikatos rezultatus, įvertinant jų poveikį klinikinėje praktikoje ir priežiūros vadovuose, instrumentuose, kuriuose aprašomi procesai, kuriais diagnozuojama, gydoma ar prižiūrima problema sveikatai.
  3. Žinoti ir taikyti slaugos pagrindus ir teorinius bei metodinius principus.
  4. Suprasti interaktyvų asmens elgesį pagal lytį, negalią, grupę ar bendruomenę jų socialinėje ir daugiakultūrėje aplinkoje.
  5. Projektuoti priežiūros sistemas, skirtas asmenims, šeimoms ar grupėms, įvertinant jų poveikį ir nustatant atitinkamus pakeitimus.
  6. Remiantis slaugos intervencijomis remiantis moksliniais įrodymais ir turimomis priemonėmis.
  7. Suprasti žmones, nepažeidžiant jų fizinių, psichologinių ir socialinių aspektų, kaip savarankiškus ir nepriklausomus asmenis, užtikrinant pagarbą jų nuomonėms, įsitikinimams ir vertybėms, užtikrinant teisę į privatumą, konfidencialumą ir profesinę paslaptį.
  8. Skatinti ir gerbti teisę į dalyvavimą, informavimą, savarankiškumą ir informuotą sutikimą priimant sprendimus priimant žmones, atsižvelgiant į tai, kaip jie gyvena savo sveikatos ligos procese.
  9. OB9. Skatinti sveiką gyvenimo būdą, saviugdą, remti prevencinio ir gydomojo elgesio palaikymą.
  10. Apsaugokite žmonių, šeimų ar aptarnaujamų grupių sveikatą ir gerovę, užtikrinant jų saugumą.
  11. Sukurti veiksmingą bendravimą su pacientais, šeima, socialinėmis grupėmis ir partneriais bei skatinti švietimą sveikatai.
  12. Žinoti etišką ir deontologinį Ispanijos slaugos kodeksą, suprasti etikos etikos pasekmes besikeičiančiame pasaulio kontekste.
  13. Žinoti sveikatos ir socialinio sveikatos finansavimo principus ir tinkamai naudoti turimus išteklius.
  14. Nustatyti vertinimo mechanizmus, atsižvelgiant į mokslinius-techninius aspektus ir kokybę.
  15. Dirbkite su profesionalų komanda kaip pagrindiniu padaliniu, kuriame sveikatos priežiūros organizacijų specialistai ir kiti darbuotojai yra struktūrizuoti vienodais arba daugiadisciplininiais ir tarpdisciplininiais būdais.
  16. Žinokite sveikatos informacijos sistemas.
  17. Atlikti slaugos priežiūrą, pagrįstą visapusiška sveikatos priežiūra, kuri apima daugiašalį bendradarbiavimą, procesų integraciją ir priežiūros tęstinumą.
  18. Žinokite strategijas, kaip pritaikyti patogumo ir dėmesio simptomus pacientui ir šeimai, taikant paliatyviąją priežiūrą, kuri padeda sušvelninti pažangių ir galinių pacientų padėtį.

Specialiosios E kompetencijos

Specialios kompetencijos yra nustatytos liepos 3 d. Įsakyme CIN / 2134/2008, kuriame nustatomi reikalavimai, keliami oficialios universitetinės kvalifikacijos, kuri atitinka slaugos profesijai, patikrinimui:

  1. Žinokite ir nustatykite žmogaus kūno struktūrą ir funkciją. Suprasti ląstelių ir audinių molekulines ir fiziologines bazes.
  2. Žinokite sveikatos priežiūros produktų, susijusių su slauga, naudojimą ir nurodymą.
  3. Žinokite skirtingas narkotikų grupes, jų autorizacijos, naudojimo ir indikacijos principus ir jų veikimo mechanizmus.
  4. Vaistų vartojimas, vertinant numatomą naudą ir susijusią riziką ir (arba) poveikį, atsirandantį dėl jų vartojimo ir vartojimo.
  5. Žinoti ir įvertinti sveikų žmonių, turinčių sveikatos problemų, mitybos poreikius per visą gyvavimo ciklą, skatinti ir sustiprinti sveikos mitybos elgsenos modelius. Nustatykite maistines medžiagas ir maisto produktus, kuriuose jie randami. Nustatykite labiausiai paplitusias mitybos problemas ir pasirinkite tinkamas mitybos rekomendacijas.
  6. Taikyti informacines ir ryšių technologijas bei sveikatos priežiūros sistemas.
  7. Žinoti fiziopatologinius procesus ir jų apraiškas bei rizikos veiksnius, lemiančius sveikatos ir ligos būsenas įvairiuose gyvenimo ciklo etapuose.
  8. Nustatykite žmonių psichosocialinį atsaką į skirtingas sveikatos situacijas (ypač ligas ir kančias), pasirenkant tinkamus veiksmus, kad jiems būtų teikiama pagalba. Sukurti empatinį ir pagarbų ryšį su pacientu ir šeima, atsižvelgiant į asmens padėtį, sveikatos problemą ir vystymosi etapą. Naudokite strategijas ir įgūdžius, leidžiančius veiksmingai bendrauti su pacientais, šeimomis ir socialinėmis grupėmis, taip pat išreikšti jų susirūpinimą ir interesus.
  9. Pripažinkite gyvybei pavojingas situacijas ir žinokite, kaip vykdyti pagrindinius ir pažangius gyvybės palaikymo manevrus.
  10. Žinokite ir nustatykite psichologines ir fizines problemas, kylančias iš smurto dėl lyties, kad mokytumėte mokinį prevencijos, ankstyvo aptikimo, pagalbos ir reabilitacijos klausimais.
  11. Nustatyti, integruoti ir susieti sveikatos ir priežiūros sąvoką nuo istorinės perspektyvos, kad suprastumėte slaugos raidą.
  12. Ontologiniu ir epistemologiniu požiūriu suvokti centrinių sąvokų, sudarančių slaugos discipliną, evoliuciją, taip pat svarbiausius teorinius modelius, taikant mokslinę metodiką rūpinantis ir rengiant atitinkamus priežiūros planus.
  13. Taikykite slaugos procesą, kad suteiktumėte ir užtikrintumėte gerą žmonių aptarnavimo kokybę.
  14. Žinokite ir taikykite principus, kurie palaiko visapusišką slaugą.
  15. Tiesiogiai, vertindami ir teikdami visapusišką slaugos paslaugas asmeniui, šeimai ir bendruomenei.
  16. Gebėjimas apibūdinti pirminio sveikatos lygio pagrindus ir veiklą, kuri turi būti kuriama siekiant suteikti visapusišką slaugos priežiūrą asmeniui, šeimai ir bendruomenei. Suprasti funkciją ir veiklą bei kooperacinį požiūrį, kurį profesionalas turi plėtoti „Primary Health Care“ komandoje. Skatinti žmonių, šeimos ir grupių dalyvavimą jų sveikatos ligų procese. Nustatyti veiksnius, susijusius su sveikatos ir aplinkos problemomis, padėti žmonėms sveikatos ir ligų atvejais kaip bendruomenės nariams. Nustatyti ir analizuoti vidinių ir išorinių veiksnių įtaką asmenų ir grupių sveikatai.
  17. Taikykite savo vietovėje būtinus metodus ir procedūras, kad nustatytumėte svarbiausias sveikatos problemas bendruomenėje. Šviesti, palengvinti ir remti bendruomenės narių sveikatą ir gerovę, kurių gyvenimą paveikia sveikatos problemos, negalios, rizikos, kančios, ligos, negalios ar mirties. Analizuoti statistinius duomenis apie gyventojų tyrimus, nustatant galimas sveikatos problemų priežastis.
  18. Žinokite suaugusiųjų sveikatos pokyčius, nustatant jo skirtingais etapais atsirandančias apraiškas. Nustatykite priežiūros poreikius, kylančius dėl sveikatos problemų. Analizuokite vertinime surinktus duomenis, nustatykite suaugusiojo paciento problemas, nustatykite ir vykdykite priežiūros planą ir atlikite jo vertinimą.
  19. Atlikti slaugos metodus ir procedūras, nustatant terapinius santykius su pacientais ir šeimos nariais. Pasirinkite intervencijas, skirtas gydyti arba užkirsti kelią problemoms, kylančioms dėl sveikatos nukrypimų. Bendradarbiauti su skirtingais komandos nariais.
  20. Nustatykite moterų ypatybes įvairiuose reprodukcinio ciklo etapuose ir klimatiniuose bei galimuose pokyčiuose, užtikrinant būtiną priežiūrą kiekviename etape. Motinystės metu taikyti bendrąją priežiūrą, siekiant palengvinti moterų ir naujagimių adaptaciją.
  21. Žinokite specifinius naujagimių priežiūros aspektus. Nustatyti skirtingų vaikystės ir paauglystės etapų charakteristikas ir veiksnius, kurie lemia normalų augimo ir vystymosi modelį. Žinokite dažniausias vaikų problemas ir nustatykite jų apraiškas. Analizuokite vaiko vertinimo duomenis, nustatant slaugos problemas ir galimas komplikacijas.
  22. Taikykite slaugos priežiūrą integruojančius metodus, nustatant terapinius santykius su vaikais ir jų globėjais. Pasirinkite intervenciją, skirtą sveikam vaikui ir pacientui, taip pat tuos, kurie kilę iš diagnostikos ir gydymo metodų. Gebėti mokyti tėvus ar pirminius slaugytojus.
  23. Suprasti pokyčius, susijusius su senėjimo procesu ir jo poveikiu sveikatai. Nustatykite struktūrinius, funkcinius, psichologinius ir gyvenimo būdo pakeitimus, susijusius su senėjimo procesu.
  24. Žinokite dažniausias senyvo amžiaus žmonių sveikatos problemas. Pasirinkti priežiūros priemones, skirtas gydyti ar užkirsti kelią sveikatos problemoms ir jų prisitaikymui prie kasdienio gyvenimo, naudojant artumo ir paramos senyvo amžiaus žmonėms išteklius.
  25. Žinokite Ispanijos sveikatos sistemą. Nustatyti slaugos paslaugų ir priežiūros valdymo direktyvos funkcijos ypatybes. Žinokite ir gebėkite taikyti grupės valdymo metodus.
  26. Žinokite taikytinus teisės aktus ir etišką ir deontologinį Ispanijos slaugos kodeksą, kurį įkvėpė Europos etikos kodeksas ir slaugos deontologija. Teikti priežiūrą, užtikrinant teisę į orumą, privatumą, privatumą, konfidencialumą ir paciento bei šeimos sprendimus. Individualizuokite priežiūrą atsižvelgiant į amžių, lytį, kultūrinius skirtumus, etninę grupę, įsitikinimus ir vertybes.
  27. Žinoti svarbiausias psichikos sveikatos problemas įvairiuose gyvenimo ciklo etapuose, suteikiant visapusišką ir veiksmingą slaugos slaugos sritį.
  28. Žinokite paliatyvią priežiūrą ir skausmo kontrolę, kad būtų pasirūpinta, kad būtų palengvinta pažengusių ir galinių pacientų padėtis.
  29. Įvertinti intervencijas, skirtas užkirsti kelią ar gydyti problemas, kylančias dėl sveikatos nukrypimų.
  30. Atlikti tyrimus, susijusius su įvairiais slaugos subjektais.

Įėjimo profilis

Rekomenduojama, kad studentas žinotų apie biologiją ir chemiją.

Prieiga prie šios kvalifikacijos yra rekomenduojama taikant atrankinį (bakalaureato) ar panašias kvalifikacijas.

Pageidaujamos slaugytojo laipsnio studento savybės:

  • Darbo pajėgumas
  • Priežastys
  • Gebėjimas gauti, interpretuoti ir taikyti žinias.
  • Kritinės analizės pajėgumai.

Rekomenduojami dalykai

  • Taikoma anatomija
  • Biologija
  • Fizika
  • Chemija

Prieiga, preliminari registracija, priėmimas ir registracija

Į šį laipsnį neįtrauktos jokios sąlygos ar specialios įėjimo bandymai. Laikomasi pagrindinių valstybės nuostatų.

Studentai, turintys dalinę oficialią universitetinę studiją, pageidaujantį įgyti šį laipsnį, turėtų susipažinti su šio skyriaus žiniatinklio akademinio vadovo skyriaus „Failų perdavimas“ reikalavimais.

Akademiniai ir profesiniai išėjimai

Akademiniai rezultatai

Baigę slaugos laipsnį, rekomenduojame studijuoti vieną iš šių universiteto magistro laipsnių USAL , jei pasirinksite didesnę specializaciją:

  • Taikoma antropologija, sveikata ir bendruomenės plėtra
  • Tarptautinis bendradarbiavimas vystymosi labui
  • Tropinės ligos
  • Tarpdisciplininiai lyčių tyrimai
  • Narkotikų vertinimas ir plėtra [1-oji specializacija: narkotikų projektavimas, gavimas ir vertinimas. 2-oji specializacija: vadyba ir gamyba farmacijos pramonėje]
  • Fiziopatologija ir ląstelių ir molekulių farmakologija
  • Intervencija žmonėms, sergantiems Alzheimerio liga
  • Neįgalumo tyrimai
  • Neurologijos
  • Gamtos produktų chemija ir farmacija
  • Viešosios paslaugos ir socialinė politika
  • Ryšio sutrikimai: klausos ir kalbos neurologija
  • Paramos ir paliatyviosios priežiūros gydymas onkologiniame paciente
  • ESO ir bakalaureato mokytojas, profesinis mokymas ir kalbos mokymas

Karjeros perspektyvas

Slaugytojo profesinės veiklos rezultatai gali būti tobulinami priežiūros, valdymo, mokymo ar mokslinių tyrimų srityje.

Pagalbos apimtis:

Šioje srityje slaugos specialistai tiesiogiai prižiūri asmenis ir grupes. Išsamių slaugos mokslo ir sveikatos, žmogiškųjų ir socialinių mokslų žinių įgijimas leidžia slaugytojams taikyti slaugos paslaugas su etiniais principais ir pagarba žmonių vertybėms bei teisėms, išlaikyti jų orumą Visa priežiūros veikla vykdoma kritinio mąstymo, refleksijos praktikos ir mokslinės metodikos dėka. Institucijos, kuriose gali būti kuriamos priežiūros paslaugos, yra:

  • Viešosios arba privačios ligoninės, klinikos.
  • Pirminiai sveikatos priežiūros centrai.
  • Socialinės sveikatos centrai.
  • Kiti subjektai, teikiantys sveikatos priežiūros paslaugas asmenims ir grupėms: asociacijos, NVO ir kt.

Valdymo sritis:

Profesionalai, turintys patirties ir specialų mokymą, gali turėti vadovavimo pareigas (A grupė) įvairiose srityse, kuriose atliekamas slaugos darbas. Valdymą galite atlikti šiose srityse:

  • Pagalba
  • Mokytojas
  • Institucinė: ministerijos, tarybos, miesto tarybos, provincijų tarybos ir kt.
  • Kiti subjektai, teikiantys sveikatos priežiūros paslaugas asmenims ir grupėms: asociacijos, NVO ir kt.

Mokymo sritis:

Slaugytojų specialistų mokymo apimtis sukurta:

  • Slaugos laipsnio universitetinis laipsnis.
  • Vidutinio ir aukštesnio laipsnio formavimo ciklai. Sveikatos skyrius.
  • Antrosios pakopos studijų kursai ir universitetų meistrai.
  • Sveikatos priežiūros specialistų tęstinis mokymas.
  • Kiti profesinio mokymo kursai: Tarpkultūriniai tarpininkavimo kursai sveikatos srityje, Sveikatos priežiūros agentų bendruomenei rengimas, priklausomybės turinčių žmonių globėjų kursai ir kt.
  • Sveikatos ugdymas žmonėms ir bendruomenėms.
  • Naujų specialistų mokymas vietoje.

Tyrimo apimtis:

Viena iš sričių, kuriai pastaraisiais metais įvyko didelių pokyčių, yra moksliniai tyrimai ir inovacijos. Moksliniai tyrimai tapo pagrindine priemone, užtikrinančia nuolatinį priežiūros, valdymo ir mokymo kokybės gerinimą. Pagrindinis mokslinių tyrimų tikslas - didinti akademinės ir profesinės disciplinos žinias, siekiant užtikrinti geresnę žmonių ir žmonių grupių sveikatos priežiūrą, taigi ir gerinti visuomenę. Tyrimai gali būti atliekami individualiai arba kaip komanda. Tyrimus galima atlikti:

  • Ligoninės ir viešosios arba privačios sveikatos priežiūros įstaigos.
  • Universiteto slaugos mokyklos, fakultetai, sveikatos mokslų institutai, mokymo centrai ir kt.
  • Institucijos: ministerija, konsultacijos, miesto tarybos, sveikatos agentūros, laboratorijos ir visos institucijos, kurios atlieka tyrimus.

USAL palengvina jūsų profesionalų įterpimą. Įdomios nuorodos:

  • Profesinis orientavimas
  • Mokymas dirbti.
  • Darbo mainai
  • Patarimai dėl verslo kūrimo.
  • Praktika studentams.
  • Absolventų praktika.
Paskutinį kartą atnaujinta May 2019

Apie mokyklą

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and ... Skaityti daugiau

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and León. It was founded in 1134 and given the Royal charter of foundation by King Alfonso IX in 1218. It is the oldest founded university in Spain and the fourth oldest European university in continuous operations. The formal title of... Skaityti mažiau