Genetinių, mitybos ir aplinkos veiksnių augimą ir vystymąsi magistro laipsnis NUTRENVIGEN G + D veiksniai
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Santiago de Compostela, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 1 089
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Šis magistro laipsnis suteikia aukštesnio lygio mokymą, kurio kryptis yra daugiadalykė, skirta akademinei, profesinei ir mokslinių tyrimų specializacijai absolventams, besidomintiems įvairiomis pediatrijos tyrimų sritimis. Tai tarpuniversitetinis magistro laipsnis su Kantabrijos, Granados, Rovira i Virgili ir Saragosos universitetais.
NUTRENVIGEN-G+D Factors tarpuniversitetinis jungtinis magistro laipsnis yra vienas oficialus laipsnis, kurį kartu organizuoja 4 universitetai arba „Jungtinė programa“, keliantis didelį mokslinį ir akademinį susidomėjimą.
Dėl šio magistro tarptautinio pobūdžio buvo sudaryta sutartis su Ankstyvosios mitybos akademija (ENA), pagal kurią, be kitų veiklų, visi NUTRENVIGEN-G+D faktorių magistro studentai yra kviečiami dalyvauti kasmet rengiamuose magistrantūros kursuose. vyko viename iš konsorciume dalyvaujančių universitetų.
Studijų programa
Programą sudaro 5 teminiai dalykai ir 2 moduliai, iš kurių studentas iš viso turi turėti 60 ECTS:
- Privaloma: 15
- Pasirenkamieji: 21
- Išorinės praktikos: 9
- Magistro baigiamasis darbas: 15 d
Kompetencijų mokymasis bus pasiektas logiškai organizuojant reikiamą informaciją; Tai plėtojama naudojant du procesus: vienas konceptualus, „Daugiadisciplininis mąstymas“, leidžiantis pasiūlyti pagrindą, ir kitas instrumentinis „Informacija ir dokumentacija“, suteikiantis studentui autonomijos. Šis metodas sujungia patirtį su konceptualiu mokymusi, sistemingu stebėjimu ir eksperimentavimu bei inovacijomis, leidžiančias pritaikyti profesines teorijas ir praktikas XXI amžiaus gyventojų poreikiams.
Daugiadalykinis požiūris į sveikatos modelio kūrimą ir plėtojimą Ispanijoje leis pasiekti konkrečių sprendimų, atsižvelgiant į visus veiksnius, turinčius įtakos ligų vystymuisi nuo ankstyvo gyvenimo; NUTRENVIGEN-G+D faktorių magistrantūros konceptualizacija ir metodika padės paskatinti kurti naujas, labiau individualizuotas sveikatos programas, kuriomis galėtų lengvai naudotis profesionalai, taip pat kitos, skirtos vartotojams, ir bus palanku rengti rekomendacijas. ir politikos strategijos, skirtos sveikesniam gyvenimui visą gyvenimą.
Virtualus mokymas apima mokymo ir mokymosi proceso būdą, kai mokytojo ir mokinio santykiai vyksta virtualioje mokymosi aplinkoje per telemokymo platformą. Tai reiškia, kad į šias naujas technologines procedūras bus atsižvelgta vykdant ne akis į akį procesus.
Pristatomame magistrantūroje „Genetinės, mitybos ir aplinkos augimo ir vystymosi sąlygos“ dalyvaujantys universitetai turi pakankamai materialinių ir žmogiškųjų išteklių, kad būtų užtikrintas mokymo internetu įgyvendinimas, palengvinantis savarankišką studentų mokymąsi; Šia prasme dalyvaujančiuose universitetuose egzistuojanti bendra virtuali mokymo aplinka, kurią koordinuoja UGR, garantuoja teisingą magistro tobulėjimą.
Kurso pradžioje su naujais studentais bus sušauktas privalomas „Virtualus susitikimas“, kuriame bus informuojama apie mokymo platformos valdymą, atsakingus dėstytojus, visuotinį vertinimą, neeilinius kursus, mobilumą ir kt. Ši pirmoji patirtis yra labai svarbi norint priartinti mokinį prie virtualios mokymo platformos ir išvengti vėlesnių problemų.
Savo ruožtu, kiekvienas iš kiekvieno mokymo modulio teminių dalykų turės Mokymo vadovą (kaip elektroninį šaltinį – magistrantūros svetainę), kuriame studentai turės informaciją apie: ECTS, santrauką, kompetencijas, tikslus, turinį, metodiką, mokymosi veiklą, įvertinimas ir studijų laikas, darbų pristatymo datos, dėstytojų kolektyvas ir akis į akį sesijų kalendorius.
Visa ši informacija bus paremta mokytojų virtualiosios konsultacijos darbu ir pagalba įvairiais komunikacijos kanalais, tiek asmeniškai, tiek nuotoliniu būdu per el. mokymosi priemones.
Visa mokymo medžiaga bus prieinama studentams ir kiekvieno teminio dalyko koordinuojantiems fakultetams viso kurso metu UGR magistro mokymo platformoje.
IKT naudojimas šioje programoje bus labai platus, todėl, nors studentui savanoriškai siūlomi ir rekomenduojami užsiėmimai, seminarai, konferencijos, tarptautiniai tiesioginiai kursai, visas šių mokslinių renginių turinys taip pat bus virtualiai eksponuojami magistro svetainėje kartu su likusia mokymo medžiaga.
- Kiekvienas studentas susiorganizuos darbo planą virtualiems užsiėmimams (forumams) ir asmeniniam mokymuisi bei mokymuisi. Asmeninio studento atsidavimo valandos vienam dalykui svyruos nuo 20 iki 30 valandų per savaitę.
- Magistro „on-line“ programavimas yra nenutrūkstamas viso kurso metu, todėl keli kursai gali sutapti vienu metu. Tačiau kalendorius, kuris bus prieinamas nuo mokslo metų pradžios, leidžia studentui organizuoti studijų laiką, kad galėtų užbaigti veiklą.
- Virtualus mokymas su grupinio darbo programavimu leidžia bendrauti studentams, net turintiems skirtingą išsilavinimą ir iš skirtingų šalių.
- Kiekvienas teminis dalykas turi tam tikrą vertinimo sistemą, pritaikytą konkrečioms kompetencijoms ir laukiamiems mokymosi rezultatams. Vertinimas bus nuolatinis internete, naudojant forumus, kritiškai skaitant dokumentus, atliekant įvairias veiklas ir darbus; Pratybos ir testai raštu bus tik konceptualūs arba žinių pritaikymas praktiniais atvejais. Apskritai bus individualūs ir grupiniai darbai, kurie bus vienodai vertinami pagal svertinį pagrindą. - Virtualus mokymas su grupinio darbo programavimu leidžia bendrauti net ir skirtingų laipsnių studentams iš skirtingų šalių.
- Kiekvienas teminis dalykas turi tam tikrą vertinimo sistemą, pritaikytą konkrečioms kompetencijoms ir laukiamiems mokymosi rezultatams. Vertinimas bus nuolatinis internete, naudojant forumus, kritiškai skaitant dokumentus, atliekant įvairias veiklas ir darbus; Pratybos ir testai raštu bus tik konceptualūs arba žinių pritaikymas praktiniais atvejais. Apskritai bus individualūs ir grupiniai darbai, kurie bus vienodai vertinami pagal svertinį pagrindą.
Programos rezultatas
- Mokyti studentus mitybos, aplinkos ir gyvenimo būdo veiksnių įtakos individualiam genetiniam krūviui ir organizmo sveikatai.
- Suteikti studentui žinių, susijusių su moksline ir bioetine tyrimų metodologija įvairiuose augimo ir vystymosi etapuose.
- Skatinti dalyvaujančių centrų bendradarbiavimą ir mobilumą.
- Integruoti įvairių sričių ekspertus (daugiadisciplininė orientacija).
- Skatinti įvairių sveikatos mokslų sričių studentų dalyvavimą.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventai gali prisijungti:
- Bendrojo maisto ir kūdikių maisto sektoriaus įmonės
- Įmonės, vykdančios genetinių studijų programas ir su aplinka susijusios įmonės
- Pediatrijos, Mitybos ir bromatologijos, Dietetikos ir mitybos, Biochemijos, Imunologijos, Farmakologijos, Genetikos, Medicininio išsilavinimo, Sveikatos mokymo...
- Prevencijos ir sveikatos programos
- Neurologinės raidos programos
- Asmenybės programos, psichologinis vertinimas ir gydymas, evoliucinė ir edukacinė psichologija, eksperimentinė psichologija, elgesio fiziologija, eksperimentinių mokslų didaktika, socialinė antropologija..., bei su mokymo ir tyrimo funkcijomis.
Tuo pačiu magistrantūroje bus rengiami aukštos kvalifikacijos specialistai:
- Stiprinkite vaiko sveikatą, kad pagerintumėte suaugusiojo sveikatą.
- Dalyvauti ir kurti ligų prevencijos akcijas, diegti mitybos patarimus ir sveiką gyvenseną nėščioms moterims, vaikams ir paaugliams.
- Ištirti veiksnius, reguliuojančius genų raišką, gerinant vaiką supančią aplinką, turint pakankamai žinių, kad būtų išvengta, atpažinti ir gydomas žalingas aplinkos taršos poveikis augimui ir vystymuisi.