Klinikinės bioetikos magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Pavadinimas: Tarptautinio Menéndez Pelayo universiteto klinikinės bioetikos magistro laipsnis bendradarbiaujant su Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset *

  • Kreditai: 60 ECTS
  • Trukmė: spalio 31 - birželio mėn. (Dveji metai).
  • Modalumas: Internetinis ir mišrus
  • Režisierius: p. Benjamín Herrero

* Laukiama, kol ANECA patikrins.

Pristatymas ir tikslai

pristatymas

Šiuolaikinėje medicinoje etiniai konfliktai yra vis dažnesni ir daro didelę įtaką priimant sprendimus. Labai svarbu, kad sveikatos priežiūros specialistai ugdytų specifinę kompetenciją, kad galėtų įveikti augančius ateities medicinos iššūkius.

„Klinikinės bioetikos magistras“ suteikia galimybę plėtoti žinias, įgūdžius ir požiūrį, leidžiančius nustatyti veiksmingus konfliktų sprendimus, pasitelkiant novatorišką mokymo metodiką, orientuotą į aktyvius mokymo ir mokymosi įgūdžius.

Meistre siūlomas mokymo modelis yra integruotas ir daugiadisciplininis, orientuotas į klinikinių atvejų pateikimą per schemas, specialiai sukurtas palengvinti studentų supratimą. Kanados, Jungtinės Karalystės ir JAV medicinoje buvo pradėtas taikyti mokymo metodas, pateikiantis atvejus naudojant schemas, nes jis yra naujas mokant klinikinę etiką Ispanijoje ir Lotynų Amerikoje.

tikslai:

  • Pagrindinis: ugdyti specifines kompetencijas, kurios palengvina klinikinėje praktikoje dažniausiai pasitaikančių etinių konfliktų sprendimą.

  • Antrinis:

    • Žinoti pagrindinius klinikinės etikos aspektus ir problemas bei pagrindines jų taikymo sritis kasdieninėje klinikinėje praktikoje.

    • Parengti reikiamus įgūdžius, kad galėtų atlikti etikos konsultanto / konsultanto vaidmenį trimis būdais: individualus konsultanto, tarpininko ir sveikatos priežiūros etikos komitetų narys.

    • Sukurti reikiamą požiūrį, kad palengvintų moralinių sprendimų priėmimą tiek individualiai, tiek grupėse ir taip optimaliai išspręstų dažniausias etines problemas.

programa

Moduliai

1 modulis (8 ECTS kreditai): Įvadas į klinikinę etiką.

Mišrusis mokymasis (viena savaitei savaitė modulio pabaigoje) ir internetu.

Koordinatoriai: Benjamín Herreros ir Miguel Sánchez.

  • 1 dalis. Įvadas į klinikinę etiką:

    1. Bioetikos istorija.

    2. Klinikinės etikos sritis. Etika, teisė ir deontologija.

    3. Bioetikos mokyklos ir teorijos. Primalizmas, kazuizmas, dorybės etika. Kitos teorijos. Teorijų pranašumai, ribos ir lyginamoji analizė.

    4. Moralinio sprendimo neuromokslai.

  • 2 dalis. Darbo metodika ir sprendimų priėmimas klinikinės etikos srityje:

    1. Etikos metodas ir klinikos metodas.

    2. Analizės ir sprendimų priėmimo metodai.

    3. Klinikinės etikos metodų lyginamoji praktinė analizė.

  • 3 dalis. Klinikinis ryšys:

    1. Įvadas į klinikinius santykius.

    2. Sutikimo procesas.

    3. Sutikimo ribos: nunuodijimas

    4. Konkurencija ir pajėgumas.

    5. Sprendimų priėmimas atstovaujant. Atstovavo ir neatstovavo pacientų.

    6. Išankstinės direktyvos.

  • 3 dalis. Etika ir profesionalumas:

    1. Specialisto pareigos pacientams.

    2. Santykiai su kitais specialistais.

    3. Sveikatos priežiūros specialistas ir visuomenė.

    4. Sąžinės prieštaravimas.

2 modulis (12 ECTS kreditų): Konsultacijos ir konsultacijos klinikinės etikos srityje.

Mišrusis mokymasis (savaitė asmeniškai modulio pradžioje) ir internetu.

Koordinatoriai: Benjamín Herreros ir Diego Real de Asúa.

  • 1 dalis. Etinių patarimų ir konsultacijų pavyzdžiai:

    1. Patariamieji ir konsultaciniai modeliai.

    2. Lyginamoji praktinė modelių analizė.

  • 2 dalis. Sveikatos priežiūros etikos komitetai:

    1. Sveikatos priežiūros etikos komitetų (CEAS) kilmė.

    2. CEAS funkcijos, užduotys, mokymai ir akreditacija.

    3. Skirtumas tarp CEAS ir Mokslo etikos komitetų.

    4. CEAS tipai ir modeliai.

    5. CEAS patarimai. Klinikinės etikos protokolų rengimas.

    6. CEAS problemos ir sunkumai.

    7. atvejų tyrimai.

  • 5 dalis. Klinikinės etikos konsultantas:

    1. Konsultacijos kilmė klinikinės etikos srityje.

    2. Konsultanto tipai ir modeliai.

    3. Konsultantas. Funkcijos, užduotys, mokymai ir akreditacija.

    4. Etinės konsultacijos: pradinis kontekstas, duomenų rinkimas, pasakojimo kūrimas, analizė ir įgyvendinimas, tolesni veiksmai. Veiklos dokumentavimas klinikinėje istorijoje.

    5. Konsultanto problemos ir sunkumai.

    6. atvejų tyrimai.

  • 6 dalis. Etinis tarpininkavimas ir kiti patariamieji modeliai:

    1. Etinių vaistų kilmė.

    2. Tarpininkas. Funkcijos, užduotys, mokymai ir akreditacija.

    3. Etinis tarpininkavimas: kontekstas, duomenų rinkimas ir stebėjimas. Dokumentai klinikinėje istorijoje.

    4. Mišrūs modeliai ir kiti klinikinės etikos konsultavimo modeliai.

    5. atvejų tyrimai.

3 modulis (14 ECTS kreditų): Pažangi klinikinė etika.

Prisijungę.

Koordinatoriai: Benjamín Herreros, Beatriz Moreno, Diego Real de Asúa ir Tayra Velasco.

  • 1 dalis. Informacija ir komunikacija:

    1. Kaip informuoti ir bendrauti su sergančiaisiais.

    2. Tiesumas ir toleruotina tiesa.

    3. Privatumas ir konfidencialumas.

    4. Konkurencijos vertinimas. Mažiausiai subrendęs.

    5. Pateikite blogų naujienų. Susitvarkyti su gyvenimo pabaiga.

    6. Sunkūs pacientai.

    7. Etinės klinikinių santykių problemos.

  • 2 dalis. Pacientas gyvenimo pabaigoje:

    1. Įvadas į gyvenimo pabaigos etines problemas.

    2. Trapūs ir multipatologiniai pacientai.

    3. Terminalai, sergantys vėžiu ir nesergantys vėžiu.

    4. Neurodegeneracinės ligos. Demencijos.

    5. Sąmonės sutrikimai: koma, vegetatyvinė būsena ir minimalios sąmonės būsenos.

    6. Mirtis Diagnozė. Antropologiniai ir etiniai aspektai.

    7. Vaikų gyvenimo pabaigos sprendimai.

  • 3 dalis. Etikos problemos pacientams gyvenimo pabaigoje:

    1. Tikslų ir gydymo adekvatumas: terapinių pastangų ir terapinio paklusnumo ribojimas.

    2. Proporcingumas, beprasmiškumas ir išskirtinumas. Įsakymai dėl širdies ir plaučių neatsinaujinimo.

    3. Maistas ir mityba gyvenimo pabaigoje.

    4. Paliatyvioji priežiūra. Paliatyvi sedacija.

    5. Aš atsisakau paliatyviosios pagalbos.

    6. Eutanazija ir padėta savižudybė.

    7. Pacientų valdymas kritinėse situacijose.

    8. Triaciniai sprendimai.

    9. Organų transplantacijos.

    10. Optimalus galutinai sergančių ligonių ir gyvenimo pabaigos gydymas.

  • 4 dalis. Etiniai konfliktai ypatingais atvejais.

    1. Aš atmetu medicininius veiksmus. Pareiga neatsisakyti.

    2. Gydymo prašymai.

    3. Medicininės konsultacijos etika. Medicininiai nuostoliai.

    4. Sveikatos vadybos etika.

    5. Interesų konfliktai medicinoje.

    6. Etika ir seksualumas. Sterilizacija. Terapinis klaidingas požiūris.

    7. Savanoriškas nėštumo nutraukimas.

    8. Pagalbinės žmogaus reprodukcijos metodikos. Surogatinė motinystė.

    9. Prenatalinė diagnozė.

    10. Genetiniai patarimai.

    11. Vaikų pacientai.

    12. Prevencinės veiklos etika. Skiepai.

    13. Psichiatrinis pacientas.

    14. Etinės problemos kritinėse situacijose ir kritinėse situacijose.

    15. Etinės problemos retų ligų srityje.

    16. Etika ir negalia.

    17. Etika ir eugenika.

4 modulis (6 ECTS kreditai): Tyrimų vientisumas ir biotechnologijos.

Mišrusis mokymasis (viena savaitė asmeniui modulio pradžioje) vs internetas.

Koordinatoriai: Emanuele Valenti ir Eduardo Pacios.

  1. Įvadas į mokslinius tyrimus ir atsakingas inovacijas.

  2. Atvirojo mokslo samprata

  3. Tyrimų etika: etiniai žmonių tyrimų standartai.

  4. Tyrimo vientisumas: mokslinis netinkamas elgesys (gamyba, klastojimas ir plagiatas), abejotina ir atsakinga mokslinė praktika

  5. Klinikinių tyrimų etikos komitetai ir Mokslinių tyrimų etikos komitetas su vaistais.

  6. Mokslinių publikacijų etika. Kritinis mokslo skaitymas.

  7. Kaip etiškai ištirti gyvenimo pabaigoje.

  8. Klinikinės etikos tyrimai. Kiekybiniai tyrimai.

  9. Klinikinės etikos tyrimai. Kokybiniai tyrimai.

  10. Genetika Genų ir kamieninių ląstelių terapija.

5 modulis (20 ECTS kreditų): praktika ir TFM *.

Mišrusis mokymasis (dviejų savaičių stažuotė) vs.

Koordinatoriai: Benjamín Herreros, Diego Real de Asúa ir Emanuele Valenti.

  1. Stažuotės etikos sveikatos priežiūros komitetuose.

  2. Stažuotės konsultavimo ir etinio tarpininkavimo srityse.

  3. Etikos klinikinių tyrimų komitetų praktika.

  4. Klinikinės etikos centro / institucijos praktika.

  5. Magistro projekto pabaiga *.

  6. vertinimas

* Magistro projekto pabaiga (TFM): Mokytojas, kurį paskiria atlikti šią užduotį, turėsite atlikti dabartinį arba tiesioginį pristatymą.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

El Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset, IUIOG, es un centro de excelencia en posgrado adscrito a la Universidad Complutense de Madrid. Especializado desde hace más de 30 años en e ... Skaityti daugiau

El Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset, IUIOG, es un centro de excelencia en posgrado adscrito a la Universidad Complutense de Madrid. Especializado desde hace más de 30 años en el desarrollo e impartición de doctorados y másteres de alta calidad en los ámbitos de las Ciencias Sociales, las Humanidades y las Ciencias de la Salud, sus programas cuentan con reconocimiento oficial y, también, por ranking de prestigio. Skaityti mažiau