Integruotas medicinos magistras
Católica Medical School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rio de Mouro, Portugalija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 1 660 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 2,150 €/mėn tarptautiniams studentams. Taikomi papildomi mokesčiai
Įvadas
UCP medicinos kursas yra integruotas magistro laipsnis, trunkantis šešerius akademinius metus. Ji turi labai novatorišką mokymo programą, parengtą bendradarbiaujant su Mastrichto universiteto Medicinos fakultetu, didelio tarptautinio prestižo institucija. Ji taip pat bendradarbiauja klinikinio komponento srityje su Luz Saúde grupe, viena didžiausių privačių sveikatos grupių Portugalijoje. Kursas remiamas šiuolaikinėmis pedagogikomis, turintis tvirtą technologinę bazę ir siekia garantuoti medicinos profesijos humanizavimą.
Medicinos kurse bus naudojamos į studentą orientuotos mokymo metodikos, skatinančios mokymosi savarankiškumą, didesnį žinių išsaugojimą ir gilumą, turinčius patvirtintus klinikinius įgūdžius. Kursas yra suderintas su Mastrichto universiteto mokymo ir vertinimo modeliu, bus rengiami geriausiu tarptautiniu lygiu su geriausiais mokytojais ir bus dėstomi anglų kalba, o klinikinė dalis – portugalų kalba. Kursas suteiks prieigą prie tarptautinio mokymo mobilumo su kitomis pirmaujančiomis medicinos mokyklomis.
Integruotą medicinos magistro studiją dėsto Católica Medical School , Universidade Católica Portuguesa akademinis padalinys, ir jis vyks UCP Sintros miestelyje, šalia Tagus parko, moderniame pastate, kuriame yra išskirtinės studijų sąlygos ir technologiniai ištekliai. . Šiame pastate yra didžiulė tyrimams skirta teritorija, jame bus moderni biblioteka. Visiems besimokantiems ir dirbantiems paremti bus įrengtas baras, valgykla ir transporto paslaugos.
Studijų ciklo vyraujanti mokslinė sritis yra Medicina su CNAEF 721 klasifikacija – pirmoji pamatinė sritis pagal kovo 16 d. potvarkį Nr. 256/2005.
Aukštasis medicinos išsilavinimas reglamentuojamas Europos lygiu, siekiant atitinkamos profesinės kvalifikacijos pripažinimo tarp valstybių narių.
Integruotas medicinos magistras turi naudos iš partnerystės su Grupo Luz Saúde ir glaudžios partnerystės su Mastrichto universitetu, Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP, ligonine Beatriz Ângelo ir União das Misericórdias Portuguesas.
Laipsnis dėstomas Católica Medical School , Sintros miestelyje, Lisabonos ligoninėje da Luz ir kituose Grupo Luz Saúde sveikatos priežiūros skyriuose ir įstaigose bei Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo sveikatos centruose ir įstaigose, IP , Beatriz Ângelo ligoninė ir União das Misericórdias Portuguesas sveikatos priežiūros skyriai.
Skiriamieji bruožai
„Católica“ integruotas medicinos magistras pasižymi išskirtinėmis savybėmis, dėl kurių jis yra unikalus ir novatoriškas, tarp kurių yra:
- Medicininio išsilavinimo meistriškumo skatinimas, taikant ugdymo programą su pedagogine metodologija, pagrįsta problemų sprendimu. Šis metodas, tarptautiniu mastu patvirtintas prestižiniuose universitetų centruose, pasiteisino ir jo kokybę nuolat stebi subjektas, atsakingas už pradinį jo vystymą – Mastrichto universitetas – ir specialiai šiam tikslui sukurta struktūra Católica Medical School (centre). medicininiam išsilavinimui), su periodinėmis mokymo(si) mokymo(si) vertinimo ataskaitomis, kurios bus aptariamos viduje ir išorėje su pagrindinėmis suinteresuotomis šalimis;
- Atvirumo pasauliui kultūros tyrimų skatinimas, ugdant žinių transversalumą remiantis krikščioniškaisiais humanistiniais UCP principais;
- Asmens artumo ir centriškumo kultūra įvairiais aspektais: mokymas; tyrimai; orientacija į bendruomenę;
- Medicininio išsilavinimo atvėrimas tarptautiniams studentams, kaip ir kituose Católica akademiniuose padaliniuose.
Šios skirtingos integruoto medicinos magistro ypatybės leis skatinti medicinos mokymą, pagrįstą klinikine kompetencija ir mokslinių tyrimų pajėgumais, ypač vertimo tyrimais – poveikio ir taikymo sveikatos praktikoje ir politikoje. Tai įmanoma tik taikant šio kurso mokymo, mokymosi ir vertinimo metodiką, susietą su tikslu ugdyti refleksyvų ir kritinį mąstymą moksliniuose mokymuose, kurie yra būtini, norint puikiai atlikti klinikinę praktiką.
Remiantis daugiau nei 50 metų Mastrichto universiteto patirtimi, šis integruotas medicinos magistras siekia patenkinti XXI amžiaus medicinos praktikos poreikius, naudodamas skirtingas ir novatoriškas pedagogines strategijas ir metodikas, kurios paverčia unikali mokymo programos struktūra, skatinanti, būtent:
- Mokymo programos, apimančios skirtingas mokslo sritis;
- Įvairios metodinės savybės (įskaitant probleminį mokymąsi – PBL) metodika;
- Įvairių mokymo metodų naudojimas, naudojant modeliavimo kompetencijos centrą, pavyzdžiui, kontakto su pacientais modeliavimas. Šiame modeliavimo centre numatomi nuolatiniai medicininių procedūrų mokymai, apimantys ne tik komunikacijos aspektus, bet ir klinikinį vertinimą;
- Pabrėžiamas refleksijos mokymas ir praktika viso kurso metu taikant konkrečias pedagogines diagnostikos strategijas (asmeninis aplankas, pažangos egzaminai, konsultacijos ir refleksija imituojant kontaktą su pavyzdiniais pacientais/aktoriais ir kt.);
- Studentų ir dėstytojų santykis – du studentai vienam gydytojui yra tikrai išskirtinis srityje, kurioje šalies vidurkis yra 7,53;
- Mokymai medicinos tyrimų srityje, daugiausia dėmesio skiriant klinikinėms sritims ir transliaciniams tyrimams.
Kiti skiriamieji šio integruoto medicinos magistro bruožai yra šie:
- Kalbant apie dėstymą, glaudžių santykių tarp dėstytojų ir studentų kūrimas per mentorystės programą;
- Dėl studijų programos – mokslinių tyrimų įtraukimas į Integruotos medicinos magistrantūros studijų planą, sukuriant 6 kurso studijų programos skyrių, vykdant mokslinių tyrimų stažuotę.
- Dėmesys privalomam visų profesorių mokymui apie naudojamas mokymo metodikas, remiantis Mastrichto universiteto Medicinos edukologijos instituto patirtimi.
Galerija
Studijų programa
Norint baigti integruotą medicinos magistro studijas, reikia baigti 360 ECTS, o programos trukmė – 6 akademiniai metai (12 semestrų), vadovaujantis kovo 24 d. Įstatymo Nr. 74/2006 3 straipsniu dekreto kalba. -Rugpjūčio 16 dienos įstatymas Nr.65/2018.
Per pirmuosius trejus studijų metus baigus 180 ECTS, tai atitinka pirmąją studijų pakopą ir suteikiamas pagrindinių medicinos mokslų bakalauro laipsnis. Antrosios pakopos studijų tikslas – per paskutinius trejus studijų metus baigti likusius 180 ECTS ir suteikia medicinos magistro laipsnį.
Mokymo planas
1 metai
Žmogaus kūnas sveikata ir liga
- (Modulinis) augimas ir plėtra I
- (Modulinė) cirkuliacija ir kvėpavimas I
- (Modulinis) reguliavimas ir integravimas
- (Modulinis) Mąstymas ir veikimas I
- (Modulinis) Virškinimas ir gynyba I
- (Modulinis) Diabetas, nutukimas ir gyvenimo būdas
- (Semestras) Bioetika
- (Semestras) Krikščionybė ir kultūra
- (Metinė) Biostatistika ir epidemiologija
- (Kasmetinis) asmeninis ir profesinis tobulėjimas I
2 metai
Žinių ir įgūdžių integravimas: kelyje į praktiką
- (Modulinė) Cirkuliacija ir kvėpavimas II
- (Modulinis) augimas ir plėtra II
- (Modulinis) I pasirenkamasis (parinktys toliau)
- (Modulinis) Virškinimas ir gynyba II
- (Modulinis) Mąstymas ir veikimas II
- (Modulinis) pasirenkamasis II (parinktys toliau)
- (Semestras) Etika ir sveikatos apsauga
- (Semestras) Sveikatos teisė
- (Kasmetinis) Asmeninis ir profesinis tobulėjimas II
Neprivaloma
- (Moduliniai) Pasauliniai sveikatos pagrindai
- (Modulinis) Nuo ląstelių ir audinių iki klinikinių ir tyrimų – histopatologija
- (Modulinis) uždegimas ir širdies ir kraujagyslių ligos – nuo molekulinių mechanizmų iki klinikų
- (Modulinis) Biomedicininių tyrimų įvadas
- (Moduliniai) psichikos sutrikimai – biologinis pagrindas ir transliaciniai tyrimai
3 metai
Nuo teorijos iki paciento
- (Modulinis) Pilvas
- (Modulinis) lokomotorinis aparatas
- (Modulinė) cirkuliacija ir plaučiai
- (Modulinė) Psichopatologija ir psichinė sveikata
- (Kasmetinis) Vaizdavimas
- (Metinė) Farmakologija
- (Metinė) Profesionalios elgsenos sritis
- (Kasmetinis) Asmeninis ir profesinis tobulėjimas III
4 metai
Klinikinės rotacijos
- (Modulinė) Vidaus ligų rotacija
- (Modulinė) chirurgijos rotacija
- (Modulinė) bendrosios praktikos ir šeimos medicinos rotacija
- (Kasmetinis) Asmeninis ir profesinis tobulėjimas IV
5 metai
Klinikinės rotacijos
- (Modulinė) Moters ir vaiko rotacija
- (Modulinė) Neurologijos rotacija
- (Modulinis) Pasirenkamasis III
- (Kasmetinis) asmeninis ir profesinis tobulėjimas V
Neprivaloma
- (Modulinis) Širdies vaizdavimas
- (Modulinė) Intensyvi terapija
- (Modulinė) Prenatalinė diagnozė
- (Modulinės) autoimuninės ligos
- (Modulinis) sveikatos valdymas ir politika
- (Modulinė) Antimikrobinė priežiūra
- (Modulinis) Transliacinių ir klinikinių tyrimų įvadas
- (Modulinė) portugalų gestų kalba
- (Modulinė) Skubi medicina
- (Moduliniai) Kognityviniai neuromokslai
- (Modulinė) Onkobiologija/onkologija
6 metai
Stažuotės
- (Modulinis) dalyvavimas sveikatos priežiūros srityje (HELP)
- (Modulinis) dalyvavimas moksliniuose tyrimuose (SCIP)
- (Kasmetinis) Asmeninis ir profesinis tobulėjimas VI
Mokymo metodai
Integruotoje medicinos magistrantūroje studentai skatinami kurti savo mokymosi būdą, skatinant aktyvų vaidmenį mokymo ir mokymosi procese. Atsižvelgiant į įvairias taikomas mokymo ir vertinimo metodikas, studentai gali išmokti sistemingai apmąstyti savo kelionę ir nuo pat pradžių ugdyti savarankiškumą bei pasitikėjimą, taip priartėdami prie dabartinės klinikinės praktikos realybės, kuri taip pat pasiekiama taikant 2 studentų santykį vienoje medikų komandoje. klinikinėse stažuotėse.
Programos mokymo turinio struktūra skiriasi nuo tradicinės daugelio nacionalinių ir Europos mokymo institucijų struktūros. Integruotas medicinos magistras yra pagrįstas funkciniais integruotais moduliais, apimančiais visas pagrindines disciplinas, kurias palaiko visos svarbios ir pagrindinės mokslo sritys, suskirstytos į modulinę nuoseklią sistemą. Ši struktūra taikoma svarbiausiems biologinio ir biomedicininio pobūdžio mokymo vienetams. Mokslo disciplinos yra susietos su konkrečiomis temomis ir sprendžiamos integruotai. Programoje taip pat didelis dėmesys skiriamas praktinių įgūdžių mokymui, pavyzdžiui, bendravimui, klinikinėms procedūroms ir vaizdo interpretavimui, kurie yra skersiniai visiems funkciniams moduliams. Be to, metinio aplanko kūrimas leidžia studentams įgytas žinias derinti su asmenine patirtimi. Tolesnis šio aplanko apmąstymas praturtina mokymo programos edukacinę patirtį.
Moksliniai tyrimai taip pat atlieka esminį vaidmenį integruotoje medicinos magistrantūroje, nes yra glaudus ryšys tarp medicinos mokymo ir sveikatos tyrimų gairių. Šis ryšys leidžia studentams dalyvauti mokslinių tyrimų projektuose, pradedant bakalauro studijomis ir baigiant magistrantūros studijomis, per kelis pasirenkamus į mokslinius tyrimus orientuotus kursus.
Integruotas medicinos magistras yra įkvėptas Mastrichto universiteto, Católica akademinio partnerio, programos ir metodikos. „Mastrichto metodui“ būdingas dėmesys mažoms mokymo grupėms (apie 10 studentų), kuriose studentai turi spręsti „realaus pasaulio“ problemas, išsikelti savo mokymosi tikslus ir vadovauti kiekvieno atvejo tyrimui, prižiūrint profesionalams. Šis metodas žinomas kaip PBL – probleminis mokymasis.
Integruotas medicinos magistras yra dėstomas anglų kalba - privilegijuota kalba medicinos studijoms tarptautiniu mastu - taip skatinant kultūrinių mainų aplinką ir leidžiant klinikinę praktiką kitose šalyse.