Dantų medicinos daktaras (DDM)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

85212_Stomatology.jpg

Dantų gydymo programa orientuota į aukštos kvalifikacijos specialistų, turinčių universitetinį išsilavinimą, pagrindines ir klinikines teorines žinias stomatologijoje, praktinius įgūdžius ir aukštus moralinius standartus, mokymą. Ji siekia sukurti ir plėtoti profesinei veiklai reikalingus įgūdžius.

Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta pirmiau, programos tikslas yra:

  • Aukštojo mokslo įgijimas laikantis šiuolaikinių reikalavimų;
  • Žinios apie pagrindinius mokslus;
  • Žinios apie elgesio ir socialinius mokslus;
  • Išsamus specialių klinikinių disciplinų, reikalingų profesiniam tobulėjimui, mokymas pagal švietimo ir šiuolaikinius standartus;
  • Specialiosios dantų pagalbos šiuolaikinių technologijų tobulinimas ir klinikinių, diagnostikos ir gydymo įgūdžių ugdymas;
  • įgūdžių, reikalingų medicininei informacijai gauti, kritiškam vertinimui, analizei ir sintezei parengti bei pagrįstoms išvadoms spręsti, siekiant išspręsti klinikinę problemą, ugdymas;
  • dantų gydytojo kompetencijai priskiriamų bendrųjų klinikinių įgūdžių įgijimas siekiant teikti kokybiškas pirmosios pagalbos ir reanimacijos priemones;
  • įgūdžių, reikalingų praktinės veiklos vykdymui pagrindinėse medicinos ir klinikinės-diagnostikos gydymo įstaigose pagal kompetenciją, formavimas ir plėtra;
  • užtikrinti pagarbą pacientui ir jo interesus, neatsižvelgiant į jo socialinę, kultūrinę, religinę ar etninę kilmę;
  • veiksmingo bendravimo su pacientais ir kolegomis įgūdžių ugdymas medicinos kontekste;
  • žinių apie vaistus, reikalingus dantų veiklai, ir jų išrašymo principus;
  • Viešosios sveikatos priežiūros sistemos supratimas ir odontologo vaidmens įgyvendinimas šioje sistemoje;
  • Žinios apie etikos ir teisinius principus;
  • Visą gyvenimą trunkančio medicininio išsilavinimo ir profesinio tobulėjimo motyvacija.

85215_Stomatology1.jpg

Tyrimo rezultatų pasiekimo metodika (studijų metodika)

Studijų procesas grindžiamas šiuolaikiniais mokymo metodais, ypatingą dėmesį skiriant tokių metodų kaip interaktyvios paskaitos, atvejų analizė, individualūs ir grupiniai pristatymai bei seminarai, pagrįsti realiais teoriniais ir klinikiniais atvejais bei medžiagomis.

Švietimo programoje apibrėžti studijų tikslai ir užduotys pasiekiami per teorinių ir praktinių užsiėmimų ciklą.

Teorinių užsiėmimų tikslas - peržiūrėti pagrindines edukacinės programos temas teorinėje perspektyvoje ir pateikti studentams privalomą literatūrą ir informaciją apie tiriamos disciplinos metodinius pagrindus.

Praktinių užsiėmimų tikslas - padėti studentui tobulinti įgytas teorines žinias; tinkamai suvokti nagrinėjamo klausimo esmę ir reikšmę ir nustatyti jų praktinio taikymo gebėjimus; ugdyti gebėjimus objektyviai analizuoti ir vertinti veiksnių, turinčių įtakos sprendimų rengimui ir patvirtinimui, aspektus, taip pat įgūdžius, naudojamus praktinei veiklai ir savarankiškam darbui.

Mokymo proceso metu ypatingas dėmesys skiriamas aktyviems mokymo metodams.

Tyrimas, mokymas ir vertinimas

Teorinio ir praktinio mokymo ir klinikinių įgūdžių ugdymo integravimas į virtualų modeliavimo centrą (pirmojo ir antrojo kurso studentams) ir klinikinėje aplinkoje (vyresniojo amžiaus studentams) yra esminė mokymo sąlyga. Universitetas mokymo proceso metu turėtų teikti pirmenybę naujoms technologijoms. Mokymas atliekamas taikant šiuos metodus:

Diskusijų / diskusijų metodai, kooperacinis mokymas, atvejo analizė, demonstracinis metodas ir aiškinamasis metodas. Būtina taikyti modelinius tirpalus ir formules. Baigę edukacinę programą, absolventai turi sugebėti įrodyti klinikinius įgūdžius, įgytus mokymo procese, nepriklausomai nuo to, ar jie dirba treniruokliuose ar prižiūrimi.

85218_Stomatology3.jpg

Žinios ir įgūdžiai turėtų būti vertinami tiek žodžiu, tiek raštu, objektyviai susistemintam klinikiniam egzaminui (ESBO), portfeliui, prezentacijoms, abstraktiems darbams.

Mokymo procese labai svarbu taikyti tokias mokymo formas:

  • Interaktyvios paskaitos, seminarai ir tarpiniai egzaminai;
  • Nakvynė;
  • Simuliatorių ir moulų naudojimas;
  • Vaidina pacientą ir gydytoją;
  • Laboratorinis tyrimas;
  • Pristatymai;
  • Dalyvavimas moksliniame tyrime;
  • Praktiniai kursai klinikinėse patalpose.

Esminis rezultatas orientuoto mokymo reikalavimas yra ankstyvas studento dalyvavimas moksliniame darbe. Specialios valandos mokymo programoje yra skirtos studentui dalyvauti tyrime. Svarbu, kad studentai ne tik mokytųsi kritiškai vertinti mokslinę informaciją, bet ir įgyti pagrindinius organizacijos organizavimo, tyrimų atlikimo ir analizės principus bei išvadų pateikimą. Studentai dalyvauja ir dalyvauja universiteto organizuojamose mokslinėse konferencijose.

Mokymo rezultatų vertinimas baigiant pagrindinį medicininį išsilavinimą suponuoja teorinių žinių ir praktinių įgūdžių vertinimą.

Rekomendacijos studijų rezultatų ir kompetencijų įvertinimui išsamiai išdėstytos WFME ir MEDINE parengtame bendrame dokumente - "Pasauliniai medicinos išsilavinimo kokybės gerinimo standartai atsižvelgiant į Europos specifiką" ir atitinka TUNING / MEDINE parengtas kompetencijas.

Pagrindiniame medicininiame ugdyme didelė reikšmė teikiama klinikinių įgūdžių ugdymui. Tiesioginis kontaktas su pacientu universiteto klinikoje studentas kuria tam tikrus klinikinius įgūdžius, kurie yra gyvybiškai svarbūs ikiklinikinėje tyrimo stadijoje.

Ateityje mokymų procese bus naudojamos kompiuterizuotos mokymo programos, kurios iliustruoja faktinę ligą su maksimaliu tikslumu, diagnostine ar terapine procedūra.

85225_Stomatology2.jpg

Paskutinį kartą atnaujinta Kovas 2019

Apie mokyklą

Caucasus International University (CIU) is a higher education institution based on national values and constant changes, aiming at producing competitive, high-qualified staff and their integration wit ... Skaityti daugiau

Caucasus International University (CIU) is a higher education institution based on national values and constant changes, aiming at producing competitive, high-qualified staff and their integration with a national and international sphere. Skaityti mažiau