Read the Official Description

Pagrindinė informacija

  • Režisieriai: D. Benjamín Herreros
  • Kreditai: 60 ECTS.
  • Trukmė: spalio 31 - birželio (dveji metai).
  • Modalumas: internetinis ir sumaišytas.
  • Kaina: 4800 eurų

pristatymas

Dabartinėje medicinoje etiniai konfliktai vis dažniau pasitaiko ir daro didelį poveikį sprendimų priėmimui. Labai svarbu, kad sveikatos priežiūros specialistai sukurtų konkrečius įgūdžius, kad galėtų įveikti augančius ateities medicinos iššūkius. „Klinikinės etikos magistras“ suteikia galimybę plėtoti žinias, įgūdžius ir požiūrį, siekiant nustatyti veiksmingus konfliktų sprendimo būdus, naudojant novatorišką mokymo metodiką, orientuotą į aktyvų mokymą ir įgūdžių mokymąsi. Mokytojo siūlomas mokymo modelis yra integruotas ir daugiadisciplininis, daugiausia dėmesio skiriant klinikinių atvejų pristatymui pagal specialiai suprojektuotas programas, skirtas studentams suprasti. Kanadoje, Jungtinėje Karalystėje ir JAV medicinoje buvo pristatytas atvejų pristatymo pagal schemas metodas, kuris yra novatoriškas klinikinės etikos mokymui Ispanijoje ir Lotynų Amerikoje.

tikslai

  • Pagrindinė: plėtoti specifines kompetencijas, kurios palengvina dažniausių etikos konfliktų sprendimą klinikinėje praktikoje.
  • Antrinis:
    • Žinoti pagrindinius klinikinės etikos aspektus ir problemas bei pagrindines jų taikymo sritis kasdieninėje klinikinėje praktikoje.
    • Parengti reikiamus įgūdžius, kad galėtų atlikti etikos konsultanto / konsultanto vaidmenį trimis būdais: individualus konsultanto, tarpininko ir sveikatos priežiūros etikos komitetų narys.
    • Sukurti reikiamą požiūrį, kad palengvintų moralinių sprendimų priėmimą tiek individualiai, tiek grupėse ir taip optimaliai išspręstų dažniausias etines problemas.

skirta

  • Medicinos specialistai, kurie plėtoja klinikinę veiklą sveikatos srityje. Šie specialistai gali būti nuo mažiau patyrusių gydytojų (pastarųjų metų gyventojų ir jaunų gydytojų pavaduotojų), daugiau ekspertų.
  • Gydytojai, dominantys klinikos etiniais aspektais: slauga, psichologija, odontologija, vaistinė, fizioterapija, socialinis darbas, teisė, filosofija. Jie gali būti naujai kvalifikuoti specialistai ir ekspertai.

metodika

  • Meistras turi mišrią formą (derinant internetinį mokymą su klasių mokymu) ir internetu .
  • Atstumo klasės bus atliekamos per transliavimą , tokiu būdu sąveikaujant su studentu su mokytoju ir jų klasės draugais per internetinę platformą, kuri užtikrina jų dalyvavimą ir siūlo tą pačią mokymo kokybę kaip ir akis į akį.
  • Atvejai-scenarijai: visoms klasėms bus parengtas seminaro tipo mokymo formatas su praktiniais pavyzdžiais, specialiai pritaikytais studentams pagal integruotą metodiką: mokymasis pagal atvejį , ekologinis mokymasis ir klinikinio pristatymo modelis . Mokymo metodas yra požiūris, orientuotas į scenarijaus, kuris atspindi konfliktinį klinikinį atvejį, kurį gali pateikti arba imituoti studentai, kūrimą. Šį scenarijų palaiko konceptualios schemos, kurios leidžia studentui analizuoti klinikinį atvejį iš dviejų aspektų: problemos analizės ir galimų sprendimų. Tokiu būdu mokymasis sutelkiamas į problemą ir įgūdžius, reikalingus ją išspręsti. Visi scenarijai yra integruoti su schemomis, kurios palengvina studentų kompetencijų ugdymą.
  • Naratyvinė etika (garso ir vaizdo žiniasklaida ir tekstai) palengvins diskusijas apie pagrindines mokymo programos temas, integruodama klinikinę etiką su medicinos humanitariniais mokslais (medicinos istorija, socialiniai mokslai, menas, antropologija), leidžiančią išsamiai suprasti problemas. ir argumentai.
  • Modeliavimas: studentams bus suteikta galimybė liudyti imitaciją (imituojami scenarijai), kad juos būtų galima pritaikyti prie klinikinės realybės. Modeliavimas leidžia jums atstovauti scenarijų kontroliuojant ir suderinti probleminį mokymąsi su kompetencija pagrįstu mokymusi. Imituojamas scenarijus suteikia galimybę manipuliuoti klinikinio atvejo dinamika, siekiant paskatinti kompetencijų vystymąsi. Simuliacija apjungia klinikinį konflikto atvejo pateikimą (išankstinę informaciją) su svarstomuoju momentu (apžvelgimu) ir konvertuoja studento patirtį (imitavimą) į pradinį konkretų kompetencijų kūrimo tašką. Šis metodas leidžia dėstytojams įvertinti kompetencijų įgijimą per specialias priemones, sukurtas remiantis konceptualiais planais, kurie remia studentą teorinėse klasėse.
  • Valandos: 50% bus klasių valandos ( internetu ir asmeniškai), o kitas 50% - individualus darbas (mokymo medžiagos ir atvejo analizė) ir vadovėliai .
  • Mokiniai su asmeniniais mokymais pasitarnaus su mokytojais, kad išsiaiškintų abejones.
  • Praktikos 5 modulis ir TFM tikslas - atlikti stažuotes sveikatos centruose ir etikos konsultacinėse tarnybose (etikos komitetuose, klinikiniuose konsultantuose ir kt.), Kad studentas galėtų patirti profesinę klinikinės etikos realybę ir taip apdoroti įgūdžiai, sukurti visoje Mokytoja. Praktika gali būti atliekama asmeniškai ir nuotoliniu būdu.
  • Meistras sumaišytas:
    • Mišrus Meistras turės du formatus
      • Savaitės: dvi pirmosios savaitės savaitės (paskutinė 1-ojo modulio savaitė ir 2-ojo modulio pirmoji savaitė) ir dvi akis į akis antrą kartą (5-ojo modulio praktika)
      • Dienos: Dešimt dienų per pirmuosius metus (penktadienio rytą ir popietę) ir dešimt dienų antraisiais metais (penktadienio rytą ir popietę).
Program taught in:
Spanish (Spain)
Last updated March 12, 2019
Šis kursas yra Internetinės, Internetinės ir su apgyvendinimu studijos
Start Date
Rugs 2019
Duration
2 metų
Dieninės
Price
4,800 EUR
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
Application deadline

Rugs 2019