Bnsc slaugos mokslo

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Įstatymo, įsteigiančio kolegijos Sveikatos mokslų

Švietimo (nacionaliniais būtiniausiais standartais ir sukurti institucijų (pakeitimas) Įsakymu 1993, kitaip žinoma kaip dekreto Nr 9 1993 sausio 1 yra įstatymas, pagal kurį sertifikatas Nr 0001 24-oji 1999 balandžio išdavė Garbės švietimo ministro vardu Federacinės karinė vyriausybė.

Tikslai Kolegijos

. Organizuoti ir pasiūlyti kursus nurodymus, dėl kurių studijų, diplomų, pažymėjimų ir kitų universitetų kvalifikacijos ir skirtumų, medicinos tyrimų ir tokių susijusių studijų, kurios gali būti nustatytos Senatas.
b. Organizuoti ir teikti mokymus ir kursus, ar todėl, kad universitetinių kvalifikacijų ar ne tokiems asmenims, kaip tai gali būti nustatyta Senato
c. Organizuoti ir rengti konferencijas, seminarus, studijos visuomenės erudicijos interesus.
d. Spręsti labai trūksta medikų Nigerija, Afrika ir pasaulyje problemą apskritai.
El. Savo poziciją prieš varžybų sukurtą protų nutekėjimo medicinos personalo Nigerija.
f. Skatinti medicinos mokslinius tyrimus visose medicinos pastangų srityse.
g. Siekiant užtikrinti priežiūros kokybės ir standartų medicinos mokslo ir ne absolventas ir magistrantūros lygio.
val. Suteikti kokybišką medicininį išsilavinimą ir ne studijų ir magistrantūros lygio, kad būtų parengti veiksmingas ir labai sumaniai gydytojai skirtų pirminės sveikatos priežiūros paslaugų teikimo; ir prie medicinos mokslų mokymui.
Aš. Gaminti gydytojai, kurie laikytis aukščiausių etikos standartų profesijos.
j. Atlikti kitas funkcijas, turi būti nustatyta tvarka Universiteto senatas.

Slaugos mokslų bakalauro laipsnį, reikia sistemingai įgyti žinių apie meno ir mokslų pirmaujančių prie filosofinių pažiūrų esminių profesinės slaugos praktika įgijimo. BNSc programa Igbinedion universiteto profesinė taip pat akademinis. Ji užtikrina, kad vyrai ir moterys, kurie tikrai domisi Slaugos profesija gali verstis akademinę karjerą kaip ir jų kolegoms iš kitų disciplinų.

Iš kritinio mąstymo įgūdžių plėtra per Slaugos teorija, socialinių ir gamtos mokslų ir tyrimų studijų, leidžia asmeniui veikti kaip už slaugos teikimo pradinėse, vidurinėse ir aukštosiose lygio specialistas. Akademinė programa Slaugos iš Igbinedion universiteto atitinka Universiteto "žinių & Excellence" šūkis.

Todėl ji yra skirta gaminti slaugytoja praktikus, kurie gali suprasti socialinius, psichologinius ir fizinius veiksnius Akcijoje, priežiūros ir atkūrimo sveikatai ir gali išversti į šiuos veiksnius, sveikatos priežiūros poreikius ir susieti juos su atitinkamais sveikatos paslaugų ir platesnis socialinė sistema tauta ir už jos ribų.

FILOSOFIJA

Iš Slaugos mokslo mokyklos klinikinės medicinos Igbinedion universiteto filosofijos, Okada yra pritardamas švietimo Nigerijoje ir, kad iš Igbinedion universiteto filosofijos: 1. Slaugos fakultetas mano, kad Slaugos mokslo departamentas turėtų turėti didžiausią susirūpinimą paslauga, per aukštus stipendiją ir asmeninio pobūdžio. Galutinis tikslas yra visuomenės gerovės ir kultūros pažangos per platesnės ir gilesnės žinios, prabangiau įgūdžių ir platesnės dėkingi žmogiškųjų vertybių ir Afrikos kultūros paveldą.

  1. Fakultete yra įsitikinęs, kad pasiruošimas profesinės slaugos turėtų sudaryti liberalios ir profesinio mokymo vedančio į bakalauro laipsnį, ir turėtų įvykti per universitetus. Toks slaugos programa turėtų būti neatskiriama universiteto mokymo programos, panaudojant ir remti visas priemones ir veiklą institucijoje.
  2. Slaugos profesija mano, kad žmogus yra biologiškai psichosocialinės būtybė ir jo poreikiai yra visų Slaugos veiklą dėmesys. Žmogus yra šeimos narys ir šeimos sudaro bendruomenes.
  3. Fakultetas mano slauga yra sąveikos procesas, kuriuo siekiama padėti individualų šeimą ir bendruomenę išlaikyti arba sukurti optimalų lygį sveikos gyvensenos. Slaugytoja yra neatskiriama sandorio, kuris padeda asmeniui, šeimai ir bendruomenei keisti savo įpročius kasdienio gyvenimo pagal jų reikalavimus. Slaugytoja tai daro per analitinio-sintetinio procesas, techninių įgūdžių ir jausmas atsakymų naudojimo būdu, ir bendradarbiaujant su kitomis disciplinomis 5. Fakultetas mano, kad sveikatos komanda, kurioje asmuo, šeima ir bendruomenė žaisti svarbius vaidmenis yra efektyviausias būdas skatinimo, techninės priežiūros ir atkūrimo sveikatai.
  4. Manoma, kad profesionalūs slaugos programa turėtų apimti žinių iš meno, gamtos mokslų, humanitarinių ir slaugos siekiant užtikrinti patikimą profesinį mokymą, skatinti mokslinius tyrimus ir toliau įgyti naujų žinių, skatinti individualų savęs plėtrą ir tobulinami visuomenės gerovę. Todėl turėtų būti tvarkingai progresavimo į mokymąsi.
  5. Profesionalus Slaugos mokslas remiasi teorinio pagrindo, kuriuo siekiama plėtoti nuolat savarankiškai nukreiptas praktikus, kurie iš anksto ir bandymo žinių, kuriomis grindžiamas praktika. Dabartinė sveikatos apsaugos poreikius, reikia novatorišką požiūrį į profesinio rengimo ir mokymo, kuris yra reaguoja į visuomenės poreikius.

TIKSLAI departamento

  1. Norėdami palaikyti akademinius standartus pagal Igbinedion Universtiy, Okada 2 nustatytus. Norėdami pateikti terpę, palankią mokymosi ir praktikuojančių kokybės slaugos 3 d. Pereiti profesionalius slaugytojus, galinčias teikti aukštos kokybės slaugos asmenims, šeimoms ir bendruomenėms įvairių fone ir į socialinių ir kultūrinių nustatymus nacionaliniu ir pasauliniu mastu 4 įvairovė. Padėti studentams mokytis spręsti problemas, kišti į problemines situacijas ir jų sprendimo mokslinių tyrimų projektuose 5. Teikti profesionalias slaugytoja specialistai, kurie bus intelektualiai skatinami nuolat tobulinti savo praktikos įgūdžius per mokslinių tyrimų rezultatų panaudojimo ir įsipareigojimo saviugdai.

MOKYMO PROGRAMOS TIKSLAI

Iki akademinės programos Slaugos pabaigoje bakalauro tikimasi: - 1. Integruoti sąvokas ir principus iš biologinių, socialinių, fizinių ir slaugos mokslų bendrųjų slaugos paslaugas.

  1. Veikia efektyviai savarankiškai ir bendradarbiaujant su kitais nariais sveikatai ir susijusiuose sektoriuose.
  2. Panaudoti slaugos procesą ir kitus įrankius Slaugos padedant asmenims, šeimoms ir grupėms prisitaikyti prie kintančių sveikatos poreikius.
  3. Suformuluoti teorinį pagrindą, kuris yra taikomas slaugos klientų ties trijų lygių sveikatos priežiūros naudojant dogmas nuo susijusiais mokslais.
  4. Įtraukti į gydytoją planą priežiūros į slaugos veiklą pasiekti priklausomo, tarpusavyje ir nepriklausomi funkcijų slaugytoja tikslus.
  5. Prisidėti prie slaugos praktika tobulinimo dalyvaudami tarpdisciplininių mokslinių tyrimų, panaudojant mokslinių tyrimų procesą ir skelbti mokslinių tyrimų rezultatus į slaugos praktiką situacijose.
  6. Vertiname kultūros ir įpročių įtaką sveikatos būklei klientams ir panaudoti šias žinias kuriant klinikinių įgūdžių ir mokymą.
  7. Panaudoti valdymo principus sveikatos priežiūros paslaugomis ir personalo administravimo.

KOMPETENCIJOS absolventas

Iki akademinės programos pabaigos, absolventai turės 1 d. Funkcija priklausomai, interdependently ir savarankiškai į tris (pirminio antrinio ir tretinio) lygio sveikatos priežiūra, aukštos kokybės slaugos paslaugas klientams, naudojant atitinkamus samprata, modeliai ir priemonės, slaugos praktikoje.

  1. Panaudoti slaugos procesą vertinti, planuoti, įgyvendinti ir vertinti slaugos poreikius individualiai kiekvienam pacientui, šeimai ir bendruomenei.
  2. Pademonstruoti klinikinius įgūdžius priežiūros, naudojant žinias, gautas iš fizinių, socialinių, biologinių ir slaugos mokslų įgyvendinimą.
  3. Išlaikyti kokybės užtikrinimo ir puoselėti atskaitomybę profesine praktika.
  4. Planuoti ir įgyvendinti formalųjį ir neformalųjį mokymą klientams ir kitų sveikatos priežiūros darbuotojų, taikant tinkamus principus mokymui ir mokymuisi.
  5. Pareigos išplėstas vaidmenį sveikatos komanda iš žmogiškųjų ir materialinių išteklių valdymo ir vertinant poveikį priežiūros intervencijos strategijas.
  6. Inicijuoti ir atlikti slaugos tyrimus ir panaudoti rezultatus, siekiant pagerinti slaugos praktika.
  7. Dalyvauti bendruose mokslinių tyrimų su kitais, siekiant gerinti gyventojų sveikatą.
  8. Įrodyti, kad siekiant pagerinti sau ir kitiems per aktyvų dalyvavimą tęstinio ugdymo programą reikia dėkingi.
  9. Plėtoti teigiamą požiūrį pripažinti esminę vertę individo per jo / jos tarpasmeninių atsakymų.
  10. Rodyti įsipareigojimą slaugos profesiją ir atsakomybės jausmą už save kryptimi ir asmeninio augimo.
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

The University commenced its academic programmes in the 1999/2000 session in five Colleges namely, Arts and Social Sciences, Business and Management Studies, Health Sciences, Law and Natural and Appli ... Skaityti daugiau

The University commenced its academic programmes in the 1999/2000 session in five Colleges namely, Arts and Social Sciences, Business and Management Studies, Health Sciences, Law and Natural and Applied Sciences. Skaityti mažiau